Hadden ze dat zo'n 75 jaar geleden maar wat meer gedaanquote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ze beter kunnen ?
Dat kunnen ze wel degelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ze beter kunnen ?
stijgen ze bovenzichzelf uitquote:
Inderdaad. Gelukkig wel 20 jaar dus genoeg tijd voor verbetering. Maar is laatste tijd helemaal niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe kan het dat die Hateboer profvoetballer is![]()
Wat vind jij van de accommodatie van FC Eindhoven?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:07 schreef Caland het volgende:
Bij FC Eindhoven is een vrachtwagenchauffeur zijn trailer vergeten. Staat precies achter het doel.
Ik had een heel verslag getypt, maar toen ik het nalas was het eigenlijk totaal niet grappig, dus heb het niet gepost. Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je bij terugkeer even uitgebreid verslag?
Beneden alle peil.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de accommodatie van FC Eindhoven?
Kom er wel eens langs. Voelt als mijn oude amateurvereniging.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de accommodatie van FC Eindhoven?
Oh, jij hebt ook van die momenten dat je twijfelt dat iets grappig is en dat je het dan niet post?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een heel verslag getypt, maar toen ik het nalas was het eigenlijk totaal niet grappig, dus heb het niet gepost. Sorry.
Heb jij vroeger voor Feyenoord gespeeld?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom er wel eens langs. Voelt als mijn oude amateurvereniging.
Ik eet voor het hardlopen altijd een banaantje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb weer eens een lekker banaantje in mijn mik gegooid net.
Wat een rare vraag Stijn, het wordt zo langzamerhand weer eens tijd dat ik je moeder een belletje geef.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij er dood gevonden willen worden?
7/10quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb jij vroeger voor Feyenoord gespeeld?
Wat is je beste tijd op de 5 km?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik eet voor het hardlopen altijd een banaantje.
Zelfs ik heb dat ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook van die momenten dat je twijfelt dat iets grappig is en dat je het dan niet post?
Ik vond haar juist heel mak.quote:
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 21:04:13Hiljemark houdt het bij een helft, Rommens vervangt hem. Redelijke rentree bij Jong PSV, niet meer dan dat. 1x onnodig balverlies. #achpsv reageer retweet
Kwart kansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |