quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja echt achterlijk
heb ook hekel aan die gozer waarvan die supermarkt is
gore afzetter
Kaplaarzen aan en 3km door de modder lopen dan tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
maar jumbo is wel open 3km verderop
Van naam wel. Maar ik ben niet zo vsn de sci-fiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
fokkie ken je de serie atlantis trouwens?
is niet stargate sukkel is atlantis van de bbcquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van naam wel. Maar ik ben niet zo vsn de sci-fi
Die schijnt slecht te zijn toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
Zit wel Under the dome te kijken trouwens, over sci-fi gesproken
Eerste seizoen vond ik tof.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die schijnt slecht te zijn toch?
Ik overwoog om hem op netflix te kijken maar ik jaag nu als een malle de BBC series er door heen gezien netflix en bbc hun contract niet hebben verlengd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste seizoen vond ik tof.
Tweede tot nu toe wat minder inderdaad
neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
heb je patent op die uitspraken dan?
Zo iets noem je een copyright, maar ook dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
heb je patent op die uitspraken dan?
Gaat Sherlock ook van Netflix af dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik overwoog om hem op netflix te kijken maar ik jaag nu als een malle de BBC series er door heen gezien netflix en bbc hun contract niet hebben verlengd.
Zoals ik het begrijp, wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat Sherlock ook van Netflix af dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp, wel.The deal in question did not involve series including “Sherlock'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Klopt. HoC is Netflix Originalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:51 schreef Flippiee het volgende:
Overigens is HoC de Britse versie, niet de Amerikaanse met Kevin Spacey
nou danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo iets noem je een copyright, maar ook dat heb ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |