SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oepsquote:
Die is nog op vakantie, alleen snapt vd Looi dat niet dus stelt hij hem opquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Rusnak? Ik dacht dat dat een leuk spelertje was.
Maar die kan er blijkbaar niets van.
Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
Als Groningen nog wint, haal ik mijn Hans Nijland UI van stal.
doe 1 maand danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
WTF, is dat.. Maceo Rigters?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Groningen Zweefbuik nog achter de hand?
[ afbeelding ]
Die is uit veiligheidsoverwegingen thuisgebleven omdat ze bang waren dat hij door de recent opgevulde gracht zou zakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde Zeefuikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moeten we het wel 2 weken zonder dat leuke blonde meisje stellen, is dat je moeder?quote:
Beter dan Alison, niet waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten we het wel 2 weken zonder dat leuke blonde meisje stellen, is dat je moeder?
Hahaha Rigters. Ik weet nog dat hij de held van dat EK <23 in 2007 (?) in eigen land was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Groningen wint, mag jij voor komende week mijn UI bepalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een eer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als Groningen wint, mag jij voor komende week mijn UI bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |