SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oepsquote:
Die is nog op vakantie, alleen snapt vd Looi dat niet dus stelt hij hem opquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Rusnak? Ik dacht dat dat een leuk spelertje was.
Maar die kan er blijkbaar niets van.
Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
Als Groningen nog wint, haal ik mijn Hans Nijland UI van stal.
doe 1 maand danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
WTF, is dat.. Maceo Rigters?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Groningen Zweefbuik nog achter de hand?
[ afbeelding ]
Die is uit veiligheidsoverwegingen thuisgebleven omdat ze bang waren dat hij door de recent opgevulde gracht zou zakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde Zeefuikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moeten we het wel 2 weken zonder dat leuke blonde meisje stellen, is dat je moeder?quote:
Beter dan Alison, niet waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten we het wel 2 weken zonder dat leuke blonde meisje stellen, is dat je moeder?
Hahaha Rigters. Ik weet nog dat hij de held van dat EK <23 in 2007 (?) in eigen land was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Groningen wint, mag jij voor komende week mijn UI bepalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een eer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als Groningen wint, mag jij voor komende week mijn UI bepalen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs naar het aquarium van GGMM kijken is boeiender.
Schöne kan daar spelen en El Ghazi op de plek van Schöne, dat is op zich niet zo een probleem dusquote:
Ik vind Zimling een betere oplossing.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schöne kan daar spelen en El Ghazi op de plek van Schöne, dat is op zich niet zo een probleem dus
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Hej die is van Black Greg.,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Teveel photoshop, lijkt wel CGI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Je bent gewoon jelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax kan er echt geen reet vanTis dat Groningen nog treuriger is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja joh, kan jij het beter dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax doet echt bizar weinig goed, maar oke.quote:
Ok manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax doet echt bizar weinig goed, maar oke.
Mad? Kun je niet tegen kritiek op je clubje?quote:
Dat roep ik al maanden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
Die rechtsback van Groningen is traag zeg
oeh nu heb je me hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mad? Kun je niet tegen kritiek op je clubje?
is FOK je vriendje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook.
(ik keek stiekem al alleen zonder FOK)
Ik zie dat je weer even intelligente argumenten brengt als altijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mad? Kun je niet tegen kritiek op je clubje?
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, iemand op FOK is mijn vriendje.
Is johannes er eigenlijk?
Klopt. Had al 2 of 3-0 moeten staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax weer domineren. Niet normaal.
Staat op Vathorst, uiteraard weer te wachten op jou.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, iemand op FOK is mijn vriendje.
Is johannes er eigenlijk?
Jammer dat Goalbeinn Sightorsson niet speelt, dan was het inderdaad al minimaal 3-0quote:
Hij zou naar Schothorst gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staat op Vathorst, uiteraard weer te wachten op jou.
Jij wil dat ik inhoudelijke argumenten geef?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer even intelligente argumenten brengt als altijd.
Nee, geef nog maar wat extra argumentenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil dat ik inhoudelijke argumenten geef?
Oke, dan komen ze hier:
- Verdedigend is het zwak, weinig communicatie
- van Rhijn speelt onthutsend zwak
- Cillessen staat ook niet echt geweldig te keepen
- Veel fouten in de opbouw
- Veel onnodig balverlies en foute passes
Voldoende?
Uh ik v..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat Goalbeinn Sightorsson niet speelt, dan was het inderdaad al minimaal 3-0
Vathorstquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staat op Vathorst, uiteraard weer te wachten op jou.
Kom je er nu pas achter?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf Groningen heeft pas 19 keer gescoord in de Eredivisie dit seizoen.
Dat ligt aan de effectiviteit volgens Erwinquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
Nou dat zou wel een keer fijn zijn inderdaad. Jammer dat je daar altijd op gewezen moet worden voordat je uit die jank-rol kruipt met je 'jelly' en 'mad'. Je lijkt potverdikkie wel een kleuter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij wil dat ik inhoudelijke argumenten geef?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ik v..
Oh wacht, Shreyas.
Poeh, was ik bijna op een post van Shreyas ingegaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer even intelligente argumenten brengt als altijd.
Waarvan zes in de eerste twee wedstrijden, daarna minder dan één goal per wedstrijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
Op FOK! is dat de norm toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat zou wel een keer fijn zijn inderdaad. Jammer dat je daar altijd op gewezen moet worden voordat je uit die jank-rol kruipt met je 'jelly' en 'mad'. Je lijkt potverdikkie wel een kleuter.
Voor sommigen wel ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op FOK! is dat de norm toch?
Topaankoop die Hoesen.. een garantie voor goalsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarvan zes in de eerste twee wedstrijden, daarna minder dan één goal per wedstrijd
Het is triest dat Groningen zulk laf voetbal speelt. Al het hele seizoen. Met deze selectie is er veel meer mogelijk dan dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik houd doorgaans niet de doelsaldo's bij van random middenmoters in de Eredivisie.
Ik weet nog dat Smoofie ons probeerde wijs te makend at hij beter is dan Sigthorsson.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Topaankoop die Hoesen.. een garantie voor goals
Kunnen allebei niet voetballen. Siggy heeft de laatste tijd wat mazzel mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Smoofie ons probeerde wijs te makend at hij beter is dan Sigthorsson.
Wat een domme vent is dat toch.
Je kan moeilijk zeggen dat hij slechter is. De kansen die Sigthorsson maakt zou Antonio nog makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Smoofie ons probeerde wijs te makend at hij beter is dan Sigthorsson.
Wat een domme vent is dat toch.
Doe je bij terugkeer even uitgebreid verslag?quote:
twitter:airlivenet twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 20:45:14BREAKING A GIGANTIC explosion at the #Donetsk airport just now! /@yurybarmin Live: http://t.co/X4MqtaQd9n http://t.co/tbVeuyUDw2 reageer retweet
Verkeerd topique?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:airlivenet twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 20:45:14BREAKING A GIGANTIC explosion at the #Donetsk airport just now! /@yurybarmin Live: http://t.co/X4MqtaQd9n http://t.co/tbVeuyUDw2 reageer retweet
Wat is daar nou breaking aan, behalve wat glas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mede de schuld van FC Groningen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het niet zo'n beste wedstrijd.
Hij haalde de handdoek over zijn bleke, smalle bovenbenen en dacht terug naar de tijd toen zijn atletisch gevormde lichaam nog iets anders aantrok dan vrouwen van middelbare leeftijd met uitgezakte hoofden en makkelijke kapsels.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je bij terugkeer even uitgebreid verslag?
Ik laat mij graag gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan je toch beter het toilet gebruiken.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik laat mij graag gebruiken.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kongolo ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kut Hateboer, kan er geen fuck van verdedigend dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Die rechtsback van Groningen laat zich wel heel erg verrassen bij die goal.
Hadden ze dat zo'n 75 jaar geleden maar wat meer gedaanquote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ze beter kunnen ?
Dat kunnen ze wel degelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ze beter kunnen ?
stijgen ze bovenzichzelf uitquote:
Inderdaad. Gelukkig wel 20 jaar dus genoeg tijd voor verbetering. Maar is laatste tijd helemaal niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe kan het dat die Hateboer profvoetballer is![]()
Wat vind jij van de accommodatie van FC Eindhoven?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:07 schreef Caland het volgende:
Bij FC Eindhoven is een vrachtwagenchauffeur zijn trailer vergeten. Staat precies achter het doel.
Ik had een heel verslag getypt, maar toen ik het nalas was het eigenlijk totaal niet grappig, dus heb het niet gepost. Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je bij terugkeer even uitgebreid verslag?
Beneden alle peil.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de accommodatie van FC Eindhoven?
Kom er wel eens langs. Voelt als mijn oude amateurvereniging.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de accommodatie van FC Eindhoven?
Oh, jij hebt ook van die momenten dat je twijfelt dat iets grappig is en dat je het dan niet post?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een heel verslag getypt, maar toen ik het nalas was het eigenlijk totaal niet grappig, dus heb het niet gepost. Sorry.
Heb jij vroeger voor Feyenoord gespeeld?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom er wel eens langs. Voelt als mijn oude amateurvereniging.
Ik eet voor het hardlopen altijd een banaantje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb weer eens een lekker banaantje in mijn mik gegooid net.
Wat een rare vraag Stijn, het wordt zo langzamerhand weer eens tijd dat ik je moeder een belletje geef.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij er dood gevonden willen worden?
7/10quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb jij vroeger voor Feyenoord gespeeld?
Wat is je beste tijd op de 5 km?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik eet voor het hardlopen altijd een banaantje.
Zelfs ik heb dat ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook van die momenten dat je twijfelt dat iets grappig is en dat je het dan niet post?
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 21:04:13Hiljemark houdt het bij een helft, Rommens vervangt hem. Redelijke rentree bij Jong PSV, niet meer dan dat. 1x onnodig balverlies. #achpsv reageer retweet
Kwart kansquote:
21:23.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is je beste tijd op de 5 km?
Redelijke rentree, 1x onnodig balverliesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 21:04:13Hiljemark houdt het bij een helft, Rommens vervangt hem. Redelijke rentree bij Jong PSV, niet meer dan dat. 1x onnodig balverlies. #achpsv reageer retweet
![]()
Goede hashtag wel.
Dan ben je snellerquote:
Haha, die tijd is van vorige zomer. Geen idee wat ik nu loop, zal wel iets meer zijn. Zat er wel helemaal door heen toen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan ben je sneller
Heb ook 1.5 maand niet getraind, ben afgelopen woensdag weer naar de club geweest (goede voornemen jwz).
Heb nog steeds spierpijn
Hoezo? Cocu is toch ook geslaagd?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heeft Van de Looi kunnen slagen voor zijn trainerscursus?
Ah, ben je er zo eentjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ook 1.5 maand niet getraind, ben afgelopen woensdag weer naar de club geweest (goede voornemen jwz).
Nee 5.5 want dat is ook voldoendequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Bazoer valt in als halfspeler, zou het dan toch geen 6 zijn?
Oh god, daar heb je hem weer met z'n Bazoer-obsessie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Bazoer valt in als halfspeler, zou het dan toch geen 6 zijn?
Maar Cocu hoeft niks te doen. Die zet een bakkie koffie en gaat kijken hoe PSV de tegenstander wegcountert op individuele kracht.quote:
Ja, want als je een mening hebt, is dat direct een ''obsessie.''quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god, daar heb je hem weer met z'n Bazoer-obsessie.
madquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want als je een mening hebt, is dat direct een ''obsessie.''
Niet direct, maar bij jou begint het inmiddels die vormen aan te nemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want als je een mening hebt, is dat direct een ''obsessie.''
Zover wil ik nooit gaan, dat je dan half kotsend over de eindstreep komt. Maargoed, het plan is om vaker te gaan trainen en dan weer plaatselijke lopen mee te pakken. Vooralsnog ga ik me richten op de korte afstanden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, die tijd is van vorige zomer. Geen idee wat ik nu loop, zal wel iets meer zijn. Zat er wel helemaal door heen toen.
Oké, zo ervaar ik dat niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet direct, maar bij jou begint het inmiddels die vormen aan te nemen.
Jij hebt een zuigobsessie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen mensen met een obsessie nooit.Totdat het te laat is...
Nou ik denk dat PSV liever heeft dat Groningen een keer zo'n counter goed uitvoert. Maargoed, wie ben ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een belachelijk slechte counters van FC Groningen.
PSV lacht hier om.
Prima plan. Wil denk ik deze zomer dezelfde loop gaan doen als vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zover wil ik nooit gaan, dat je dan half kotsend over de eindstreep komt. Maargoed, het plan is om vaker te gaan trainen en dan weer plaatselijke lopen mee te pakken. Vooralsnog ga ik me richten op de korte afstanden.
Het is maar goed dat Veltman er niet instaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV lacht hier om.
Ik vond dit een leuke post.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik denk dat PSV liever heeft dat Groningen een keer zo'n counter goed uitvoert. Maargoed, wie ben ik
Tweede helft nauwelijks counters gezien van Gro. Domineert. Eerste helft wel triest ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV lacht hier om.
Welke was dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Prima plan. Wil denk ik deze zomer dezelfde loop gaan doen als vorig jaar.
Maar Groningen heeft een grote sterke negers die hem eruit rennenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Veltman er niet instaat
Is omschakeling ook een goede definiëring?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Kerol het volgende:
[..]
Tweede helft nauwelijks counters gezien van Gro. Domineert. Eerste helft wel triest ja.
De banthumloop.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welke was dat?
Ik loop altijd de Golden Ten in Delft.
Vooruitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is omschakeling ook een goede definiëring?
Krachten sparen voor de Europa League.quote:
Dat kan niet, het dak is dicht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De Leeuw schiet de bal het stadion uit.
Elke bal ooit gemaakt is in een baan rond de aarde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
Die bal is nu in een baan om de aarde.
?u seriousquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
Botteghin kan ook beter gaan solliciteren als dozenvouwer
De luchtmacht van Ajax is nog slechter dan die van Hennis-Plasschaertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
De luchtmacht van Ajax gaat mee naar voren.
Ik heb hem in het begin van de pot gezien. Voor de rest heb ik hem niet gezien in Van de Looi zijn antivoetbalsysteem.quote:
Gelukkig zagen kenners als jij en ik dit allang aankomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begin van de pot gezien. Voor de rest heb ik hem niet gezien in Van de Looi zijn antivoetbalsysteem.
Ik zou der doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
De luchtmacht van Ajax is nog slechter dan die van Hennis-Plasschaert
Schuld van van de Looiquote:
Speelt een uitstekend seizoen als 6.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Serero verovert ook opvallend veel ballen.
De enige optie is: Ontsla Urwin.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig zagen kenners als jij en ik dit allang aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |