Kom er wel eens langs. Voelt als mijn oude amateurvereniging.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de accommodatie van FC Eindhoven?
Oh, jij hebt ook van die momenten dat je twijfelt dat iets grappig is en dat je het dan niet post?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een heel verslag getypt, maar toen ik het nalas was het eigenlijk totaal niet grappig, dus heb het niet gepost. Sorry.
Heb jij vroeger voor Feyenoord gespeeld?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom er wel eens langs. Voelt als mijn oude amateurvereniging.
Ik eet voor het hardlopen altijd een banaantje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb weer eens een lekker banaantje in mijn mik gegooid net.
Wat een rare vraag Stijn, het wordt zo langzamerhand weer eens tijd dat ik je moeder een belletje geef.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij er dood gevonden willen worden?
7/10quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb jij vroeger voor Feyenoord gespeeld?
Wat is je beste tijd op de 5 km?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik eet voor het hardlopen altijd een banaantje.
Zelfs ik heb dat ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook van die momenten dat je twijfelt dat iets grappig is en dat je het dan niet post?
Ik vond haar juist heel mak.quote:
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 21:04:13Hiljemark houdt het bij een helft, Rommens vervangt hem. Redelijke rentree bij Jong PSV, niet meer dan dat. 1x onnodig balverlies. #achpsv reageer retweet
Kwart kansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |