Dat roep ik al maanden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
Die rechtsback van Groningen is traag zeg
oeh nu heb je me hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mad? Kun je niet tegen kritiek op je clubje?
is FOK je vriendje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook.
(ik keek stiekem al alleen zonder FOK)
Ik zie dat je weer even intelligente argumenten brengt als altijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mad? Kun je niet tegen kritiek op je clubje?
Nee, iemand op FOK is mijn vriendje.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, iemand op FOK is mijn vriendje.
Is johannes er eigenlijk?
Klopt. Had al 2 of 3-0 moeten staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax weer domineren. Niet normaal.
Staat op Vathorst, uiteraard weer te wachten op jou.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, iemand op FOK is mijn vriendje.
Is johannes er eigenlijk?
Jammer dat Goalbeinn Sightorsson niet speelt, dan was het inderdaad al minimaal 3-0quote:
Hij zou naar Schothorst gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staat op Vathorst, uiteraard weer te wachten op jou.
Jij wil dat ik inhoudelijke argumenten geef?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer even intelligente argumenten brengt als altijd.
Nee, geef nog maar wat extra argumentenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil dat ik inhoudelijke argumenten geef?
Oke, dan komen ze hier:
- Verdedigend is het zwak, weinig communicatie
- van Rhijn speelt onthutsend zwak
- Cillessen staat ook niet echt geweldig te keepen
- Veel fouten in de opbouw
- Veel onnodig balverlies en foute passes
Voldoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |