Wel tamelijk zinloos na al die tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar alles bij elkaar meegenomen.
Nu is alles weggespoeld en overgroeid natuurlijk. Dat weten die zoekteams ook wel, laat ze, een leuk uitje.
Ja, mijn hart gaat uit naar deze mensen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef doorgaan het volgende:
en jullie, we willen de ouders allemaal graag helpen?
De ouders hebben belang bij het bekendmaken van onderzoeksresultaten als dat meer onderzoek gaat opleveren. En dat is alles wat geen 'natuurlijke' doodsoorzaak aan zal wijzen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Medewerkers van het Panamese forensisch instituut (IMELCF) gaan eindelijk onderzoek doen naar de bodemgesteldheid en vegetatie op de vindplaatsen. Dat zal altijd iets opleveren. Maar het is de vraag wat wij daar nog over gaan horen. Na deze zoektocht hebben de families geen belang meer bij publiciteit en voor de kranten is de zaak ook niet meer zo interessant.
Hoe het kan dat ze wel tours boekten voor die aarbeienboerderij en de Baru maar niet voor de Pianista, is wel erg vaag. En zeker dat ze niemand hebben laten weten die Pianista te gaan doen. Zelfs hun gastvrouw wist van niks.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:40 schreef doorgaan het volgende:
Dit hele drama heeft ook alles te maken met het niet doorgaan die week van hun vrijwilligerswerk,
hun state of mind - was toch anders - ze moesten zichzelf weer positief opkrikken en hebben onbewust misschien toch grenzen overschreden....beslissingen genomen waar ze normaliter anders mee omgaan. Maar dit feit helpt niet voor de toedracht.
afwachten maar
Hier raak je, denk ik, de kern van de zaak.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe het kan dat ze wel tours boekten voor die aarbeienboerderij en de Baru maar niet voor de Pianista, is wel erg vaag. En zeker dat ze niemand hebben laten weten die Pianista te gaan doen. Zelfs hun gastvrouw wist van niks.
Ein-de-lijk!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Medewerkers van het Panamese forensisch instituut (IMELCF) gaan eindelijk onderzoek doen naar de bodemgesteldheid en vegetatie op de vindplaatsen. Dat zal altijd iets opleveren. Maar het is de vraag wat wij daar nog over gaan horen. Na deze zoektocht hebben de families geen belang meer bij publiciteit en voor de kranten is de zaak ook niet meer zo interessant.
Of botten kunnen oplossen zou ik niet weten. Maar het gegeven dat botten zoals van prehistorische dieren duizenden jaren verborgen kunnen blijven maakt het toch ook weer niet zo vreemd dat er nu geen botten van K en L gevonden zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:44 schreef MeloD het volgende:
Botten van dinosauriërs worden na tig duizend jaar nog intact gevonden en de botten van Kris & Lisanne zouden binnen nog geen jaar volkomen "opgelost" zijn, ik heb er mijn twijfels over.
Maak daar maar ruim 66 miljoen; 66.000.000 jaar van....quote:Op zondag 18 januari 2015 00:44 schreef MeloD het volgende:
Botten van dinosauriërs worden na tig duizend jaar nog intact gevonden
Klimaat doet een hoop. Onze fossiele record is ook gebiased door preservatieprocessen die in regenwoud veel moeilijker zijn...quote:en de botten van Kris & Lisanne zouden binnen nog geen jaar volkomen "opgelost" zijn, ik heb er mijn twijfels over.
Wat ook vaag is wat Pedro hier verkondigd http://www.elsevier.nl/Bu(...)andeltocht-1497580W/.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe het kan dat ze wel tours boekten voor die aarbeienboerderij en de Baru maar niet voor de Pianista, is wel erg vaag. En zeker dat ze niemand hebben laten weten die Pianista te gaan doen. Zelfs hun gastvrouw wist van niks.
Die getuigen hebben we inmiddels van vastgesteld dat ze niet Kris en Lisanne maar andere meiden gezien moeten hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:58 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat ook vaag is wat Pedro hier verkondigd http://www.elsevier.nl/Bu(...)andeltocht-1497580W/.
Kris en Lisanne waren vermoeid op dinsdag1 april 15.00 ??
En een-dag-later-theorie? Na een ongeplande nacht in de jungle en wellicht heel wat extra kilometers zie je er ongetwijfeld vermoeid uit.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dag-eerder-hypothese lijkt verworpen door het wificontact van Kris om 16:44 op 31 maart in het hostel van de taalschool.
Mss moeten ze meer richting dat stuwmeer gaan zoeken? Als dat kan/mag.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:15 schreef MeloD het volgende:
Het klopt dat er idd veel meer dinosaurussen waren dan mogelijke resten van K&L, maar het ging mij voornamelijk om het stukje "na een krap jaar vrijwel alle botten 'opgelost'". En wat betreft klimaat: in Panama zijn ook fossielen gevonden.
Ik denk dus dat die resten heus nog wel ergens zijn, ze zijn iig niet "opgelost" in de jungle oid. Blijf ik het vreemd vinden dat er eerst een relatie kleine onopvallende rib gevonden wordt en nu niets meer, ook geen relatief grote/opvallende botten.
De ouders wilden dat er in het stuwmeer gezocht zou worden, met duikers etc. Maar het betreffende bedrijf gaf geen toestemming. Ik denk overigens dat er wel meer menselijke resten in zullen liggen.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:22 schreef MeloD het volgende:
Ja bijvoorbeeld! Ik geloof er namelijk ook niet in dat dieren oid ze helemaal uit elkaar gehaald hebben waardoor de resten zo verspreid zijn.
Samen in de rivier vallen vind ik ook sterk, maar zou wel een verklaring zijn voor de verspreiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |