Bron?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
terugkomers uit Syrië, waren van plan aanslagen te plegen. Boeven openden onmiddellijk vuur toen ze politie zagen
Bansheeboy praat erover dit ga ik volgenquote:
Zo mexicano, dit komt serieus over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat mijn post niet serieus wordt genomen.
Ik ben echt bang dat het mis gaat, het komt echt dichtbij
stream van persconferentiequote:
Het gaat niet om credits, maar ik was een hele OP in elkaar aan het zetten, wat uiteraard weer bruut verstoord werd door de boven-ons-gestelden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maak jij een OP dan, dan doe ik hem erin met credits aan jou.
quote:Bij de antitereuractie in Verviers zijn drie doden gevallen. Dat meldt Marc Elsen, de burgemeester van Verviers.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Heb je er gewoond?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Vilvoorde kunnen ze beter helemaal platgooien. Daar is de Schilderswijk maar een uiterst braaf wijkje bij.
Met dus een rustig, niets vermoedend, beetje slaperig bureau, een potentieel succesvol bloedbad dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Verviers idd, las ik ook.
Wat een vrij onbeduidend stadje is.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0 doden onder politie
Hulde
De ultieme oplossing zouden we met elke Syrië ganger moeten doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar het is nogal ironisch dat 'we' nu 'zelf' maar zonder rechtsgang mensen willen gaan afknallen. Dat is juist de hypocrisie van het hele Je Suis Charlie geneuzel.
Heb geduld ook wij vallen binnen afzienbare tijd in de prijzen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En Nederland mag weer niet mee doen.
Kopietje Laakkwartier dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Antiterreureenheid werd dus beschoten met automatische wapens en heeft 2 haatbaarden gedood en 1 verwond. Geen burgers of agenten geraakt.
Bedankt voor je steunquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo mexicano, dit komt serieus over.
die boefjes kregen 20 maanden celquote:
Die OP van dat gesloten topic die weg was?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om credits, maar ik was een hele OP in elkaar aan het zetten, wat uiteraard weer bruut verstoord werd door de boven-ons-gestelden.
Hier zou het KNMI code rood gevenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tenminste normale schalen daar in Belgie mbt het dreigingsniveau.
Ja, wrs zal dat de redenering zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met dus een rustig, niets vermoedend, beetje slaperig bureau, een potentieel succesvol bloedbad dus.
Dankuquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/livestream/1.1346266
Ja, instantane executie door de politie, zonder proces, dat "zouden we moeten doen"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De ultieme oplossing zouden we met elke Syrië ganger moeten doen.
De politie begon niet met schieten, dom varken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, instantane executie door de politie, zonder proces, dat "zouden we moeten doen"?
Voordat jij hem sloot ja. Maar duidelijk, 1 sec eerder is meer van belang dan een uitgebreide OP met de door jou gevraagde streamlinks etc.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die OP van dat gesloten topic die weg was?
Nee joh hier in Nederland is er niks aan de hand. Volgens mij gewoon een code geel.quote:
Doe eens normaal jijquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De politie begon niet met schieten, dom varken.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op meningen van bazen al Abou Jahjah en Abu Imraan. Deze vochtige gasten zijn verbaal zo sterk. Niet normaal.²
Vochtige gasten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op meningen van bazen al Abou Jahjah en Abu Imraan. Deze vochtige gasten zijn verbaal zo sterk. Niet normaal.²
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Met diens verschil dat de Hofstadgroep inmiddels weer op het volk is losgelaten.quote:
Ja. (Tenminste, voor zover bekend op dit moment.)quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ze waren dus van plan om een serie aanslagen bij onze buren? En dat is nu verijdeld?
quote:Op een persconferentie heeft het federaal parket heel kort toegelicht wat er zich voorgedaan heeft in Verviers. 'De verdachten wilden belangrijke aanslagen plegen in België', aldus het parket. Morgenochtend om 11 uur zal een nieuwe persconferentie plaatsvinden.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |