quote:Bij een schietpartij in Verviers, in de provincie Luik, heeft de politie drie vermoedelijke terroristen neergeschoten tijdens een antiterreuractie. Twee van hen zijn dood, de derde is gewond en gearresteerd. Het zou om drie individuen gaan die geobserveerd werden en net teruggekeerd waren uit Syrië.
De drie zouden zich hebben voorbereid op een terroristische aanslag en hun uitschakeling zou daarom noodzakelijk zijn geweest, meldt het persbureau Belga.
De operatie, in het centrum van Verviers, is nog aan de gang. Enkele straten zijn afgesloten. Rond kwart voor zes vanavond zijn interventietroepen van de federale politie binnengedrongen in een huis in de buurt van het station van Verviers.
Er volgde een vuurgevecht tussen de politie en enkele moslimfundamentalisten. Getuigen hoorden ook enkele explosies. De omgeving is afgesloten en ambulances zijn ter plaatse. Bewoners worden niet geëvacueerd, maar hen wordt wel aangeraden binnen te blijven.
Volgens de Franstalige omroep RTBF voert de politie een controleactie in radicale milieus. Nog volgens de RTBF zijn er ook elders in België huiszoekingen geweest. Dat is onder meer het geval in Brussel-stad en in Molenbeek, meldt de burgemeester van Molenbeek.
De eerste minister Charles Michel volgt de actie van nabij, maar geeft nog geen commentaar om de politieactie niet in gevaar te brengen. Om acht uur vanavond geeft het federaal parket hier in Brussel meer uitleg op een persconferentie.
Molenbeek
In de Brusselse gemeente Molenbeek zijn alle politiecommissariaten uit veiligheid gesloten. De agenten mogen niet te voet alleen op straat.
Als gevolg van de gerechtelijke acties in Verviers zal het Coördinatieorgaan voor de Dreigingsanalyse (OCAD) het dreigingsniveau opnieuw evalueren. Dat is vernomen bij Peter Mertens van het Crisiscentrum bij de FOD Binnenlandse Zaken. Hij kon nog niet bevestigen dat het dreigingsniveau zou worden opgetrokken.
Momenteel staat het dreigingsniveau op 2. Niveau 4 is het hoogste dreigingsniveau
twitter:noorlanderarjan twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:11:56PC lijkt te worden afgelast. reden: acties nog bezig. ondermeer in wijk Molenbeek in Brussel. wijk afgesloten reageer retweet
Jij bent ook niet goed bij je paasei.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meer Meer Meer Jihad doden![]()
![]()
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:08:03BREAKING: Armed Police are in the Holborn Viaduct area in London, not clear if terror realted via @NewsThisSecond reageer retweet
Hij is veteraan van de schilderswijk man. PTSD.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet goed bij je paasei.
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:11:24Breaking: A white van surrounded by 2 armoured police vans, 2 police cars and a squad of cops with machine guns, in central London reageer retweet
yeah babytwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:11:24Breaking: A white van surrounded by 2 armoured police vans, 2 police cars and a squad of cops with machine guns, in central London reageer retweet
Er zijn natuurlijk ook gewoon nog "normale" criminele activiteiten/.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:13 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:08:03BREAKING: Armed Police are in the Holborn Viaduct area in London, not clear if terror realted via @NewsThisSecond reageer retweet
99,3 %quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook gewoon nog "normale" criminele activiteiten/.
Wel heel toevallig dit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-belgie~a3830721/quote:De terreurverdachten in België zouden oud-Syriëgangers zijn en wapenhandelaars die zowel in het criminele circuit als aan groepen islamisten zouden leveren. Coulibaly zou er hebben gekeken naar wapens, ontstekingen, wapenvesten en ander materiaal dat op zijn lichaam en in zijn woning is aangetroffen.
Zeker in die miljoenensteden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zult maar dat soort lui als buren hebben, brr.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Maar nee serieus, het aantal IS sympathisanten moet ik niet worden onderschat. Handelen is wat anders dan het goedkeuren. En goedkeuren doen er best wel veel.
Jij vind dat die gasten 2 jaar de cel in moeten met dat kromme rechtssysteem?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet goed bij je paasei.
Perrin, kan je dit topic reeksenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zult maar dat soort lui als buren hebben, brr.
twitter:michelhenrion twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:14:32La liste des communes belges concernées: #Verviers, Bruxelles-Ville, Molenbeek, Schaerbeek, Zaventem, Vilvorde. #OCAM reageer retweet
Misschien kun je die het best vooraf even melden zodat de politie niet voor niets uitruktquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar het is nogal ironisch dat 'we' nu 'zelf' maar zonder rechtsgang mensen willen gaan afknallen. Dat is juist de hypocrisie van het hele Je Suis Charlie geneuzel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij vind dat die gasten 2 jaar de cel in moeten met dat kromme rechtssysteem?
En Nederland mag weer niet mee doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:11:24Breaking: A white van surrounded by 2 armoured police vans, 2 police cars and a squad of cops with machine guns, in central London reageer retweet
Dat dachten ze vorige week ook in Montpelierquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeker in die miljoenensteden.
Zou als crimineel nu juist m'n gang gaan.
In Nederland zijn er geen terroristenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En Nederland mag weer niet mee doen.
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:16:13Belgian Security officials believe 28 residents of Brussels suburb of Vilvoorde gone to fight in #Syria. #Belgium via @WilliamsJon reageer retweet
Het is mij al dichtbij genoegquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kwestie van tijd, er hoeft maar een keer een lone wolf het zat te zijn, een keukenmes te pakken, en een paar lui neer te steken op een station en het is hier ook chaos.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aardige actie doen, en waarom doen ze dat in NL niet dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:michelhenrion twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:14:32La liste des communes belges concernées: #Verviers, Bruxelles-Ville, Molenbeek, Schaerbeek, Zaventem, Vilvorde. #OCAM reageer retweet
Omdat er hier niets aan de hand isquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aardige actie doen, en waarom doen ze dat in NL niet dan?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Nederland zijn er geen terroristen.
Zou me niks verbazen als dat eerdaags ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen lieve terroristen wrs.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom niet in Antwerpen eigenlijk?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zullen niet zonder reden geschoten hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar het is nogal ironisch dat 'we' nu 'zelf' maar zonder rechtsgang mensen willen gaan afknallen. Dat is juist de hypocrisie van het hele Je Suis Charlie geneuzel.
Zat net te denken dat jihadisten hier ook ineens uit het riool gekropen komen om wat te gaan flikken nu ze zien dat België er kort bovenop zit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zullen nog wel geen verbanden met Nederland zijn gevonden. Het lijkt een goed gecoördineerde actie van de politie in meerdere landen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:17:32Anti-terror operation in #Belgium supposedly in coordination with 7 countries (VTM) via @Breaking3zeroUS http://t.co/lCtTMqXlj8 reageer retweet
Nou als ik je dat debat gevolgd heb gister, zou je toch echt denken van niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat eerdaags ook gaat gebeuren.
quote:Nog volgens de VRT zouden de drie verdachten uit Verviers banden gehad hebben met Amédy Coulibaly, de man die vorige week in Parijs 4 mensen doodschoot tijdens een gijzeling en daarna zelf werd uitgeschakeld door de politie. Dat meldt de Franse nieuwszender LCI. Coulibaly had naar eigen zeggen banden met de terreurgroep Islamitische Staat (ISIS).
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Nee, maar dat is dus al wat anders dan 'ze moeten er nog een paar afschieten'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zullen niet zonder reden geschoten hebben
quote:VTM NIEUWS-journalist Nathalie Dyck bevestigt intussen dat de antiterreuractie in Verviers deel was van een grote internationale antiterreuractie. Er werd een gecoördineerde operatie uitgevoerd in maar liefst zeven landen, waaronder Jemen. Alleen in ons land vielen daarbij doden. De man die vandaag in Sint-Jans-Molembeek onderschept werd met een wapen om de metro is een geïsoleerd geval en valt niet onder de politieactie.
Nederland 1?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Straks op EEN een Extra Journaal 20:35.
twitter:superernie twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:19:49Federaal Parket, waar persconferentie zou worden gehouden volgens vrt zeer zwaar bewaakt reageer retweet
Die weten vrij weinig natuurlijk van de inlichtingen van bepaalde diensten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou als ik je dat debat gevolgd heb gister, zou je toch echt denken van niet hoor.
Hipsters hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
In Nederland zijn de baarddragers regular people. Gelukkig.²
Die ene is zwaargewond.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ik lees niks over 3 doden. 2 dood, 1 gewond.
Nederland/NPO 1?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Straks op EEN een Extra Journaal 20:35.
Dat is het verhaal, alhoewel er momenteel diverse scenario's zijn en beetje uiteindelijk wat nou klopt en hoe t samenhangt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:20 schreef Hathor het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat ze hiermee dus een op handen zijnde aanslag op een politiebureau hebben verijdelt?
Nee joh, hier beseffen alle teruggekeerde Syrie gangers dat ze fout zaten en ze hebben allemaal hun radicale gedachtegoed vaarwel gezegdquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:18 schreef Starm het volgende:
[..]
Omdat er hier niets aan de hand is
Gebeurt dagelijks toch? Of bedoel je 'jihadistische' steekpartijen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd, er hoeft maar een keer een lone wolf het zat te zijn, een keukenmes te pakken, en een paar lui neer te steken op een station en het is hier ook chaos.
Wat, de OP is goed tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef El_Matador het volgende:
Duidelijk, liever geen volledige OPs.
Laat maar weer, geniet van je aanslagen.
Vlakbij Maastricht idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat mijn post niet serieus wordt genomen.
Ik ben echt bang dat het mis gaat, het komt echt dichtbij
http://news.yahoo.com/dea(...)lgium-174948757.html;_ylt=AwrBEiERAbhUi3kAck7QtDMDquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ik lees niks over 3 doden. 2 dood, 1 gewond.
Iedereen heeft zo zijn standaards.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rutte heeft zojuist een vacature geplaatst voor een licht verstandelijk gehandicapte - excuus - #collegametkarakter notulist om het AIVD team te versterken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zat net te denken dat jihadisten hier ook ineens uit het riool gekropen komen om wat te gaan flikken nu ze zien dat België er kort bovenop zit.
Jup.Vooral Vilvoorde schijnt een heel leuk stadje te zijn wat dat betreft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Het aantal Jihadisten is in Belgie en Frankrijk ook 10x hoger dan in Nederland. Die hebben nog meer liggen slapen de laatste 30 jaar.
Dat bedoel ikquote:
Maak jij een OP dan, dan doe ik hem erin met credits aan jou.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn standaards.
In Verviers idd, las ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:20 schreef Hathor het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat ze hiermee dus een op handen zijnde aanslag op een politiebureau hebben verijdelt?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
:quote:
Bron?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
terugkomers uit Syrië, waren van plan aanslagen te plegen. Boeven openden onmiddellijk vuur toen ze politie zagen
Bansheeboy praat erover dit ga ik volgenquote:
Zo mexicano, dit komt serieus over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
stream van persconferentiequote:
Het gaat niet om credits, maar ik was een hele OP in elkaar aan het zetten, wat uiteraard weer bruut verstoord werd door de boven-ons-gestelden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maak jij een OP dan, dan doe ik hem erin met credits aan jou.
quote:Bij de antitereuractie in Verviers zijn drie doden gevallen. Dat meldt Marc Elsen, de burgemeester van Verviers.
Heb je er gewoond?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Vilvoorde kunnen ze beter helemaal platgooien. Daar is de Schilderswijk maar een uiterst braaf wijkje bij.
Met dus een rustig, niets vermoedend, beetje slaperig bureau, een potentieel succesvol bloedbad dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Verviers idd, las ik ook.
Wat een vrij onbeduidend stadje is.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0 doden onder politie
Hulde
De ultieme oplossing zouden we met elke Syrië ganger moeten doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar het is nogal ironisch dat 'we' nu 'zelf' maar zonder rechtsgang mensen willen gaan afknallen. Dat is juist de hypocrisie van het hele Je Suis Charlie geneuzel.
Heb geduld ook wij vallen binnen afzienbare tijd in de prijzen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kopietje Laakkwartier dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Antiterreureenheid werd dus beschoten met automatische wapens en heeft 2 haatbaarden gedood en 1 verwond. Geen burgers of agenten geraakt.
Bedankt voor je steunquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo mexicano, dit komt serieus over.
die boefjes kregen 20 maanden celquote:
Die OP van dat gesloten topic die weg was?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om credits, maar ik was een hele OP in elkaar aan het zetten, wat uiteraard weer bruut verstoord werd door de boven-ons-gestelden.
Hier zou het KNMI code rood gevenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tenminste normale schalen daar in Belgie mbt het dreigingsniveau.
Ja, wrs zal dat de redenering zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met dus een rustig, niets vermoedend, beetje slaperig bureau, een potentieel succesvol bloedbad dus.
Dankuquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/livestream/1.1346266
Ja, instantane executie door de politie, zonder proces, dat "zouden we moeten doen"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De ultieme oplossing zouden we met elke Syrië ganger moeten doen.
De politie begon niet met schieten, dom varken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, instantane executie door de politie, zonder proces, dat "zouden we moeten doen"?
Voordat jij hem sloot ja. Maar duidelijk, 1 sec eerder is meer van belang dan een uitgebreide OP met de door jou gevraagde streamlinks etc.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die OP van dat gesloten topic die weg was?
Nee joh hier in Nederland is er niks aan de hand. Volgens mij gewoon een code geel.quote:
Doe eens normaal jijquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De politie begon niet met schieten, dom varken.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op meningen van bazen al Abou Jahjah en Abu Imraan. Deze vochtige gasten zijn verbaal zo sterk. Niet normaal.²
Vochtige gasten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op meningen van bazen al Abou Jahjah en Abu Imraan. Deze vochtige gasten zijn verbaal zo sterk. Niet normaal.²
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Met diens verschil dat de Hofstadgroep inmiddels weer op het volk is losgelaten.quote:
Ja. (Tenminste, voor zover bekend op dit moment.)quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ze waren dus van plan om een serie aanslagen bij onze buren? En dat is nu verijdeld?
quote:Op een persconferentie heeft het federaal parket heel kort toegelicht wat er zich voorgedaan heeft in Verviers. 'De verdachten wilden belangrijke aanslagen plegen in België', aldus het parket. Morgenochtend om 11 uur zal een nieuwe persconferentie plaatsvinden.
Ik maak vast een BNW-topic aan.quote:
Staat de gedachtengang van Abou Jahjah juist niet haaks op die van die IS figuren? Hij is toch Sji'iet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, instantane executie door de politie, zonder proces, dat "zouden we moeten doen"?
False flag?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak vast een BNW-topic aan.
Ik werd voor gek verklaard toen ik dit eerder poste...quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef Szura het volgende:
Mooi dat ze afgeknald zijn voor de politie werd geraakt
Dit topic had toen al meer dan 30 posts, die van jou 1.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voordat jij hem sloot ja. Maar duidelijk, 1 sec eerder is meer van belang dan een uitgebreide OP met de door jou gevraagde streamlinks etc.
Ssst je maakt aluhoedjes wakkerquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn de woorden false flag al gevallen of ben ik de eerste en zo ja wat is het verschil in eerste aanleg?²
Dat is goed mogelijk. Ik hoor Abu Jahjah zelden over het geloof spreken. Maar ik vind ze, vochtig of niet, beiden ontzettend sterk in het debat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat de gedachtengang van Abou Jahjah juist niet haaks op die van die IS figuren? Hij is toch Sji'iet?
Ik hoop het. Wat mij betreft is elke teruggekeerde Syrie ganger een potentiele terrorist, en bij de geringste verdenking moet je daar gewoon met zwaar geschut binnenvallen.quote:
Gewoon op Schiphol: "U komt uit Syrie, wat heeft u daar gedaan?" "Mijn familie bezoch...." "BANG".quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee.
Wrs zal GI Joe ons uiteindelijk moeten redden door ISIS op te rollen boots on the ground.quote:
Nee, daar is de hoofdact Thuis.quote:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150115_01475816quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina van De Standaard staat een livestream.
Waarom negeer je dat die gasten die nu dood zijn zelf begonnen met schieten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon op Schiphol: "U komt uit Syrie, wat heeft u daar gedaan?" "Mijn familie bezoch...." "BANG".
Met jouw fascisme hebben we religie helemaal niet meer nodig...
0,7%quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nous sommes Verviersquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Muto het volgende:
Wachten totdat anderen Jihadisten revanche gaat nemen en een aanslag op de politie pleegt...
Beter worden ze gewoon in Syrië tot een bloederig pulpje kapot gedroned.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik negeer niets, intelligent zwijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom negeer je dat die gasten die nu dood zijn zelf begonnen met schieten?
Hoezo 'negeren', hij reageert op iemand die zegt dat alle Syriëgangers bij voorbaat zonder proces geëxecuteerd mogen worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom negeer je dat die gasten die nu dood zijn zelf begonnen met schieten?
Deden ze toch al. Dus gewoon afschieten die waanzinnigen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Muto het volgende:
Wachten totdat anderen Jihadisten revanche gaat nemen en een aanslag op de politie pleegt...
Dat jij het onzin vindt, zegt genoeg.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel.
Anders zou je deze onzin niet uitkramen.
Totdat de veiligheidsdiensten een idioot niet in het vizier hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Deden ze toch al. Dus gewoon afschieten die waanzinnigen.
Dit is ontopic, maar als je de discussie uit de weg wilt gaan wil ik wel stoppen met reageren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat jij het onzin vindt, zegt genoeg.
Nu weer fijn ontopic?
Godquote:
Excuses voor de matige paint.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hier is niks aan de hand.
[ afbeelding ]
Geen idee. Misschien zijn ze hier al beter in zicht en wijken ze uit naar andere landen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Fossieltje het volgende:
Als er in België een actie is en in nog 7 landen, dan zou je verwachten dat Nederland daar ook bij hoort. Je hoort tenminste wel vaker dat er innige banden zijn tussen de Belgische en Nederlandse jihadisten.
2/10quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het menselijke in mij pinkt toch altijd een traantje weg als er een "terrorist" wordt vermoord. Ik denk altijd, iedereen verdient een 2de kans. En ook denk ik, iemand vermoord zonder rechtsproces, dat wil je toch ook niet?²
Toon mij jouw exacte quote eens danquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik werd voor gek verklaard toen ik dit eerder poste...
Niet nu opeens, nee. Het is ieder weldenkend mens bekend dat dit altijd in Nederland kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo jongen, vind je het net als Mexigod zo eng dichtbij komen?
Laten we ze extra veel mogelijkheden geven dat dan nog beter te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Totdat de veiligheidsdiensten een idioot niet in het vizier hebben.
Ik merk dat je mij niet serieus neemt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo jongen, vind je het net als Mexigod zo eng dichtbij komen?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ctie-in-Belgie.dhtmlquote:PARKET: 'WILDEN ZWARE AANSLAGEN PLEGEN'
Het federale parket bevestigt dat de doodgeschoten verdachten in Verviers "zware" aanslagen wilden plegen in België, maar gaat daarover niet in detail.
"Tijdens een huiszoeking in Verviers openden verdachten onmiddellijk het vuur met oorlogswapens en automatische wapens alsvorens ze geneutraliseerd konden worden", zegt het parket. "Ze stonden op het punt om zware terroristische aanslagen te plegen in België."
Het parket bevestigt verder dat er tiental huiszoekingen in de arrondissementen Verviers, Brussel en Halle-Vilvoorde plaatsvonden, "in het kader van een dossier bij het federale parket, gespecialiseerd in terrorisme". De huiszoekingen kaderen in een operatie naar een cel van personene die terugkeerden uit Syrië, bevestigt het parket.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excuses voor de matige paint.
[ afbeelding ]
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Een hoop show weer. Mijn zusje is in Schaarbeek en ik heb daar ontzettend veel familie wonen en kennissen wonen. Daar speelt nu niks.²
Ga je nu weer beginnen over je familie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Een hoop show weer. Mijn zusje is in Schaarbeek en ik heb daar ontzettend veel familie wonen en kennissen wonen. Daar speelt nu niks.²
Militarisatie is een goed idee. Democratie is niet per sé goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laten we ze extra veel mogelijkheden geven dat dan nog beter te doen.
Opstelten krijgt een terminaal stijfje en George Orwell hangt zich op in zijn graf.
Volgens El_Matador werden deze arme mensen direct zonder proces doodgeschoten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef UpsideDown het volgende:
De terroristen openden het vuur (automatische wapens) en werden toen meteen doodgeschoten naar het schijnt.
Ze is hoofddoek dragend, neen.quote:
Vorig topic tussen 1 van de roeptoetersquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Toon mij jouw exacte quote eens dan
Tsja, als je zelf al begint te schieten...quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het menselijke in mij pinkt toch altijd een traantje weg als er een "terrorist" wordt vermoord. Ik denk altijd, iedereen verdient een 2de kans. En ook denk ik, iemand vermoord zonder rechtsproces, dat wil je toch ook niet?²
Valt mij wel op dat jij overal familie hebt zitten en daar in de buurt altijd problemen zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel geen enkele liefde voor iemand die mij haat en mij dood wil maken vanwege zijn gestoorde gedachtengoed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Hihi ik dacht eerst niet verder kijken. Goed dat ik wel gedaan heb.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_goed_getraind.html
Die knakkers openden het vuur. Een proces was dus niet wat ze wilden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja als ze maar geen snor heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze is hoofddoek dragend, neen.²
He's a big laugh idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excuses voor de matige paint.
[ afbeelding ]
Jammer dat je tegenwoordig weinig random voorwerpen aan het eind van je post plaatst. Ik vond dit een sterke eigenschap van je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik dacht dat daar alleen maar lesbo's woonden..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens El_Matador werden deze arme mensen direct zonder proces doodgeschoten.
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:33:17#Belgium presser: Searches ongoing in Brussels right now. via @acarvin reageer retweet
Hehe mooi feelgood filmpje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Hihi ik dacht eerst niet verder kijken. Goed dat ik wel gedaan heb.
Met deodorantquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En dan zonder Burka en geschoren
hij zal het wel weten toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Levenslang wegrotten heeft ook mijn voorkeur, maar dat ze dood zijn is niet ergquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik dacht juist kappers maar ik denk dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen maar lesbo's woonden..
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
pics van het hoofddoek van uw zusje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze is hoofddoek dragend, neen.²
Spookdorp Doel?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit net te denken, in Doel zat ook een Syriëganger..........
(kerncentrale voor wie dit net weet)
Als het nodig is zal ik het zeker niet nalaten. Ik was vorige week nog daar dichtbij Rue Brabant.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen over je familie.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat jij overal familie hebt zitten en daar in de buurt altijd problemen zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht juist kappers maar ik denk dat jij gelijk hebt.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat jij overal familie hebt zitten en daar in de buurt altijd problemen zijn.
Dat begrijp ik. Maar moet dat niet eerst bewezen worden en getoetst door een onafhankelijke rechter of judge zo u wilt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik voel geen enkele liefde voor iemand die mij haat en mij dood wil maken vanwege zijn gestoorde gedachtengoed.
De vorige keer had zijn neef toch een supermarkt in de buurt bij die gijzeling?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat kan je met Wilders en DeWinter aan de macht dus voortaan vergeten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik verricht mijn gebeden daar geregeld in de Kouba moskee wanneer ik mijn familie bezoek.²
Dat is wel lastig als ze al AK-47 leegschietend op je af komen rennen, niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar moet dat niet eerst bewezen worden en getoetst door een onafhankelijke rechter of judge zo u wilt?²
Heb je die dochter van DeWinter weleens gezienquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan je met Wilders en DeWinter aan de macht dus voortaan vergeten.
![]()
Misschien is BsB's zusje wel lesbisch? Ook in moslimkringen zal dat niet enorm schaars zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen maar lesbo's woonden..
Ja, en daar ging hij ook wel eens naar de moskee zei hij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De vorige keer had zijn neef toch een supermarkt in de buurt bij die gijzeling?
Ja, vooral door El_Matador. Die stelt dat elke syriëganger maar gewoon zonder proces doodgeschoten moet worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een verheerlijking van geweld hier eigenlijk.
Kralingsebos.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Smoofie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_in_rotterdam.html
Ze verpesten het ook een beetje voor zichzelf
In Nederland zijn geen acties, dus vannacht hebben ze vrij spel...quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Nintex het volgende:
Wel gevaarlijk dat ze op het punt stonden om een aanslag te plegen. In ons mooie Nederland is al sinds een paar jaar bekend dat de AIVD nauwelijks zicht heeft op de Jihadisten en niet genoeg middelen heeft om ze in de gaten te houden. As we speak kunnen er nu lui zien die een aanslag beramen. Kan me voorstellen dat door deze grote acties van de politie de nog niet ontdekte Jihadi's snel tot 'actie' over gaan.
Dat kan helemaal niet man, ze is nog niet getrouwd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Misschien is BsB's zusje wel lesbisch? Ook in moslimkringen zal dat niet enorm schaars zijn
Je maakt meer kans om door een FaceTimende hipster van de sokken gereden te worden, dan in stukjes in de baard van de Profeet te eindigen, maar wees vooral heel bang!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Nintex het volgende:
Wel gevaarlijk dat ze op het punt stonden om een aanslag te plegen. In ons mooie Nederland is al sinds een paar jaar bekend dat de AIVD nauwelijks zicht heeft op de Jihadisten en niet genoeg middelen heeft om ze in de gaten te houden. As we speak kunnen er nu lui zien die een aanslag beramen. Kan me voorstellen dat door deze grote acties van de politie de nog niet ontdekte Jihadi's snel tot 'actie' over gaan.
Ik las Meki.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Mexi ik neem je hartstikke serieus
Nee hoor. Maar als ze zelf beginnen te schieten is het risico dat ze door de politie worden doodgeschoten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, maar nu je erover begint wil ik daar mijn yoghurtbuks wel eens op leegschieten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Heb je die dochter van DeWinter weleens gezien
Dat zal lastig zijn, maar niet onmogelijk. En je kunt niet ontkennen dat ze levend van meer waarde zijn (generlei).quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef 2dope het volgende:
Dat is wel lastig als ze al AK-47 leegschietend op je af komen rennen, niet?
Terroristje naar het einde van de wereld - hierna zie ik.quote:
als ze schieten dan mogen ze kapot!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar moet dat niet eerst bewezen worden en getoetst door een onafhankelijke rechter of judge zo u wilt?²
Een efficiënt en daadkrachtig optreden van de politie als deze verdient zeker erkenning. Geen slachtoffers onder de goeden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooi.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Mexi ik neem je hartstikke serieus
Vrij suffe anti-IS-strijders of enorm goed getrainde flikken?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Om het leven komen door kogels van veiligheidstroepen van het land dat je verraden hebt. Daar gaat toch een ware poëtische schoonheid in schuil. Het is mooier dan omkomen in Syrie zelf.
Nondejuquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar nu je erover begint wil ik daar mijn yoghurtbuks wel eens op leegschieten.
Hoe kunnen lelijke mannen zulke knappe dochters hebben, vraag je je af.
Raszuiverheid?
Dat betwijfel ik. Ik kan in ieder geval bijzonder weinig compassie opbrengen voor mensen die een politiebureau willen opblazen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal lastig zijn, maar niet onmogelijk. En je kunt niet ontkennen dat ze levend van meer waarde zijn (generlei).²
Oke bedankt Mexi.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi.
Kijk, dat "het komt wel dichtbij" is een bekende "grap"
Maar er moet toch zo wel eens wat in nederland gaan gebeuren... Dit kan niet goed gaan
Scherpe ellebogen, mannelijke kaaklijn. 6/10.quote:
De tering, ik had die foto nog niet eens opgezocht.quote:
Ah ok, nee dan kan ze niet lesbisch zijn iddquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet man, ze is nog niet getrouwd.²
Sterven in een snel groter wordende plas bloed op de koude natte straat. Tja, het is blijkbaar wat ze met hun miserabele leventje wilden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Om het leven komen door kogels van veiligheidstroepen van het land dat je verraden hebt. Daar gaat toch een ware poëtische schoonheid in schuil. Het is mooier dan omkomen in Syrie zelf.
nee hoor. laat maar doodgaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal lastig zijn, maar niet onmogelijk. En je kunt niet ontkennen dat ze levend van meer waarde zijn (generlei).
Random akoestiek: boing!²
De Winter? Die is joods.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over die Nederlandse schrijver maar zij mag er ook wezen
Het is gewoon een kwestie van tijd, er is gewoon niet tegen te wapenen. Er hoeft nu maar één gekkie het nieuws te kijken en te denken 'ze hebben 2 van m'n broeders omgelegd', en die kan in principe met een keukenmes al voor wat chaos en gewonden/doden zorgen, en dan krijg je wellicht net zo'n kettingreactie als in Frankrijk, zeker als er hard ingegrepen wordt door de autoriteiten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi.
Kijk, dat "het komt wel dichtbij" is een bekende "grap"
Maar er moet toch zo wel eens wat in nederland gaan gebeuren... Dit kan niet goed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |