raar dat mensen dan zeggen dat je iets van ze jat he pffquote:
Klopt. Als je alles wilt hebben van zowel BBC, HBO, FOX en Netflix moet je gewoon Popcorn Time nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Het is wel een beetje jammer. BBC heeft best aardige series (/films)
Ik heb popcorn time, maar ik heb daar soms best problemen mee. Geen idee waar dat precies aan ligt (verbinding, updates verwerken etc).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Als je alles wilt hebben van zowel BBC, HBO, FOX en Netflix moet je gewoon Popcorn Time nemenheb je ook nog standaard nieuwste films. Of Moviebox. Die hadden gister in jet kader van de Oscars even alle Oscar-films er op gezet waarvan sommige nog in de bios hier moeten komen
maar die wil ik in de bios zien dus, even wachten nog
Ik ook, daarom Moviebox genomen. Kan alleen via tablet maar vind ik sowieso veel chiller kijken dan laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb popcorn time, maar ik heb daar soms best problemen mee. Geen idee waar dat precies aan ligt (verbinding, updates verwerken etc).En wel tof, Oscar films
Johannes' hond is een celeb inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Etsu houdt ook veel van Oscar-films heeft hij mij verteld
flippie is soms sowieso beetje raar :$$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
raar dat mensen dan zeggen dat je iets van ze jat he pff
Nicequote:
ben blij dat ie gewoon in de bioscoop draait hier. alleen op de maandagquote:
Klopt. In Amsterdam alleen in de ochtend om 10 uurquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ben blij dat ie gewoon in de bioscoop draait hier. alleen op de maandagsuper raar
Oh wtfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. In Amsterdam alleen in de ochtend om 10 uur
Dat is wel relaxed ja. Gewoon op loopafstand van je huis toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wtfin arnhem wel chill om 20:15
Ik ga altijd met de fiets en dat is drie minuten ofzo als er niemand door de stad looptquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed ja. Gewoon op loopafstand van je huis toch?
Misschienquote:
Tenenkrommend slecht en nepquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Lucy gezien, best grappig opzich maar geen topper
Ik vond hem wel minder dan Limitless ja, die een beetje hetzelfde concept heeft (meer van je breincapaciteit gebruiken)quote:
Hij begon ook wel aardig verder, maarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel minder dan Limitless ja, die een beetje hetzelfde concept heeft (meer van je breincapaciteit gebruiken)
Maar Scarlett maakt wel een hoop goed
Het einde ging nergens meer over neequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij begon ook wel aardig verder, maar
Dat eindesloeg nergens op
Limitless is lekker filmpje inderdaad
Geen idee wat het aanbod daar is. Moviebox heeft gister alle Oscar-films erop gezetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog een aanrader qua film die nu op Popcorn Time staat Fok-it?
Dat is toch alleen voor tablet zei je?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wat het aanbod daar is. Moviebox heeft gister alle Oscar-films erop gezet
Alleen voor ipad geloof ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor tablet zei je?
Beste film die ik dit jaar gezien heb.quote:
Waarom draait die film nauwelijks in de bios? Wat is daar de reden voorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste film die ik dit jaar gezien heb.
Niet eens in de bios want ze wilden hem niet draaien in Groningen.
Sen to Chihiro no Kamikakushi bedoel jequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
spirited away heeft ook oscar gewonnen ooit
Pathe is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom draait die film nauwelijks in de bios? Wat is daar de reden voor
jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sen to Chihiro no Kamikakushi bedoel je
Denk dat vele hem Beetje arthouse vindenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom draait die film nauwelijks in de bios? Wat is daar de reden voor
Is die goed?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sen to Chihiro no Kamikakushi bedoel je
Lekker allemaal blockbusters over superhelden vol met clichés 10x per dag uitzenden, ja toch niet danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pathe is een smakeloos land.
JK Simmons gaat de Oscar winnen, anders snap ik er niks van.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat vele hem Beetje arthouse vinden
Dat soort films zouden ze juist onder de aandacht van het grote publiek moeten brengen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat vele hem Beetje arthouse vinden
Ik ook, hoop dat hij Best Picture wint bij de Oscarsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste film die ik dit jaar gezien heb.
Niet eens in de bios want ze wilden hem niet draaien in Groningen.
Ze draaien nu nog Gooische Vrouwen vier keer per dagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker allemaal blockbusters over superhelden vol met clichés 10x per dag uitzenden, ja toch niet dan
Tsja, het gros ziet liever blockbustersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort films zouden ze juist onder de aandacht van het grote publiek moeten brengen.
Waar dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij draait wel bij forumimages (waar alle kwaliteitsfilms worden gedraaid in Groningen), maar dat kost dan weer kapitalen en dat heb ik er niet voor over dus dan maar gedownload
Movieboxquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Kan hem niet vinden
Oh hij draaide*quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Kan hem niet vinden
Best wel treurig dat die film zo populair is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze draaien nu nog Gooische Vrouwen vier keer per dag
Omdat ze niet beter weten. En gehersenspoeld worden door de grote marketing die om die films draaitquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, het gros ziet liever blockbusters
Katquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Kan hem niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |