SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oepsquote:
Die is nog op vakantie, alleen snapt vd Looi dat niet dus stelt hij hem opquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Rusnak? Ik dacht dat dat een leuk spelertje was.
Maar die kan er blijkbaar niets van.
Voor hoe lang?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
Als Groningen nog wint, haal ik mijn Hans Nijland UI van stal.
doe 1 maand danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
WTF, is dat.. Maceo Rigters?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Groningen Zweefbuik nog achter de hand?
[ afbeelding ]
Die is uit veiligheidsoverwegingen thuisgebleven omdat ze bang waren dat hij door de recent opgevulde gracht zou zakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde Zeefuikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moeten we het wel 2 weken zonder dat leuke blonde meisje stellen, is dat je moeder?quote:
Beter dan Alison, niet waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten we het wel 2 weken zonder dat leuke blonde meisje stellen, is dat je moeder?
Hahaha Rigters. Ik weet nog dat hij de held van dat EK <23 in 2007 (?) in eigen land was.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Groningen wint, mag jij voor komende week mijn UI bepalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een eer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als Groningen wint, mag jij voor komende week mijn UI bepalen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs naar het aquarium van GGMM kijken is boeiender.
Schöne kan daar spelen en El Ghazi op de plek van Schöne, dat is op zich niet zo een probleem dusquote:
Ik vind Zimling een betere oplossing.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schöne kan daar spelen en El Ghazi op de plek van Schöne, dat is op zich niet zo een probleem dus
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Hej die is van Black Greg.,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Teveel photoshop, lijkt wel CGI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |