quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, ga eens naar Google Translate.
Somalisch naar Engels.
Dan dingen typen als ooga booga.
gheheh kaneelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Somalisch naar Engels.
Omgquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Somalisch naar Engels.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Somalisch naar Engels.
Hoe is dit racistisch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Dat Google dat ook zo laatals je het dan over alles is racisme hebt hoort dit er ook wel bij
Nou oke misschien niet racistisch maar als Somalische mensen zien dat als je wat oerwoud geluiden intikt dat blijkbaar al Somalisch is. Snap wel dat je dat kwetsend kan opvattenquote:
dat is gewoon hun taalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke misschien niet racistisch maar als Somalische mensen zien dat als je wat oerwoud geluiden intikt dat blijkbaar al Somalisch is. Snap wel dat je dat kwetsend kan opvatten
Die kunnen toch niet lezen. Huehuehue.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke misschien niet racistisch maar als Somalische mensen zien dat als je wat oerwoud geluiden intikt dat blijkbaar al Somalisch is. Snap wel dat je dat kwetsend kan opvatten
Ooga Booga is hun taal? Nu heb ik verder nog nooit Somalisch gehoord maar lijkt me toch sterkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kunnen toch niet lezen. Huehuehue.
Nee, maar serieus. Dit is gewoon hun taal.
ja is echt hun taalquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooga Booga is hun taal? Nu heb ik verder nog nooit Somalisch gehoord maar lijkt me toch sterk
Ik heb de eerste 120 ofzo ergens op mijn computer staan, maar nog niet aan toegekomen.quote:
oh okeequote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 120 ofzo ergens op mijn computer staan, maar nog niet aan toegekomen.
beetje zelfde niveau iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is echt hun taal
en Somalische moslims praten ook veel Arabisch
heb in de klas gezeten met paar Somaliėrs
Laatste komt volgende maand ofzo uit toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
heb tot 130 ongeveer gelezen maar wil niet meer verder lezen tot alles uit is
ergens in april pas geloof ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste komt volgende maand ofzo uit toch?
Heb je ook de spin-offs gelezen, dingen als Jack of Fables en dergelije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |