Jammer dat je tegenwoordig weinig random voorwerpen aan het eind van je post plaatst. Ik vond dit een sterke eigenschap van je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Een hoop show weer. Mijn zusje is in Schaarbeek en ik heb daar ontzettend veel familie wonen en kennissen wonen. Daar speelt nu niks.²
Ik dacht dat daar alleen maar lesbo's woonden..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Een hoop show weer. Mijn zusje is in Schaarbeek en ik heb daar ontzettend veel familie wonen en kennissen wonen. Daar speelt nu niks.²
Grappig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens El_Matador werden deze arme mensen direct zonder proces doodgeschoten.
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:33:17#Belgium presser: Searches ongoing in Brussels right now. via @acarvin reageer retweet
Hehe mooi feelgood filmpje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Hihi ik dacht eerst niet verder kijken. Goed dat ik wel gedaan heb.
Met deodorantquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En dan zonder Burka en geschoren
hij zal het wel weten toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Levenslang wegrotten heeft ook mijn voorkeur, maar dat ze dood zijn is niet ergquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het menselijke in mij pinkt toch altijd een traantje weg als er een "terrorist" wordt vermoord. Ik denk altijd, iedereen verdient een 2de kans. En ook denk ik, iemand vermoord zonder rechtsproces, dat wil je toch ook niet?²
Ik dacht juist kappers maar ik denk dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen maar lesbo's woonden..
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
pics van het hoofddoek van uw zusje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze is hoofddoek dragend, neen.²
Spookdorp Doel?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit net te denken, in Doel zat ook een Syriëganger..........
(kerncentrale voor wie dit net weet)
Als het nodig is zal ik het zeker niet nalaten. Ik was vorige week nog daar dichtbij Rue Brabant.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen over je familie.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat jij overal familie hebt zitten en daar in de buurt altijd problemen zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht juist kappers maar ik denk dat jij gelijk hebt.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat jij overal familie hebt zitten en daar in de buurt altijd problemen zijn.
Dat begrijp ik. Maar moet dat niet eerst bewezen worden en getoetst door een onafhankelijke rechter of judge zo u wilt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik voel geen enkele liefde voor iemand die mij haat en mij dood wil maken vanwege zijn gestoorde gedachtengoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |