Ik maak vast een BNW-topic aan.quote:
Staat de gedachtengang van Abou Jahjah juist niet haaks op die van die IS figuren? Hij is toch Sji'iet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op meningen van bazen al Abou Jahjah en Abu Imraan. Deze vochtige gasten zijn verbaal zo sterk. Niet normaal.²
Geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, instantane executie door de politie, zonder proces, dat "zouden we moeten doen"?
False flag?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak vast een BNW-topic aan.
Ik werd voor gek verklaard toen ik dit eerder poste...quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef Szura het volgende:
Mooi dat ze afgeknald zijn voor de politie werd geraakt
Dit topic had toen al meer dan 30 posts, die van jou 1.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voordat jij hem sloot ja. Maar duidelijk, 1 sec eerder is meer van belang dan een uitgebreide OP met de door jou gevraagde streamlinks etc.
Ssst je maakt aluhoedjes wakkerquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn de woorden false flag al gevallen of ben ik de eerste en zo ja wat is het verschil in eerste aanleg?²
Dat is goed mogelijk. Ik hoor Abu Jahjah zelden over het geloof spreken. Maar ik vind ze, vochtig of niet, beiden ontzettend sterk in het debat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat de gedachtengang van Abou Jahjah juist niet haaks op die van die IS figuren? Hij is toch Sji'iet?
Ik hoop het. Wat mij betreft is elke teruggekeerde Syrie ganger een potentiele terrorist, en bij de geringste verdenking moet je daar gewoon met zwaar geschut binnenvallen.quote:
Gewoon op Schiphol: "U komt uit Syrie, wat heeft u daar gedaan?" "Mijn familie bezoch...." "BANG".quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee.
Wrs zal GI Joe ons uiteindelijk moeten redden door ISIS op te rollen boots on the ground.quote:
Nee, daar is de hoofdact Thuis.quote:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150115_01475816quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina van De Standaard staat een livestream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |