SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
nee, lijkt me niet leukquote:
nothing else mattersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit nummer is leuk op gitaar
Dat was wel jammerlijk momentje jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
hahaha "ik ken dit nummer helemaal niet"
zit er wel inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Zie net dat mijn vader op 7 april '14 foto had gepost met dat het 23 graden was buiten. Goede hoop dat het dit jaar weer zo is
Hoop jongeren die muzikaal nog wel wat opgevoed mogen worden jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
alleen maar beter als je dat nummer kent
hoort bij je opvoeding
Lekker chubby zijn toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is wp zonder hoofdletters en jij bent ook geen anorexiapatiënt kaneel
mijn vader was daar altijd heel streng meequote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop jongeren die muzikaal nog wel wat opgevoed mogen worden ja
hoezo hobbitleef ik ben snow nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker chubby zijn toch.![]()
Lekker de hobbitleef.
Nee, ik ben hobbit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo hobbitleef ik ben snow niet
snow heeft al minikindquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben hobbit.
Snow en ik zouden minikinderen krijgen.
Fat gandalfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker chubby zijn toch.![]()
Lekker de hobbitleef.
jammer dat je vingers het nog wel doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:50 schreef Typisch het volgende:
ik heb net roy donders' muziek gehoord
ik heb nu oorebola
daar dacht je moeder anders overquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat je vingers het nog wel doen
Had je dat niet al van Feyenoord liederenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:50 schreef Typisch het volgende:
ik heb net roy donders' muziek gehoord
ik heb nu oorebola
okquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had je dat niet al van Feyenoord liederen
POWPOWPOW #punchlines
emoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze is een halfjaar studeren in istanbul
brb weer effe snijden
Moet je over hebben voor elkaarquote:
Matigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze is een halfjaar studeren in istanbul
brb weer effe snijden
is pas de eerste weekquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Matig![]()
Hoe houden jullie het vol?
Hij eet gewoon een half jaar buiten de deur de ouwe viespeukquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Matig![]()
Hoe houden jullie het vol?
Soepel, beweeglijk, ligt goed in de handquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
hoe gaat het met jouw vriendin fokkie
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soepel, beweeglijk, ligt goed in de hand
Ik dacht al 17.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stt daar kan zijn vriendin toch niet achterkomen die is 16 ofzo
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij eet gewoon een half jaar buiten de deur de ouwe viespeuk
Enge mensen daar ;s fl nu dus ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stt daar kan zijn vriendin toch niet achterkomen die is 16 ofzo
We maken niet eens een grap over Fokkie nu.quote:
Wp stfu nou eens gvdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fl is sowieso eng
af en toe nog steeds nachtmerries van dat vreselijke accent
Die piemelfoto heeft niks te maken met seks nee?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een post maken? Heeft verder niets te maken met sex.
A great man once said, everything is about sex. Except sex. Sex is about power.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een post maken? Heeft verder niets te maken met sex.
17 is dan ook veel te oudquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We maken niet eens een grap over Fokkie nu.
Wel goed van ons.
Funnyquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die piemelfoto heeft niks te maken met seks nee?
Vallen op vrouwen jonger dan 21quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
17 is dan ook veel te oud
Ik kop hem zelf maar even in
Inspirerend.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
A great man once said, everything is about sex. Except sex. Sex is about power.
Ik ben net 25. 18-21 kan makkelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vallen op vrouwen jonger dan 21
oudere vrouwen iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vallen op vrouwen jonger dan 21
Rt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben net 25. 18-21 kan makkelijk
Dat niet alleenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
anders wat
ga je dan weer foto's maken als ik slaap??
beetje tegenwicht, lekker manquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:16 schreef Fok-it het volgende:
Vrouw paar jaar ouder dan ik zou ik echt niks vinden Op de een of andere manier
16 niet nee maar iemand van 19 kan prima tegengewicht geven hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
beetje tegenwicht, lekker man
moet je nou met zo'n 16/17jarig meisje
monique anders ook wel hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16 niet nee maar iemand van 19 kan prima tegengewicht geven hoor
Voorspelbaar +1quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
monique anders ook wel hoor
huehue
ik weet niet hoe oud je zelf bent en hoe je zelf in elkaar steekt natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16 niet nee maar iemand van 19 kan prima tegengewicht geven hoor
Januari 25 geworden, en qua volwassenheid bedoel je? Nog niet zo heul erg dat ik een oudere vrouw als vriendin wil in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud je zelf bent en hoe je zelf in elkaar steekt natuurlijk
gvdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan wel keertje, ben nu niet bij mijn game pc
zieligquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gvd
nu lr weg is kan niemand meer met me spelen
Nee dan had er wel döner gestaanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
DONAR hef u hamer
god die de reuzen verslaat
gaat over mij
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, ga eens naar Google Translate.
Somalisch naar Engels.
Dan dingen typen als ooga booga.
gheheh kaneelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Somalisch naar Engels.
Omgquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Somalisch naar Engels.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Somalisch naar Engels.
Hoe is dit racistisch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Dat Google dat ook zo laatals je het dan over alles is racisme hebt hoort dit er ook wel bij
Nou oke misschien niet racistisch maar als Somalische mensen zien dat als je wat oerwoud geluiden intikt dat blijkbaar al Somalisch is. Snap wel dat je dat kwetsend kan opvattenquote:
dat is gewoon hun taalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke misschien niet racistisch maar als Somalische mensen zien dat als je wat oerwoud geluiden intikt dat blijkbaar al Somalisch is. Snap wel dat je dat kwetsend kan opvatten
Die kunnen toch niet lezen. Huehuehue.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke misschien niet racistisch maar als Somalische mensen zien dat als je wat oerwoud geluiden intikt dat blijkbaar al Somalisch is. Snap wel dat je dat kwetsend kan opvatten
Ooga Booga is hun taal? Nu heb ik verder nog nooit Somalisch gehoord maar lijkt me toch sterkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kunnen toch niet lezen. Huehuehue.
Nee, maar serieus. Dit is gewoon hun taal.
ja is echt hun taalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooga Booga is hun taal? Nu heb ik verder nog nooit Somalisch gehoord maar lijkt me toch sterk
Ik heb de eerste 120 ofzo ergens op mijn computer staan, maar nog niet aan toegekomen.quote:
oh okeequote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 120 ofzo ergens op mijn computer staan, maar nog niet aan toegekomen.
beetje zelfde niveau iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is echt hun taal
en Somalische moslims praten ook veel Arabisch
heb in de klas gezeten met paar Somaliërs
Laatste komt volgende maand ofzo uit toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
heb tot 130 ongeveer gelezen maar wil niet meer verder lezen tot alles uit is
ergens in april pas geloof ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste komt volgende maand ofzo uit toch?
Heb je ook de spin-offs gelezen, dingen als Jack of Fables en dergelije?
Dacht dat ze Frans sprakenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is echt hun taal
en Somalische moslims praten ook veel Arabisch
heb in de klas gezeten met paar Somaliërs
vetklepquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
lekker stokbroodje met gesmolten kaas en ham
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
DIG / russische bezoekers op mijn website die laatste reacties![]()
![]()
geheheh
wat een grappige ventjes zegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
In NWS ook weer paar debielen man man man
Eindhoven he. Hij maakt de vooroordelen er niet echt minder opquote:
zag het jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eindhoven he. Hij maakt de vooroordelen er niet echt minder op
Ook vast wel onzekerheid.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zag het ja
wat een simplistisch zieletje zeg kk
wow noem je me nu dom :squote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook vast wel onzekerheid.
Vaak weten ze zelf ook wel dat ze geen niveau hebben voor een normale discussie en gaan ze dom lopen doen. Zie dat vaak genoeg hier, ook in deze sc trouwens
Nee hoor. Jij staat altijd wel je mannetje in discussies, met normale argumenten en inhoudelijke reactiesquote:
linkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eindhoven he. Hij maakt de vooroordelen er niet echt minder op
Alleen de berichten van Etsu.quote:
Ja hoe moet ik dat zo snel zien? heb het nu via pohiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in welk topic hebben fokkie en ik beide gepost toto
Zit mobiel. Hij noemde me gayboy vanwege me ondertitelquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen de berichten van Etsu.
Volgens mij was dat woensdag, ik was gewoon even de stad in tussen zes en twaalf, en toen gingen zij allemaal potjes galgje doen enzo. Dat ga ik 1. niet bijhouden als ik zelf met andere dingen bezig ben en 2. niet teruglezen.
via pohiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat zo snel zien? heb het nu via pohi
Welke van de twee R's?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De stukjes over R wel uiteraard, dat is zeer interessant.
Van wie hij een kind wil?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die waar de andere R ook geïnteresseerd in is
Dat zei hij laatst.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor hem bepalen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
ff snel naar de winkel voor dat hij dicht is
om 4 uur
Dat zijn ze allebei.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De ene R is ook nog ontzettend knap.
Mag ik haar nummer dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beide, uiteraard.
Maar met de ene R hoef ik geen relatie.![]()
Zou niet durven lieve Albaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij neem je me in het ootje
Dankuwel. Ik heb frozen-assassin in een oefenpotje van het bord gevaagd met 130 gemiddeld over 3 sets, een 9 darter waarmee ik hem brak en in de laatste leg een 164 finish.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thx, ik steun je in het dartstoernooi
TOTO ARMY
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja echt achterlijk
heb ook hekel aan die gozer waarvan die supermarkt is
gore afzetter
Kaplaarzen aan en 3km door de modder lopen dan tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
maar jumbo is wel open 3km verderop
Van naam wel. Maar ik ben niet zo vsn de sci-fiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
fokkie ken je de serie atlantis trouwens?
is niet stargate sukkel is atlantis van de bbcquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van naam wel. Maar ik ben niet zo vsn de sci-fi
Die schijnt slecht te zijn toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
Zit wel Under the dome te kijken trouwens, over sci-fi gesproken
Eerste seizoen vond ik tof.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die schijnt slecht te zijn toch?
Ik overwoog om hem op netflix te kijken maar ik jaag nu als een malle de BBC series er door heen gezien netflix en bbc hun contract niet hebben verlengd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste seizoen vond ik tof.
Tweede tot nu toe wat minder inderdaad
neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
heb je patent op die uitspraken dan?
Zo iets noem je een copyright, maar ook dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
heb je patent op die uitspraken dan?
Gaat Sherlock ook van Netflix af dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik overwoog om hem op netflix te kijken maar ik jaag nu als een malle de BBC series er door heen gezien netflix en bbc hun contract niet hebben verlengd.
Zoals ik het begrijp, wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat Sherlock ook van Netflix af dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp, wel.The deal in question did not involve series including “Sherlock'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Klopt. HoC is Netflix Originalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:51 schreef Flippiee het volgende:
Overigens is HoC de Britse versie, niet de Amerikaanse met Kevin Spacey
nou danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo iets noem je een copyright, maar ook dat heb ik niet.
raar dat mensen dan zeggen dat je iets van ze jat he pffquote:
Klopt. Als je alles wilt hebben van zowel BBC, HBO, FOX en Netflix moet je gewoon Popcorn Time nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Het is wel een beetje jammer. BBC heeft best aardige series (/films)
Ik heb popcorn time, maar ik heb daar soms best problemen mee. Geen idee waar dat precies aan ligt (verbinding, updates verwerken etc).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Als je alles wilt hebben van zowel BBC, HBO, FOX en Netflix moet je gewoon Popcorn Time nemenheb je ook nog standaard nieuwste films. Of Moviebox. Die hadden gister in jet kader van de Oscars even alle Oscar-films er op gezet waarvan sommige nog in de bios hier moeten komen
maar die wil ik in de bios zien dus, even wachten nog
Ik ook, daarom Moviebox genomen. Kan alleen via tablet maar vind ik sowieso veel chiller kijken dan laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb popcorn time, maar ik heb daar soms best problemen mee. Geen idee waar dat precies aan ligt (verbinding, updates verwerken etc).En wel tof, Oscar films
Johannes' hond is een celeb inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Etsu houdt ook veel van Oscar-films heeft hij mij verteld
flippie is soms sowieso beetje raar :$$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
raar dat mensen dan zeggen dat je iets van ze jat he pff
Nicequote:
ben blij dat ie gewoon in de bioscoop draait hier. alleen op de maandagquote:
Klopt. In Amsterdam alleen in de ochtend om 10 uurquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ben blij dat ie gewoon in de bioscoop draait hier. alleen op de maandagsuper raar
Oh wtfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. In Amsterdam alleen in de ochtend om 10 uur
Dat is wel relaxed ja. Gewoon op loopafstand van je huis toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wtfin arnhem wel chill om 20:15
Ik ga altijd met de fiets en dat is drie minuten ofzo als er niemand door de stad looptquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed ja. Gewoon op loopafstand van je huis toch?
Misschienquote:
Tenenkrommend slecht en nepquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Lucy gezien, best grappig opzich maar geen topper
Ik vond hem wel minder dan Limitless ja, die een beetje hetzelfde concept heeft (meer van je breincapaciteit gebruiken)quote:
Hij begon ook wel aardig verder, maarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel minder dan Limitless ja, die een beetje hetzelfde concept heeft (meer van je breincapaciteit gebruiken)
Maar Scarlett maakt wel een hoop goed
Het einde ging nergens meer over neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij begon ook wel aardig verder, maar
Dat eindesloeg nergens op
Limitless is lekker filmpje inderdaad
Geen idee wat het aanbod daar is. Moviebox heeft gister alle Oscar-films erop gezetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog een aanrader qua film die nu op Popcorn Time staat Fok-it?
Dat is toch alleen voor tablet zei je?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wat het aanbod daar is. Moviebox heeft gister alle Oscar-films erop gezet
Alleen voor ipad geloof ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor tablet zei je?
Beste film die ik dit jaar gezien heb.quote:
Waarom draait die film nauwelijks in de bios? Wat is daar de reden voorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste film die ik dit jaar gezien heb.
Niet eens in de bios want ze wilden hem niet draaien in Groningen.
Sen to Chihiro no Kamikakushi bedoel jequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
spirited away heeft ook oscar gewonnen ooit
Pathe is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom draait die film nauwelijks in de bios? Wat is daar de reden voor
jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sen to Chihiro no Kamikakushi bedoel je
Denk dat vele hem Beetje arthouse vindenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom draait die film nauwelijks in de bios? Wat is daar de reden voor
Is die goed?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sen to Chihiro no Kamikakushi bedoel je
Lekker allemaal blockbusters over superhelden vol met clichés 10x per dag uitzenden, ja toch niet danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pathe is een smakeloos land.
JK Simmons gaat de Oscar winnen, anders snap ik er niks van.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat vele hem Beetje arthouse vinden
Dat soort films zouden ze juist onder de aandacht van het grote publiek moeten brengen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat vele hem Beetje arthouse vinden
Ik ook, hoop dat hij Best Picture wint bij de Oscarsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste film die ik dit jaar gezien heb.
Niet eens in de bios want ze wilden hem niet draaien in Groningen.
Ze draaien nu nog Gooische Vrouwen vier keer per dagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker allemaal blockbusters over superhelden vol met clichés 10x per dag uitzenden, ja toch niet dan
Tsja, het gros ziet liever blockbustersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort films zouden ze juist onder de aandacht van het grote publiek moeten brengen.
Waar dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij draait wel bij forumimages (waar alle kwaliteitsfilms worden gedraaid in Groningen), maar dat kost dan weer kapitalen en dat heb ik er niet voor over dus dan maar gedownload
Movieboxquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Kan hem niet vinden
Oh hij draaide*quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Kan hem niet vinden
Best wel treurig dat die film zo populair is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze draaien nu nog Gooische Vrouwen vier keer per dag
Omdat ze niet beter weten. En gehersenspoeld worden door de grote marketing die om die films draaitquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, het gros ziet liever blockbusters
Katquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Kan hem niet vinden
Beetje jammer wel.quote:
Ja daarom vroeg ik om een downloadlinkquote:
Naja Boyhood is ook arthouse en werd ook goed ontvangenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best wel treurig dat die film zo populair is.
Ik vond die serie altijd wel geinig hoor en zal hem best eens kijken op een verloren avond, maar treurig dat die film zo populair is
[..]
Omdat ze niet beter weten. En gehersenspoeld worden door de grote marketing die om die films draait
Ik vond het echt een topshow, maar gezien het feit dat die amper wordt gedraaid en ik er ook nauwelijks mensen over hoor denk ik dat hij niet de Oscar gaat krijgen voor Best Picture.quote:
is wel echt goede filmquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje jammer wel.
Maar staat vrij hoog in top250 van moviemeter dus moet hem nog wel eens gaan kijken dan.
[..]
Ja daarom vroeg ik om een downloadlink
Gelukkig dat de Pathe-bezoekers in nederland niet stemmenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het echt een topshow, maar gezien het feit dat die amper wordt gedraaid en ik er ook nauwelijks mensen over hoor denk ik dat hij niet de Oscar gaat krijgen voor Best Picture.
Die vond ik dan weer tegenvallenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja Boyhood is ook arthouse en werd ook goed ontvangen
Amerikanenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat de Pathe-bezoekers in nederland niet stemmenin Amerika zijn ze laaiend enthousiast hoor
Mooi zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat de Pathe-bezoekers in nederland niet stemmenin Amerika zijn ze laaiend enthousiast hoor
Selma. Komt alleen pas jn februari in pathe volgens mijquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Er doet volgens mij ook een film mee over het leven van Martin Luther King, dus heel politiek correct Amerika zal daar wel op stemmen.
inside out ofzo tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk uit naar nieuw Pixar genot
Ben benieuwd, weet niet eens waar die film over gaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Selma. Komt alleen pas jn februari in pathe volgens mij
Ik denk dat Birdman hem gaat winnen overigens
oh saaiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een film over Dinosauriërs aan het eind van het jaar volgens mij.
jammer is echt een goede animatiefilmquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De synopsis trekt me niet echt moet ik zeggen.
ja maandagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat dus naar Whiplash?
Echt hele goede film.
Je hebt toch ook nog Big Hero 6?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een film over Dinosauriërs aan het eind van het jaar volgens mij.
Ja die wil ik ook wel zienquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog Big Hero 6?
Waarom saai?quote:
Beter dan de Lion King?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer is echt een goede animatiefilm
die lijkt me ZO kutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog Big Hero 6?
ik houd niet van dino'squote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom saai?
[..]
Beter dan de Lion King?
Een aan lager wal geraakte acteur die ooit een iconische superheld speelde, probeert zijn carrière weer nieuw leven in te blazen met behulp van een Broadway toneelstuk, gebaseerd op een Raymond Carver verhaal. Zijn plan komt echter in gevaar door het enorme ego van zijn hoofdrolspeler. Daarnaast heeft hij ook nog eens zorgen binnen de familie, wat het geheel er niet veel makkelijker op maakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd, weet niet eens waar die film over gaat.
jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom saai?
[..]
Beter dan de Lion King?
Die film was toen bij het Pathe PAC festival in Groningen, alleen kon ik toen niet. Dus ik wachten tot ze de film gewoon uit zouden zenden, gebeurt dat nooit.quote:
Die speelt echt supergoed, begon me beetje aan hem te irriteren na de zoveelste playboy-rol die hij hadquote:
Er zou toch ook een nieuwe Lion King film komen zei jij?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom saai?
[..]
Beter dan de Lion King?
heb gisteren weer the spectacular now gekekenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die speelt echt supergoed, begon me beetje aan hem te irriteren na de zoveelste playboy-rol die hij had
Vanaf nu mag ik jou niet meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
al moet ik eerlijk zeggen dat ik de lion king sowieso niet zo heel erg interessant vond
BAM fittiequote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu mag ik jou niet meer.
Ja heel raar hoe ze dat doen met die filmsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die film was toen bij het Pathe PAC festival in Groningen, alleen kon ik toen niet. Dus ik wachten tot ze de film gewoon uit zouden zenden, gebeurt dat nooit.
Dus toen maar gedownload en het was echt een topshow
Een TV-film van een uur ja, over die nieuwe zoon van Simba. En daarop volgend zal er een serie komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zou toch ook een nieuwe Lion King film komen zei jij?
ben je daar ook weer van af wpquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu mag ik jou niet meer.
Daar is ze echt te lievvquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
heb gisteren weer the spectacular now gekeken
shailene
In Arnhem hebben ze nog smaakquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heel raar hoe ze dat doen met die filmsgelukkig komt hij wel hier gewoon
oh dat doen ze hier ook nog ;squote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Arnhem hebben ze nog smaak
Zoals ik net al zei draaien ze hier liever nog steeds vier keer per dag Gooische Vrouwen![]()
Wow een hele serie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een TV-film van een uur ja, over die nieuwe zoon van Simba. En daarop volgend zal er een serie komen.
Maar dus niet echt een serieuze film die bioscoopwaardig word.
Om Pathe te pesten ben ik nog niet naar Gooische Vrouwen geweest en ik ben dit ook niet van planquote:
Wel voor kleuters, dus ik denk dat er niet zoveel rule 34 verfilmd zal worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow een hele serie.
Game of Thrones move over, Simba komt er aan!
Nooit actief gekeken, vond dat het de wereld van the Lion King geweld aan deed. Omdat Timon en Pumbaa gewoon mensen gingen meeten etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger als kind had ik een video met de avonturen van Timon en Pumbaa, vond dat toen echt geniaal grappig.
Ben wel benieuwd hoe Simba een draak zou aanpakken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel voor kleuters, dus ik denk dat er niet zoveel rule 34 verfilmd zal worden.
GoT heeft dus nog een voordeel.
Cannes?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil ook een keer naar een buitenlands filmfestival, daar draaien ze die topfilms al maanden van te voren
Door te vliegen op een bezemsteel en er Ene Ring naar te gooien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Simba een draak zou aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |