Beetje jammer wel.quote:
Ja daarom vroeg ik om een downloadlinkquote:
Naja Boyhood is ook arthouse en werd ook goed ontvangenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best wel treurig dat die film zo populair is.
Ik vond die serie altijd wel geinig hoor en zal hem best eens kijken op een verloren avond, maar treurig dat die film zo populair is
[..]
Omdat ze niet beter weten. En gehersenspoeld worden door de grote marketing die om die films draait
Ik vond het echt een topshow, maar gezien het feit dat die amper wordt gedraaid en ik er ook nauwelijks mensen over hoor denk ik dat hij niet de Oscar gaat krijgen voor Best Picture.quote:
is wel echt goede filmquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje jammer wel.
Maar staat vrij hoog in top250 van moviemeter dus moet hem nog wel eens gaan kijken dan.
[..]
Ja daarom vroeg ik om een downloadlink
Gelukkig dat de Pathe-bezoekers in nederland niet stemmenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het echt een topshow, maar gezien het feit dat die amper wordt gedraaid en ik er ook nauwelijks mensen over hoor denk ik dat hij niet de Oscar gaat krijgen voor Best Picture.
Die vond ik dan weer tegenvallenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja Boyhood is ook arthouse en werd ook goed ontvangen
Amerikanenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat de Pathe-bezoekers in nederland niet stemmenin Amerika zijn ze laaiend enthousiast hoor
Mooi zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat de Pathe-bezoekers in nederland niet stemmenin Amerika zijn ze laaiend enthousiast hoor
Selma. Komt alleen pas jn februari in pathe volgens mijquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Er doet volgens mij ook een film mee over het leven van Martin Luther King, dus heel politiek correct Amerika zal daar wel op stemmen.
inside out ofzo tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk uit naar nieuw Pixar genot
Ben benieuwd, weet niet eens waar die film over gaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Selma. Komt alleen pas jn februari in pathe volgens mij
Ik denk dat Birdman hem gaat winnen overigens
oh saaiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een film over Dinosauriėrs aan het eind van het jaar volgens mij.
jammer is echt een goede animatiefilmquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De synopsis trekt me niet echt moet ik zeggen.
ja maandagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat dus naar Whiplash?
Echt hele goede film.
Je hebt toch ook nog Big Hero 6?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een film over Dinosauriėrs aan het eind van het jaar volgens mij.
Ja die wil ik ook wel zienquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog Big Hero 6?
Waarom saai?quote:
Beter dan de Lion King?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer is echt een goede animatiefilm
die lijkt me ZO kutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog Big Hero 6?
ik houd niet van dino'squote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom saai?
[..]
Beter dan de Lion King?
Een aan lager wal geraakte acteur die ooit een iconische superheld speelde, probeert zijn carričre weer nieuw leven in te blazen met behulp van een Broadway toneelstuk, gebaseerd op een Raymond Carver verhaal. Zijn plan komt echter in gevaar door het enorme ego van zijn hoofdrolspeler. Daarnaast heeft hij ook nog eens zorgen binnen de familie, wat het geheel er niet veel makkelijker op maakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd, weet niet eens waar die film over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |