SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
nee, lijkt me niet leukquote:
nothing else mattersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit nummer is leuk op gitaar
Dat was wel jammerlijk momentje jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
hahaha "ik ken dit nummer helemaal niet"
zit er wel inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Zie net dat mijn vader op 7 april '14 foto had gepost met dat het 23 graden was buiten. Goede hoop dat het dit jaar weer zo is
Hoop jongeren die muzikaal nog wel wat opgevoed mogen worden jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
alleen maar beter als je dat nummer kent
hoort bij je opvoeding
Lekker chubby zijn toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is wp zonder hoofdletters en jij bent ook geen anorexiapatiënt kaneel
mijn vader was daar altijd heel streng meequote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop jongeren die muzikaal nog wel wat opgevoed mogen worden ja
hoezo hobbitleef ik ben snow nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker chubby zijn toch.![]()
Lekker de hobbitleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |