abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148812442
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 17:42 schreef eight het volgende:

[..]

Voorbeeldje nummer 1000000000 waarbij Nederlanders stronteigenwijs zijn. Eigenlijk is eigenwijs niet eens het juiste woord aangezien het suggereert dat je ook wijs bent.
Wat is er toch mis met ons volkje? Komt het door onze welvaart dat we zo naïef zijn geworden?
En mss dan ook Panama meteen verantwoordelijk houden dat er toen geen duidelijke bordjes bij stonden. Hup, meteen aanklagen, die handel!
Oh, nee...dat doet de familie al.
Make my day!
pi_148812803
quote:

[..]

Voorbeeldje nummer 1000000000 waarbij Nederlanders stronteigenwijs zijn. Eigenlijk is eigenwijs niet eens het juiste woord aangezien het suggereert dat je ook wijs bent.
Wat is er toch mis met ons volkje? Komt het door onze welvaart dat we zo naïef zijn geworden?
Inderdaad heel typisch.

Welvaart, vrede, veiligheid. Nederland denkt echt met zijn postzegelformaatje het centrum in de wereld te zijn. En natuurlijk zijn Nederlanders veel verstandiger en nuchterder dan VSAmerikanen.

Ja, die indruk krijg je echt als je de nasleep van Hebdo bekijkt. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148813026
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Vreemde zaak. Waarom maakt ze zich daar zo druk om?
dat bedoel ik. Stel je voor. Nu gaat straks haar vakantiereis naar Cuba met haar goede vriendin Anna B. en de haar toegezegde promotie niet meer door...
pi_148813165
quote:
14s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad heel typisch.

Welvaart, vrede, veiligheid. Nederland denkt echt met zijn postzegelformaatje het centrum in de wereld te zijn. En natuurlijk zijn Nederlanders veel verstandiger en nuchterder dan VSAmerikanen.

Ja, die indruk krijg je echt als je de nasleep van Hebdo bekijkt. :')
??
wat een rare conclusies en stellingen allemaal Mata, zo direct ga je nog beweren dat de Amerikanen niet op de maan zijn geweest...
pi_148813209
quote:

[..]

heb je hiet een artikel- en bronverwijzing bij aub?
pi_148813281
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:22 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

??
wat een rare conclusies en stellingen allemaal Mata, zo direct ga je nog beweren dat de Amerikanen niet op de maan zijn geweest...
Raar? Ze zijn gewoon een bevestiging van eights scherpe observatie.

We hebben het bij Kris en Lisanne ook al gezien (en de bijbehorende beschuldigingen aan de Panamese overheid _O- ); och, een broekie en shirtje aan als ik de jungle intrek, och, kan wel.

Het is een heel Nederlands fenomeen.

Oh en niemand is ooit op de Maan geweest.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148813329
Nu zijn er weer Nederlandse vrouwen vermist in Turkije,

http://www.nu.nl/buitenla(...)mist-in-turkije.html

nou Dr. Kloothommel, een gewaarschuwd mens...
pi_148813372
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hebben het bij Kris en Lisanne ook al gezien (en de bijbehorende beschuldigingen aan de Panamese overheid _O- ); och, een broekie en shirtje aan als ik de jungle intrek, och, kan wel.

haha, je hebt gelijk over die broekjes.

Verder: doe niet zo raar Mata.
pi_148813482
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:27 schreef Poekje01 het volgende:

"Ze gingen op 14 januari op pad en meldden zich twee dagen later per telefoon bij het noodnummer 112 om aan te geven dat ze hulp nodig hadden. Daarna is er niets meer van de wandelaars vernomen."
Make my day!
  zondag 18 januari 2015 @ 18:35:34 #285
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_148813605
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ten aanzien van de matige voorbereiding heb je wel een goed punt. Nederlanders lijken vrij algemeen niet door te hebben dat een jungle iets anders is dan rondlopen op de Veluwe.

Ik zou daar alleen niet aan toevoegen dat er niemand op de maan is geweest, daarmee doe je je hele post teniet. ;)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_148814592
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:24 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

heb je hiet een artikel- en bronverwijzing bij aub?
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)sanne-deceptie.dhtml
  zondag 18 januari 2015 @ 19:08:53 #287
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148814695
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 18:27 schreef Poekje01 het volgende:

Ze waren verdwaald en ze zijn gevonden. In Turkije gaat dat wat vlotter dan in Panama :)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148814926
Zoektocht Kris en Lisanne deceptie'
PANAMA-STAD -

De laatste zoektocht naar resten van Kris Kremers en Lisanne Froon in Panama is uitgelopen op een deceptie. Tijdens de expeditie in de jungle is niets gevonden.

In juli vorig jaar werd in de Amersfoortse Sint Joriskerk een herinneringsbijeenkomst gehouden voor Kris en Lisanne. In juli vorig jaar werd in de Amersfoortse Sint Joriskerk een herinneringsbijeenkomst gehouden voor Kris en Lisanne. Foto: ANP

Dat zegt de Panamese onderzoeksleider Betzaida Pitti tegen RTL Nieuws. De omstandigheden in de jungle waren erg zwaar, vooral door grote hoeveelheden regen. Het onderzoeksteam heeft niet bij de rivier kunnen zoeken waar eerder resten van Kris en Lisanne werden gevonden.

Pitti is zelfs geblesseerd geraakt aan haar knie en enkel tijdens de tocht. Ze was op pad met een Nederlands team met speurhonden en drie forensisch experts. Volgens haar waren de Nederlanders verbaasd over de onbegaanbaarheid van het gebied. Ze zouden Pitti zelfs gezegd hebben dat ze er niet aan waren begonnen als ze dat hadden geweten.

De officier wil de zaak nog niet sluiten. De komende dagen wordt bekeken wat verder nog kan worden gedaan.

http://www.telegraaf.nl/b(...)was_deceptie___.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_148814972
Hopelijk levert de FOK!zoektocht veel meer op...

zondag 18 januari 2015 @ 19:22:51 #290
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148815122
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Hopelijk levert de FOK!zoektocht veel meer op...
Een zichzelf respecterende geoloog moet die steen kunnen vinden.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148815208
quote:
Ze zijn niet eens bij de rivier geweest. Jammer.
Make my day!
pi_148815222
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Een zichzelf respecterende geoloog moet die steen kunnen vinden.
Ik was niet van plan om 5 weken daar te blijven, maar we zullen zien. :P

pi_148815235
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:25 schreef agter het volgende:

[..]

Ze zijn niet eens bij de rivier geweest. Jammer.
Nee, de helikopter had een lekke band. -O-

pi_148815651
De nachtelijke foto van Kris maakt duidelijk dat ze samen zijn gebleven.
Ik denk dat ze in de nacht zijn overvallen door het wassende water en toen moesten vluchten en de flits nodig hadden om te kijken waarheen. Misschien is er toen iets misgegaan en is Kris overleden. Lisanne heeft daarna nog een poging gedaan om te bellen met de telefoon van Kris maar dat is niet gelukt. Zij is daarna omgekomen, ik hoop kort daarna, maar er is geen enkele zekerheid over. Resten van haar bevatten nog weefsel immers.
pi_148815737
Op zich wel knap om op een laatste zoektocht te gaan als het weer zo'n beetje op z'n allerslechtst is.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_148816073
Ik heb antwoord gekregen (soms gaat het snel, soms niet).

Nou, lekker duidelijk allemaal, ik vroeg specifiek of het om de foto's ging met Kris bij de Q, of om de vreemde nachtelijke rotsen- en vegetatie foto's.

Haar antwoord luidt dat het gaat over "de 3 foto's in de camera".

We kunnen dus voorlopig voorzichtig concluderen dat ze/Arrocha de nachtelijke foto's bedoelt en toch niet de foto's van de 1e Q.

Ik heb voor de zekerheid nog een bevestiging gevraagd of het idd om die nachtfoto's gaat. We wachten af.
pi_148816191
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef RapaNui het volgende:
Ik heb antwoord gekregen (soms gaat het snel, soms niet).

Nou, lekker duidelijk allemaal, ik vroeg specifiek of het om de foto's ging met Kris bij de Q, of om de vreemde nachtelijke rotsen- en vegetatie foto's.

Haar antwoord luidt dat het gaat over "de 3 foto's in de camera".

We kunnen dus voorlopig voorzichtig concluderen dat ze/Arrocha de nachtelijke foto's bedoelt en toch niet de foto's van de 1e Q.

Ik heb voor de zekerheid nog een bevestiging gevraagd of het idd om die nachtfoto's gaat. We wachten af.
In ieder geval snel een antwoord, nu nog even afwachten.
pi_148816616
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:08 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ze waren verdwaald en ze zijn gevonden. In Turkije gaat dat wat vlotter dan in Panama :)
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_gevonden___.html
pi_148816787
quote:
Ze hadden kennelijk genoeg netwerkbereik om 112 te bellen.
Make my day!
  Moderator zondag 18 januari 2015 @ 20:14:58 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_148817023
quote:
14s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik was niet van plan om 5 weken daar te blijven, maar we zullen zien. :P
Ga je zelf op speurtocht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: