abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148799699
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Panama?
Jungle?
Regentijd?
9 maanden lang?

Vraag RapaNui, die kent dat soort klimaten uit eerste hand, ik heb er wat van meegekregen maar niet zoals zij.

Alles vergaat binnen mum van tijd. Botten stromen weg, lagen humus worden gevormd, etc.

Alleen anorganische resten zou je moeten kunnen vinden. Shirtjes en idd de 3 schoenen...

[..]

Sinds de ontdekking van de haarfoto van Kris acht ik die kans heel klein.
Eeuuhh, ik heb gelukkig geen ervaring met dode mensen in de jungle.....maarr, iha kan een lichaam in een week tijd ontbinden in Panama. Dan blijft het botweefsel nog over. Daar zijn al verschillende berichten over verschenen. Een hoop hangt af van (micro) klimaat en omgeving etc. Na 9 maanden kan natuurlijk van alles zijn weggespoeld.

De resten zijn in juni gevonden aan beide oevers van de rivier. Kennelijk hebben de NL-ers met hun ultra violet licht nu ook niets in het water kunnen vinden.

Dat er in juni nog überhaupt weefselresten zijn gevonden is wel opvallend.
pi_148799815
quote:
In dit overzicht staat dit artikel van 12 januari. Als het al bij FOK voorbij is gekomen, dan heb ik het over het hoofd gezien. Hier wordt Quebrada Alejandra genoemd en de niet-meewerkende houding van Pittí:

http://laestrella.com.pa/(...)as-pianista/23835249

Vrij vertaalde samenvatting:
…..
Er zijn geen vingerafdrukken of DNA afgenomen van de buurtbewoners die in juni de vondsten hebben gedaan. Vergelijking met de resultaten van het NL-se NFI die vingerafdrukken op de rugzak en op een telefoon vond, is dus niet mogelijk.
….
Een van de zoekteams werkt onafhankelijk van de fiscalía. In dit team werkt ook een criminoloog mee uit de VS, advocaat Arrocha begeleidt dit team.
….