Jij hebt een zuigobsessie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen mensen met een obsessie nooit.Totdat het te laat is...
Nou ik denk dat PSV liever heeft dat Groningen een keer zo'n counter goed uitvoert. Maargoed, wie ben ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een belachelijk slechte counters van FC Groningen.
PSV lacht hier om.
Prima plan. Wil denk ik deze zomer dezelfde loop gaan doen als vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zover wil ik nooit gaan, dat je dan half kotsend over de eindstreep komt. Maargoed, het plan is om vaker te gaan trainen en dan weer plaatselijke lopen mee te pakken. Vooralsnog ga ik me richten op de korte afstanden.
Het is maar goed dat Veltman er niet instaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV lacht hier om.
Heeft je moeder je dat verteld?quote:
Ik vond dit een leuke post.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik denk dat PSV liever heeft dat Groningen een keer zo'n counter goed uitvoert. Maargoed, wie ben ik
Tweede helft nauwelijks counters gezien van Gro. Domineert. Eerste helft wel triest ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV lacht hier om.
Welke was dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Prima plan. Wil denk ik deze zomer dezelfde loop gaan doen als vorig jaar.
Maar Groningen heeft een grote sterke negers die hem eruit rennenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Veltman er niet instaat
Is omschakeling ook een goede definiëring?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Kerol het volgende:
[..]
Tweede helft nauwelijks counters gezien van Gro. Domineert. Eerste helft wel triest ja.
De banthumloop.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welke was dat?
Ik loop altijd de Golden Ten in Delft.
Vooruitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is omschakeling ook een goede definiëring?
Krachten sparen voor de Europa League.quote:
Dat kan niet, het dak is dicht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De Leeuw schiet de bal het stadion uit.
Elke bal ooit gemaakt is in een baan rond de aarde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
Die bal is nu in een baan om de aarde.
Echt he, wat een Jannie.quote:
?u seriousquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
Botteghin kan ook beter gaan solliciteren als dozenvouwer
De luchtmacht van Ajax is nog slechter dan die van Hennis-Plasschaertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
De luchtmacht van Ajax gaat mee naar voren.
Ik heb hem in het begin van de pot gezien. Voor de rest heb ik hem niet gezien in Van de Looi zijn antivoetbalsysteem.quote:
Gelukkig zagen kenners als jij en ik dit allang aankomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begin van de pot gezien. Voor de rest heb ik hem niet gezien in Van de Looi zijn antivoetbalsysteem.
Ik zou der doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
De luchtmacht van Ajax is nog slechter dan die van Hennis-Plasschaert
Schuld van van de Looiquote:
Speelt een uitstekend seizoen als 6.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Serero verovert ook opvallend veel ballen.
De enige optie is: Ontsla Urwin.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig zagen kenners als jij en ik dit allang aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |