jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom saai?
[..]
Beter dan de Lion King?
Die film was toen bij het Pathe PAC festival in Groningen, alleen kon ik toen niet. Dus ik wachten tot ze de film gewoon uit zouden zenden, gebeurt dat nooit.quote:
Die speelt echt supergoed, begon me beetje aan hem te irriteren na de zoveelste playboy-rol die hij hadquote:
Er zou toch ook een nieuwe Lion King film komen zei jij?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom saai?
[..]
Beter dan de Lion King?
heb gisteren weer the spectacular now gekekenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die speelt echt supergoed, begon me beetje aan hem te irriteren na de zoveelste playboy-rol die hij had
Vanaf nu mag ik jou niet meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
al moet ik eerlijk zeggen dat ik de lion king sowieso niet zo heel erg interessant vond
BAM fittiequote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu mag ik jou niet meer.
Ja heel raar hoe ze dat doen met die filmsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die film was toen bij het Pathe PAC festival in Groningen, alleen kon ik toen niet. Dus ik wachten tot ze de film gewoon uit zouden zenden, gebeurt dat nooit.
Dus toen maar gedownload en het was echt een topshow
Een TV-film van een uur ja, over die nieuwe zoon van Simba. En daarop volgend zal er een serie komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zou toch ook een nieuwe Lion King film komen zei jij?
ben je daar ook weer van af wpquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu mag ik jou niet meer.
Daar is ze echt te lievvquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
heb gisteren weer the spectacular now gekeken
shailene
In Arnhem hebben ze nog smaakquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heel raar hoe ze dat doen met die filmsgelukkig komt hij wel hier gewoon
oh dat doen ze hier ook nog ;squote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Arnhem hebben ze nog smaak
Zoals ik net al zei draaien ze hier liever nog steeds vier keer per dag Gooische Vrouwen![]()
Wow een hele serie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een TV-film van een uur ja, over die nieuwe zoon van Simba. En daarop volgend zal er een serie komen.
Maar dus niet echt een serieuze film die bioscoopwaardig word.
Om Pathe te pesten ben ik nog niet naar Gooische Vrouwen geweest en ik ben dit ook niet van planquote:
Wel voor kleuters, dus ik denk dat er niet zoveel rule 34 verfilmd zal worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow een hele serie.
Game of Thrones move over, Simba komt er aan!
Nooit actief gekeken, vond dat het de wereld van the Lion King geweld aan deed. Omdat Timon en Pumbaa gewoon mensen gingen meeten etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger als kind had ik een video met de avonturen van Timon en Pumbaa, vond dat toen echt geniaal grappig.
Ben wel benieuwd hoe Simba een draak zou aanpakken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel voor kleuters, dus ik denk dat er niet zoveel rule 34 verfilmd zal worden.
GoT heeft dus nog een voordeel.
Cannes?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil ook een keer naar een buitenlands filmfestival, daar draaien ze die topfilms al maanden van te voren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |