En mss dan ook Panama meteen verantwoordelijk houden dat er toen geen duidelijke bordjes bij stonden. Hup, meteen aanklagen, die handel!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:42 schreef eight het volgende:
[..]
Voorbeeldje nummer 1000000000 waarbij Nederlanders stronteigenwijs zijn. Eigenlijk is eigenwijs niet eens het juiste woord aangezien het suggereert dat je ook wijs bent.
Wat is er toch mis met ons volkje? Komt het door onze welvaart dat we zo naïef zijn geworden?
Inderdaad heel typisch.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:42 schreef eight het volgende:
[..]
Voorbeeldje nummer 1000000000 waarbij Nederlanders stronteigenwijs zijn. Eigenlijk is eigenwijs niet eens het juiste woord aangezien het suggereert dat je ook wijs bent.
Wat is er toch mis met ons volkje? Komt het door onze welvaart dat we zo naïef zijn geworden?
dat bedoel ik. Stel je voor. Nu gaat straks haar vakantiereis naar Cuba met haar goede vriendin Anna B. en de haar toegezegde promotie niet meer door...quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Vreemde zaak. Waarom maakt ze zich daar zo druk om?
??quote:Op zondag 18 januari 2015 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad heel typisch.
Welvaart, vrede, veiligheid. Nederland denkt echt met zijn postzegelformaatje het centrum in de wereld te zijn. En natuurlijk zijn Nederlanders veel verstandiger en nuchterder dan VSAmerikanen.
Ja, die indruk krijg je echt als je de nasleep van Hebdo bekijkt.
heb je hiet een artikel- en bronverwijzing bij aub?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:42 schreef eight het volgende:
[..]
Raar? Ze zijn gewoon een bevestiging van eights scherpe observatie.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:22 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
??
wat een rare conclusies en stellingen allemaal Mata, zo direct ga je nog beweren dat de Amerikanen niet op de maan zijn geweest...
haha, je hebt gelijk over die broekjes.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Raar? Ze zijn gewoon een bevestiging van eights scherpe observatie.
We hebben het bij Kris en Lisanne ook al gezien (en de bijbehorende beschuldigingen aan de Panamese overheid); och, een broekie en shirtje aan als ik de jungle intrek, och, kan wel.
Het is een heel Nederlands fenomeen.
Oh en niemand is ooit op de Maan geweest.
"Ze gingen op 14 januari op pad en meldden zich twee dagen later per telefoon bij het noodnummer 112 om aan te geven dat ze hulp nodig hadden. Daarna is er niets meer van de wandelaars vernomen."quote:Op zondag 18 januari 2015 18:27 schreef Poekje01 het volgende:
Nu zijn er weer Nederlandse vrouwen vermist in Turkije,
http://www.nu.nl/buitenla(...)mist-in-turkije.html
nou Dr. Kloothommel, een gewaarschuwd mens...
Ten aanzien van de matige voorbereiding heb je wel een goed punt. Nederlanders lijken vrij algemeen niet door te hebben dat een jungle iets anders is dan rondlopen op de Veluwe.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Raar? Ze zijn gewoon een bevestiging van eights scherpe observatie.
We hebben het bij Kris en Lisanne ook al gezien (en de bijbehorende beschuldigingen aan de Panamese overheid); och, een broekie en shirtje aan als ik de jungle intrek, och, kan wel.
Het is een heel Nederlands fenomeen.
Oh en niemand is ooit op de Maan geweest.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)sanne-deceptie.dhtmlquote:Op zondag 18 januari 2015 18:24 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
heb je hiet een artikel- en bronverwijzing bij aub?
Ze waren verdwaald en ze zijn gevonden. In Turkije gaat dat wat vlotter dan in Panamaquote:Op zondag 18 januari 2015 18:27 schreef Poekje01 het volgende:
Nu zijn er weer Nederlandse vrouwen vermist in Turkije,
http://www.nu.nl/buitenla(...)mist-in-turkije.html
nou Dr. Kloothommel, een gewaarschuwd mens...
Een zichzelf respecterende geoloog moet die steen kunnen vinden.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Hopelijk levert de FOK!zoektocht veel meer op...
Ze zijn niet eens bij de rivier geweest. Jammer.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:06 schreef gynaika het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)sanne-deceptie.dhtml
Ik was niet van plan om 5 weken daar te blijven, maar we zullen zien.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een zichzelf respecterende geoloog moet die steen kunnen vinden.
Nee, de helikopter had een lekke band.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens bij de rivier geweest. Jammer.
In ieder geval snel een antwoord, nu nog even afwachten.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef RapaNui het volgende:
Ik heb antwoord gekregen (soms gaat het snel, soms niet).
Nou, lekker duidelijk allemaal, ik vroeg specifiek of het om de foto's ging met Kris bij de Q, of om de vreemde nachtelijke rotsen- en vegetatie foto's.
Haar antwoord luidt dat het gaat over "de 3 foto's in de camera".
We kunnen dus voorlopig voorzichtig concluderen dat ze/Arrocha de nachtelijke foto's bedoelt en toch niet de foto's van de 1e Q.
Ik heb voor de zekerheid nog een bevestiging gevraagd of het idd om die nachtfoto's gaat. We wachten af.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_gevonden___.htmlquote:Op zondag 18 januari 2015 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze waren verdwaald en ze zijn gevonden. In Turkije gaat dat wat vlotter dan in Panama
Ze hadden kennelijk genoeg netwerkbereik om 112 te bellen.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_gevonden___.html
Ga je zelf op speurtocht?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om 5 weken daar te blijven, maar we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |