Ja, wrs zal dat de redenering zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met dus een rustig, niets vermoedend, beetje slaperig bureau, een potentieel succesvol bloedbad dus.
Dankuquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/livestream/1.1346266
Ja, instantane executie door de politie, zonder proces, dat "zouden we moeten doen"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:24 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De ultieme oplossing zouden we met elke Syrië ganger moeten doen.
De politie begon niet met schieten, dom varken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, instantane executie door de politie, zonder proces, dat "zouden we moeten doen"?
Voordat jij hem sloot ja. Maar duidelijk, 1 sec eerder is meer van belang dan een uitgebreide OP met de door jou gevraagde streamlinks etc.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die OP van dat gesloten topic die weg was?
Nee joh hier in Nederland is er niks aan de hand. Volgens mij gewoon een code geel.quote:
Doe eens normaal jijquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De politie begon niet met schieten, dom varken.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op meningen van bazen al Abou Jahjah en Abu Imraan. Deze vochtige gasten zijn verbaal zo sterk. Niet normaal.²
Vochtige gasten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op meningen van bazen al Abou Jahjah en Abu Imraan. Deze vochtige gasten zijn verbaal zo sterk. Niet normaal.²
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Met diens verschil dat de Hofstadgroep inmiddels weer op het volk is losgelaten.quote:
Ja. (Tenminste, voor zover bekend op dit moment.)quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, ze waren dus van plan om een serie aanslagen bij onze buren? En dat is nu verijdeld?
quote:Op een persconferentie heeft het federaal parket heel kort toegelicht wat er zich voorgedaan heeft in Verviers. 'De verdachten wilden belangrijke aanslagen plegen in België', aldus het parket. Morgenochtend om 11 uur zal een nieuwe persconferentie plaatsvinden.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |