Er zullen nog wel geen verbanden met Nederland zijn gevonden. Het lijkt een goed gecoördineerde actie van de politie in meerdere landen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aardige actie doen, en waarom doen ze dat in NL niet dan?
twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:17:32Anti-terror operation in #Belgium supposedly in coordination with 7 countries (VTM) via @Breaking3zeroUS http://t.co/lCtTMqXlj8 reageer retweet
Nou als ik je dat debat gevolgd heb gister, zou je toch echt denken van niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat eerdaags ook gaat gebeuren.
quote:Nog volgens de VRT zouden de drie verdachten uit Verviers banden gehad hebben met Amédy Coulibaly, de man die vorige week in Parijs 4 mensen doodschoot tijdens een gijzeling en daarna zelf werd uitgeschakeld door de politie. Dat meldt de Franse nieuwszender LCI. Coulibaly had naar eigen zeggen banden met de terreurgroep Islamitische Staat (ISIS).
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150115_01475736
Nee, maar dat is dus al wat anders dan 'ze moeten er nog een paar afschieten'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zullen niet zonder reden geschoten hebben
quote:VTM NIEUWS-journalist Nathalie Dyck bevestigt intussen dat de antiterreuractie in Verviers deel was van een grote internationale antiterreuractie. Er werd een gecoördineerde operatie uitgevoerd in maar liefst zeven landen, waaronder Jemen. Alleen in ons land vielen daarbij doden. De man die vandaag in Sint-Jans-Molembeek onderschept werd met een wapen om de metro is een geïsoleerd geval en valt niet onder de politieactie.
Nederland 1?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Straks op EEN een Extra Journaal 20:35.
twitter:superernie twitterde op donderdag 15-01-2015 om 20:19:49Federaal Parket, waar persconferentie zou worden gehouden volgens vrt zeer zwaar bewaakt reageer retweet
Die weten vrij weinig natuurlijk van de inlichtingen van bepaalde diensten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou als ik je dat debat gevolgd heb gister, zou je toch echt denken van niet hoor.
Hipsters hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
In Nederland zijn de baarddragers regular people. Gelukkig.²
Die ene is zwaargewond.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ik lees niks over 3 doden. 2 dood, 1 gewond.
Nederland/NPO 1?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Straks op EEN een Extra Journaal 20:35.
Dat is het verhaal, alhoewel er momenteel diverse scenario's zijn en beetje uiteindelijk wat nou klopt en hoe t samenhangt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:20 schreef Hathor het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat ze hiermee dus een op handen zijnde aanslag op een politiebureau hebben verijdelt?
Nee joh, hier beseffen alle teruggekeerde Syrie gangers dat ze fout zaten en ze hebben allemaal hun radicale gedachtegoed vaarwel gezegdquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:18 schreef Starm het volgende:
[..]
Omdat er hier niets aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |