raar dat mensen dan zeggen dat je iets van ze jat he pffquote:
Klopt. Als je alles wilt hebben van zowel BBC, HBO, FOX en Netflix moet je gewoon Popcorn Time nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Het is wel een beetje jammer. BBC heeft best aardige series (/films)
Ik heb popcorn time, maar ik heb daar soms best problemen mee. Geen idee waar dat precies aan ligt (verbinding, updates verwerken etc).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Als je alles wilt hebben van zowel BBC, HBO, FOX en Netflix moet je gewoon Popcorn Time nemenheb je ook nog standaard nieuwste films. Of Moviebox. Die hadden gister in jet kader van de Oscars even alle Oscar-films er op gezet waarvan sommige nog in de bios hier moeten komen
maar die wil ik in de bios zien dus, even wachten nog
Ik ook, daarom Moviebox genomen. Kan alleen via tablet maar vind ik sowieso veel chiller kijken dan laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb popcorn time, maar ik heb daar soms best problemen mee. Geen idee waar dat precies aan ligt (verbinding, updates verwerken etc).En wel tof, Oscar films
Johannes' hond is een celeb inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Etsu houdt ook veel van Oscar-films heeft hij mij verteld
flippie is soms sowieso beetje raar :$$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
raar dat mensen dan zeggen dat je iets van ze jat he pff
Nicequote:
ben blij dat ie gewoon in de bioscoop draait hier. alleen op de maandagquote:
Klopt. In Amsterdam alleen in de ochtend om 10 uurquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ben blij dat ie gewoon in de bioscoop draait hier. alleen op de maandagsuper raar
Oh wtfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. In Amsterdam alleen in de ochtend om 10 uur
Dat is wel relaxed ja. Gewoon op loopafstand van je huis toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wtfin arnhem wel chill om 20:15
Ik ga altijd met de fiets en dat is drie minuten ofzo als er niemand door de stad looptquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed ja. Gewoon op loopafstand van je huis toch?
Misschienquote:
Tenenkrommend slecht en nepquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Lucy gezien, best grappig opzich maar geen topper
Ik vond hem wel minder dan Limitless ja, die een beetje hetzelfde concept heeft (meer van je breincapaciteit gebruiken)quote:
Hij begon ook wel aardig verder, maarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel minder dan Limitless ja, die een beetje hetzelfde concept heeft (meer van je breincapaciteit gebruiken)
Maar Scarlett maakt wel een hoop goed
Het einde ging nergens meer over neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij begon ook wel aardig verder, maar
Dat eindesloeg nergens op
Limitless is lekker filmpje inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |