Uh ik v..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat Goalbeinn Sightorsson niet speelt, dan was het inderdaad al minimaal 3-0
Vathorstquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staat op Vathorst, uiteraard weer te wachten op jou.
Kom je er nu pas achter?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf Groningen heeft pas 19 keer gescoord in de Eredivisie dit seizoen.
Dat ligt aan de effectiviteit volgens Erwinquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
Nou dat zou wel een keer fijn zijn inderdaad. Jammer dat je daar altijd op gewezen moet worden voordat je uit die jank-rol kruipt met je 'jelly' en 'mad'. Je lijkt potverdikkie wel een kleuter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij wil dat ik inhoudelijke argumenten geef?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ik v..
Oh wacht, Shreyas.
Poeh, was ik bijna op een post van Shreyas ingegaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer even intelligente argumenten brengt als altijd.
Waarvan zes in de eerste twee wedstrijden, daarna minder dan één goal per wedstrijdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
Op FOK! is dat de norm toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat zou wel een keer fijn zijn inderdaad. Jammer dat je daar altijd op gewezen moet worden voordat je uit die jank-rol kruipt met je 'jelly' en 'mad'. Je lijkt potverdikkie wel een kleuter.
Voor sommigen wel ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op FOK! is dat de norm toch?
Topaankoop die Hoesen.. een garantie voor goalsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarvan zes in de eerste twee wedstrijden, daarna minder dan één goal per wedstrijd
Het is triest dat Groningen zulk laf voetbal speelt. Al het hele seizoen. Met deze selectie is er veel meer mogelijk dan dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik houd doorgaans niet de doelsaldo's bij van random middenmoters in de Eredivisie.
Ik weet nog dat Smoofie ons probeerde wijs te makend at hij beter is dan Sigthorsson.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Topaankoop die Hoesen.. een garantie voor goals
Kunnen allebei niet voetballen. Siggy heeft de laatste tijd wat mazzel mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Smoofie ons probeerde wijs te makend at hij beter is dan Sigthorsson.
Wat een domme vent is dat toch.
Je kan moeilijk zeggen dat hij slechter is. De kansen die Sigthorsson maakt zou Antonio nog makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Smoofie ons probeerde wijs te makend at hij beter is dan Sigthorsson.
Wat een domme vent is dat toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |