Farc?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand in Europa??
In Colombia heb je niet zoveel terrorisme.![]()
Hier ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Colombia is dan ook totaal oninteressant.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
twitter:maartenderijk27 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:31:17Persconferentie federaal parket om 20 uur. #verviers #belga reageer retweet
True.quote:
In de jungle, hier ver vandaan.quote:
Dat horen we dus wel in het 8 uur journaal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:maartenderijk27 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:31:17Persconferentie federaal parket om 20 uur. #verviers #belga reageer retweet
Maar het is wel Colombia.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
In de jungle, hier ver vandaan.
Verder dan Verviers van jouw woonplaats is.
Daarom ook de smilies.quote:
Met fototwitter:PeterAnshof twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:34:30#Verviers 3 doden, begrijp ik... Bij anti-terreur-actie http://t.co/g78acA9qTd reageer retweet
Open er een topic over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom ook de smilies.
Een land trouwens zo groot als Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje en Portugal bij elkaar.
Op de Veluwe moet ik de eerste terrorist nog tegenkomen.quote:
Deze man weet.quote:
De ETA is verdwaald.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag is, zijn dit moslimradicalen of separatisten uit Corsica of Sardinë natuurlijk.
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen....... de laatste zorgen maar voor 0,7% van de aanslagen in de EU nl, en de eerste voor meer dan 85%.quote:
Als ik het me goed herinner was dat tot dit jaar ook het geval volgens Interpol.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen.......
Ik wil separisatie van Nederland van de EU, ben ik volgens Sasha P. nu ineens een terrorist?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen....... de laatste zorgen maar voor 0,7% van de aanslagen in de EU nl, en de eerste voor meer dan 85%.
Eigenlijk hebben van zowel separatisten als moslimextremisten betrekkelijk weinig te duchten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen....... de laatste zorgen maar voor 0,7% van de aanslagen in de EU nl, en de eerste voor meer dan 85%.
Hij refereerde aan de jaartallen van 2006 tot 2008, punt is dat we in NL wrs niet zo te vrezen hebben van separatisten, en in België niet en op het vasteland van Frankrijk ook niet. Daarnaast zijn het aanslagen in de orde van grootte van bommetje bij postkantoor leggen, autoriteiten ruim van te voren anoniem inlichten en gauw wegrennen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was dat tot dit jaar ook het geval volgens Interpol.
Wat Pechtold zegt klopt dan toch gewoon? Het gevaar van separatisten is al betrekkelijk laag, en dat van extremisten helemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij refereerde aan de jaartallen van 2006 tot 2008, punt is dat we in NL wrs niet zo te vrezen hebben van separatisten, en in België niet en op het vasteland van Frankrijk ook niet. Daarnaast zijn het aanslagen in de orde van grootte van bommetje bij postkantoor leggen, autoriteiten ruim van te voren anoniem inlichten en gauw wegrennen.
Ik ga er geen nieuw topic over openen, maar LOL.quote:Nederlander krijgt glas in gezicht na opmerking over West-Vlaams
Een 20-jarige Bredenaar stond gisteren terecht omdat hij een jonge Nederlander bewerkte met een bierglas en een agent aanviel. "Ik vroeg hem Engels te spreken, want dat West-Vlaams begrijp ik niet", zegt slachtoffer Youri Berendhaus (18), die 300 kilometer naar de rechtbank in Brugge reed.
Bredenaar V.L. stond terecht in de rechtbank, omdat hij op 12 oktober 2013 problemen veroorzaakte in Oostende. De toen 19-jarige jongeman werd opgepakt door de politie. "Toen mijn cliënt, een inspecteur, even zijn rug had gekeerd, sprong de beklaagde op laffe wijze op zijn rug. Mijn cliënt kwam zo ten val in glas en liep esthetische schade op aan ellebogen en knieën. Wij vragen 1.375 euro schadevergoeding", sprak de advocaat van de agent. Op 7 juni vorig jaar maakte L. het nog bonter. De 18-jarige Youri Berendhaus zou samen met zijn voetbalploeg Terborg deelnemen aan het toernooi in Bredene en stond de avond ervoor samen met enkele ploegmakkers iets te drinken in nachtclub Playa de la Noche. Toen hij L. tegenkwam, raakten de twee aan de praat. "Ik verstond niets van dat West-Vlaams en vroeg hem of we in het Engels konden verder praten", herinnert Youri zich. L. kon de taalopmerking niet smaken en brak zijn glas af tot een scherp wapen. Dat plantte hij in het gelaat van de jonge voetballer. Wellicht zullen enkele littekens blijvend zijn. "Ik herinner me er niet te veel meer van, want ik was volledig van de wereld. Ik heb een dag in het ziekenhuis doorgebracht. Spelen zat er niet meer in", getuigt Youri. De tiener vertrok gisterochtend samen met zijn ouders en broer om half vijf 's ochtends en legde een afstand van 300 kilometer af naar Brugge. Daar vroeg de jongeman 2.500 euro provisionele schadevergoeding. "Ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden", sprak V., die nog over een blanco strafblad beschikt en mildheid vroeg. Vonnis op 11 februari. (TRG)
Nee, want als je het over de veiligheid van NL hebt, in dat debat, dan zijn die aanslagen van separatisten op Corsica en Sardinië niet van belang.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat Pechtold zegt klopt dan toch gewoon?
Feitelijk wel, maar die statistieken worden natuurlijk danig scheef getrokken door aanslagen in Baskenland, Corsica, Noord-Ierland en Transnistrië - centra van onrust van diverse seperatisten, die we in Nederland helemaal niet hebben en dus lopen we hier ook weinig risico op een aanslag van seperatisten. De andere kant is dat we óók niet veel te vrezen hebben van een moslimterroristische aanslag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat Pechtold zegt klopt dan toch gewoon?
Als je die lijn doortrekt is het ook onzinnig om hier een debat te voeren over wat er in Frankrijk is voorgekomen. De rapporten van Interpol hebben tot 2013 of 2014 geweld uit separatistische hoek nog altijd als het grootste risico gekenmerkt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, want als je het over de veiligheid van NL hebt, in dat debat, dan zijn die aanslagen van separatisten op Corsica en Sardinië niet van belang.
Zou wel treurig zijn als we nu al op dit punt in Europa zijn aanbeland.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit zijn 12 in een dozijn acties. Move along, nothing to see here.²
Was het dit keer wel je zwager?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit zijn 12 in een dozijn acties. Move along, nothing to see here.²
Ik hoop het niet. Heb geen zin om zijn mooie zusje te troosten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was het dit keer wel je zwager?
twitter:jangajentaan twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:47:40Volgens Pechtold is er 99,3% kans dat de gebeurtenissen in Verviers helemaal niets met islamitische terreur te maken hebben. reageer retweet
Bedoel je z'n vrouw?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Heb geen zin om zijn mooie zusje te troosten.²
Ach so.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Feitelijk wel, maar die statistieken worden natuurlijk danig scheef getrokken door aanslagen in Baskenland, Corsica, Noord-Ierland en Transnistrië - centra van onrust van diverse seperatisten, die we in Nederland helemaal niet hebben en dus lopen we hier ook weinig risico op een aanslag van seperatisten. De andere kant is dat we óók niet veel te vrezen hebben van een moslimterroristische aanslag.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:jangajentaan twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:47:40Volgens Pechtold is er 99,3% kans dat de gebeurtenissen in Verviers helemaal niets met islamitische terreur te maken hebben. reageer retweet
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Heb geen zin om zijn mooie zusje te troosten.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zag die tweet voorbij komen ja, wat was daar de achtergrond van. Lijkt me heel sterk dat 0,7% van al het terrorisme met de islam te maken heeft. Zal ook geen 100% zijn hoor, vlak de Breivikjes niet uit, maar dit is dan zeker vanaf 2000 BC gerekend ofzo, met alle christelijke oorlogen erbij enzoquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Hehe, sterk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:De aanval vond plaats rond 17.45 uur, pal in het centrum van Verviers, zo melden verschillende getuigen. "Ik hoorde eerste een explosie en daarna verschillende schoten", zegt een buurtbewoner aan RTL. "Meer kan ik op dit moment niet zeggen, ik durf niet naar beneden om te gaan kijken." Een andere getuige zei aan RTL dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren hoorde. Op Twitter spreekt men van 3 à 4 grote explosies.
Het gaat vermoedelijk om moslimterroristen, meldt de VRT. Om 20 uur geeft het Federaal Parket meer uitleg tijdens een persconferentie.
Volgens De Tijd zou het gaan om een grote terreuractie op verschillende plaatsen in België tegen gevaarlijke Syriëstrijders.
Er duiken verschillende getuigenissen. Zo zegt een getuige aan RTL dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren gehoord heeft. Op Twitter spreekt men van 3 à 4 grote explosies.
Volgens de RTBF ging het om een antiterroristische operatie van de federale politie.
Wat ik eerder al zei, en gister in het topic, het is idd geouwehoer van Pechtold, en dat is dan de fvz van de partij voor hoogopgeleiden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat zijn Vlamingen, pik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:54 schreef Szura het volgende:
Twee Belgische zenders hier maar ze zenden niks uit
dat getal is van de afgelopen 8 jaar en is aardig reeelquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zag die tweet voorbij komen ja, wat was daar de achtergrond van. Lijkt me heel sterk dat 0,7% van al het terrorisme met de islam te maken heeft. Zal ook geen 100% zijn hoor, vlak de Breivikjes niet uit, maar dit is dan zeker vanaf 2000 BC gerekend ofzo, met alle christelijke oorlogen erbij enzo
Whehe.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Rond de 10.000 ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef El_Matador het volgende:
"Zo zegt een getuige aan RTL dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren gehoord heeft."
Aha. Betrouwbaar.
Hoeveel kogels zijn dat wel niet? Iemand een snelle berekening?
5 psquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef El_Matador het volgende:
"Zo zegt een getuige aan RTL dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren gehoord heeft."
Aha. Betrouwbaar.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Goede manier om terrorisme te voorkomen
Mwah, als je als Westerse wereld pretendeert the moral highground te hebben moet je natuurlijk altijd streven dit soort volk te berechten, en niet te executeren zonder enige rechtsgang. Maar liever dit dan ze vrijuit laten gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dode moslimterroristen is altijd goed nieuws.
Dat zijn honderden schotenquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef El_Matador het volgende:
Aha. Betrouwbaar.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef Downwards het volgende:
Vind dat er bij zo'n actie altijd wel doden aan beide kanten moeten vallen.
Die zullen wel geschoten hebben, toen de politie aankwam, zou het niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ze schieten zomaar terroristen dood?Ik mag toch hopen van niet.
Onderbouwing? Voor iedere moslimterreuraanslag zijn er dus 99 non-moslimterreuraanslagen. Ik heb het even gemist dan hoor, naast Breivik en nog een enkeling.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat getal is van de afgelopen 8 jaar en is aardig reeel
Dat sowieso.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dode moslimterroristen is altijd goed nieuws.
quote:Er duiken verschillende getuigen van de schietpartij in Verviers op, die bij de Franstalige media hun verhaal doen. Een getuige die zich in een winkel bevond op enkele meters van de schietpartij, zegt dat hij heel veel brandweerwagens, ambulances en politieagenten met bivakmuts zag. "De politie riep naar ons dat we binnen moesten blijven en het venster moesten sluiten."
De aanval vond plaats op het drukke kruispunt van de Rue de la Colline en de Rue du Palais.
Best gek, bij een gebeurtenis in Belgie ja...quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef El_Matador het volgende:
Dank heren, enkele honderden tot 10.000 (!) kogels. Dan is 3 doden wel erg mager.
Los van "een getuige zei aan RTL", maar dat zal wel weer Vloams zijn...
https://www.europol.europ(...)ion-and-trend-reportquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onderbouwing? Voor iedere moslimterreuraanslag zijn er dus 99 non-moslimterreuraanslagen. Ik heb het even gemist dan hoor, naast Breivik en nog een enkeling.
Als je het doet, moet je het goed doen. Voor die varkens komt dit totaal onverwachtquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Houtenbeen het volgende:
http://nieuws.vtm.be/live/het-nieuws-13u
Stream
Meerdere acties gaande in heel België
http://www.statewatch.org(...)05-te-sat-report.pdfquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onderbouwing? Voor iedere moslimterreuraanslag zijn er dus 99 non-moslimterreuraanslagen. Ik heb het even gemist dan hoor, naast Breivik en nog een enkeling.
Snap je zelf niet wat voor gigantische onzin je nu weer aan het uitkramen bent? Mensen neigen dingen te overdrijven en het besef van tijd kwijt te raken in paniekerige/stressvolle situaties.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef El_Matador het volgende:
Dank heren, enkele honderden tot 10.000 (!) kogels. Dan is 3 doden wel erg mager.
Los van "een getuige zei aan RTL", maar dat zal wel weer Vloams zijn...
Dank voor de uitleg, Henk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Snap je zelf niet wat voor gigantische onzin je nu weer aan het uitkramen bent? Mensen neigen dingen te overdrijven en het besef van tijd kwijt te raken in paniekerige/stressvolle situaties.
Daarnaast, ze zegt " dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren gehoord heeft."..... Dit betekent niet dat ze 10 minuten aan elkaar door schoten heeft gehoord. Het kan ook 1 of 2 schoten per minuut zijn geweest. Dan hoor je ook gedurende tien minuten schoten van 'automatische geweren'!
Dan nog maar niet te beginnen over het feit dat de gemiddelde mens het verschil niet weet tussen automatische geweren, semi-automatische geweren, en niet-automatische geweren. Laat staan dat ze verschil horen tussen een Glock en een AK47 als ze het voor het eerst horen.
100% gelijk heeft Pechtoldquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Tot 2012, rightquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://www.statewatch.org(...)05-te-sat-report.pdf
hier, dit is het document wat je moet hebben
99,3% Maar goed, laten we even de results van 2013/2014/2015 afwachtenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
100% gelijk heeft Pechtold
http://www.statewatch.org(...)05-te-sat-report.pdf
Da's dan weer jammer, Henk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
False flag !!!!!!!!!! 10.000 kogels in 10 minuten !!!!!!!
is alleen Europa, Fritsquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tot 2012, rightEen 'rustige' periode, na alle Arabische lentes is het pas weer op gang gekomen...
Zal wel weer vals zijntwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:59:35BREAKING: Police in Brussels investigate report of armed man in Brussels metro.#Belgium via @News_Executive reageer retweet
Armed? Een man met armen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Zal wel weer vals zijntwitter:rConflictNews twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:59:35BREAKING: Police in Brussels investigate report of armed man in Brussels metro.#Belgium via @News_Executive reageer retweet
Vakkenvuller gespot.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:07 schreef Awsom het volgende:
Nou, ik ga werken. Ik zie de false flag topics met plezier tegemoet.
"I have the right to bear arms!"quote:
Precies we moeten alleen de terreuraanslagen in Nederland tellen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Pechtold denkt dat de aanslagen in Belfast en Lleida ook maar enige relevantie hebben voor Nederland.
Die lul denkt allang niet meer aan Nederland, in zijn EU-fetisjisme.
Laat hem opdonderen naar Brussel.
Deze zouden net terug zijn gekomen uit Syriequote:Op donderdag 15 januari 2015 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag: is dit onderdeel van de cel van die snuiters uit Parijs?
Bedoelde tm 2012. En ik bedoel dat sinds de opstanden en nasleep daarvan (IS, Syrie) het een stuk onrustiger is geworden. Alhoewel ik met je eens ben dat we de ETA's en IRA's van deze wereld ook niet moeten onderschatten en lang niet al het terrorisme religie/islam-gerelateerd is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is alleen Europa, Frits
daarnaast is het tot 2013
Dicht bij Maastricht btw.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is dus Verviers... (fonetisch uitspreken)
Ik dacht Vervjee...
Hoppa, nu nog een weeralarm er overheen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ur-in-Verviers.dhtml
Terreurniveau België mogelijk van 2 naar 3
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Precies we moeten alleen de terreuraanslagen in Nederland tellen.
Ik zie niet zoveel berichten nog daarover, even nieuws afwachten misschien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Deze zouden net terug zijn gekomen uit Syrie
quote:De politie zou niet alleen in Verviers, maar ook elders in België een operatie tegen terroristen hebben uitgevoerd. In Molenbeek, een deelgemeente van Brussel, heeft de politie volgens een Belgische krant een man aangehouden die in de ondergrondse een wapen droeg en 'Allahu akbar' (Allah is de grootste) schreeuwde. Het metroverkeer werd kort stilgelegd.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ur-in-Verviers.dhtml
Vroeg me al af waarom er een hele colonne blauwlicht voorbij kwam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Houtenbeen het volgende:
http://nieuws.vtm.be/live/het-nieuws-13u
Stream
Meerdere acties gaande in heel België
Klopt idd, die man liegt de boel gewoon een beetje voor, aan de andere kant vrees ik dat de kunsthistoricus Pechtold echt niet doorheeft dat-ie de boel belazerd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Die man staat in de Nederlandse Tweede Kamer te wauwelen over terreur die niet eens in Nederland plaatsvindt.
En zo'n man wordt dan door zovele "rechtgeaarde weldenkende Nederlanders" als ideaal antwoord gezien op Wilders? Hij is net zo dom, heeft het alleen minder door...
Dat sowieso. Het is op z'n minst ietwat hypocriet met cijfers te schermen als die ondertussen pijnlijk door de realiteit zijn ingehaald...quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:13 schreef b4kl4p het volgende:
Pechtold een enorme laffe faalhaas die man.
Oh onze ex-Bilderbergbezoeker weet heel goed wat ie zegt, daar twijfel ik niet aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, die man liegt de boel gewoon een beetje voor, aan de andere kant vrees ik dat de kunsthistoricus Pechtold echt niet doorheeft dat-ie de boel belazerd.
Gelukkig ben jij zo enorm slimquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Die man staat in de Nederlandse Tweede Kamer te wauwelen over terreur die niet eens in Nederland plaatsvindt.
En zo'n man wordt dan door zovele "rechtgeaarde weldenkende Nederlanders" als ideaal antwoord gezien op Wilders? Hij is net zo dom, heeft het alleen minder door...
Jan Jambon?.... Dit verzin je niet?quote:Volgens een welingelichte bron wordt het nationale terreurniveau nu wellicht opgetrokken van twee naar drie (op vier).
Minister van Binnenlandse Zaken en Veiligheid Jan Jambon (N-VA) volgt operaties, maar wil voorlopig geen commentaar kwijt.
Hij heeft het voor mij al jaren geleden verknald, maar sinds hij opriep aan elke krant om de spotprenten op de voorpagina te drukken, maar zelf niets op zijn twitter zette ben ik helemaal klaar met die lafbek.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is op z'n minst ietwat hypocriet met cijfers te schermen als die ondertussen pijnlijk door de realiteit zijn ingehaald...
Dat waren natuurlijk IRA-leden met een nieuwe moderne strijdkreet die in Brussel hun gelijk kwamen halen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
L'homme qui a sorti une arme et crié "Allahou akbar" dans le métro bruxellois a été arrêté
Politie heeft een bewapende man opgepakt in de buurt van de metro in Brussel
http://www.dhnet.be/regio(...)edf33570c2c48ad5e69d
Redelijk, ja, wat is je punt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo enorm slim
Ik vrees toch niet hoor. Die man heeft als studie naar schilderijtjes kijken gehad, wat weet hij nou van statistieken en hoe je ermee kunt manipuleren?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh onze ex-Bilderbergbezoeker weet heel goed wat ie zegt, daar twijfel ik niet aan.
Het zijn de domme volgers die het oppikken en vervolgens tot feit bombarderen (pun intended).
Niet veel anders dan die Gekke Geurt dus.
Een politicus is bij uitstek een manipulator! Zijn studie heeft weinig gewicht, maar dat is bij de tiepmiep met Volkel onder haar gelakte nagels net zo...quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vrees toch niet hoor. Die man heeft als studie naar schilderijtjes kijken gehad, wat weet hij nou van statistieken en hoe je ermee kunt manipuleren?
Ik wel iig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Iedereen straks teleurgesteld als dit gewoon een noodlottig ongeluk was.
Ik vermoed dat-ie het zelf gelooft/de iig, dat een assistent het aan hem gedm'd had als leuk argument, en dat-ie het klakkeloos heeft overgenomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een politicus is bij uitstek een manipulator! Zijn studie heeft weinig gewicht, maar dat is bij de tiepmiep met Volkel onder haar gelakte nagels net zo...
Zou kunnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat-ie het zelf gelooft/de iig, dat een assistent het aan hem gedm'd had als leuk argument, en dat-ie het klakkeloos heeft overgenomen.
Een onafhankelijke staat genaamd Plopsaland.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens de RTBF gaat het om Vlaamse extremisten die strijden voor een onafhankelijk Flandrie, en die op weg waren naar een bijeenkomst van de koning en koningin. Na het kidnappen van hen wilden ze een onafhankelijke staat stichten met zetel in Antwerpen.
Ja, maar als je dan kritisch bent ga je die bewering even uitzoeken en dan merk je dat het kletskoek is, wat zal nog meer kletskoek zijn bij die club?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou kunnen.
In ieder geval heeft ie een hoop camembertknagende volgelingen die met een pseudo-intellectueel hoofd heel hard "Joah, joah" knikken.
Met Gertje als president, en die rooie van K3 als koningin. Kabouter Plop minister van defensie, en Samson als minister van binnenlandse zaak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een onafhankelijke staat genaamd Plopsaland.
Wilders heeft het over terreuraanslagen in Europa en verklaart aan de hand daarvan dat het oorlog is. Dan is het weerwoord van Pechtold niet eens zo onterecht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Ik ben het zeker niet eens met Wilders, maar het verweer van Pechtold slaat nergens op. Omdat het in een vrij kleine periode van de recente geschiedenis geen moslimterrorisme was mogen we er nu niks aan doen? We waren in 1940 ook weet ik hoe lang al niet door Duitsers aangevallenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders heeft het over terreuraanslagen in Europa en verklaart aan de hand daarvan dat het oorlog is. Dan is het weerwoord van Pechtold niet eens zo onterecht.
Met Denswil als captain van het voetbalelftal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een onafhankelijke staat genaamd Plopsaland.
Joh Pechtold en Wilders zijn idioten. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet eens met Wilders, maar het verweer van Pechtold slaat nergens op. Omdat het in een vrij kleine periode van de recente geschiedenis geen moslimterrorisme was mogen we er nu niks aan doen? We waren in 1940 ook weet ik hoe lang al niet door Duitsers aangevallen
Jawel, maar de aandacht m.b.t. terrorisme uit extremistische hoek is behoorlijk overtrokken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet eens met Wilders, maar het verweer van Pechtold slaat nergens op. Omdat het in een vrij kleine periode van de recente geschiedenis geen moslimterrorisme was mogen we er nu niks aan doen?
Pechtold was duidelijk; vrees niets van moslims, want 99,3% van de aanslagen worden door anderen gepleegd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders heeft het over terreuraanslagen in Europa en verklaart aan de hand daarvan dat het oorlog is. Dan is het weerwoord van Pechtold niet eens zo onterecht.
Niet echt, als er net 17 doden zijn, en de dreiging in heel west-europa vrij reeel is ivm syrie-gangers en de aantrekkingskracht die IS schijnbaar lijkt te hebben op bepaalde groepen in West-Europa.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, maar de aandacht m.b.t. terrorisme uit extremistische hoek is behoorlijk overtrokken.
Ze blaten beiden bullshit, maar sommige mensen snappen dat niet en gaan ieder tweetje van een van beiden hier helemaal uitpluizen en tig keer bespreken. Echt, laat de Wildersen en Pechtolden van deze wereld eens lekker blaten. Die lichamen zijn nog niet koud of men staat al te popelen een politiek statement er mee te maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh Pechtold en Wilders zijn idioten. Lekker belangrijk.
Gewoon tegen de muur met die landverraders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:32 schreef Enchanter het volgende:
Kunnen ze die gasten die terug zijn gekomen uit Syrië , niet gewoon terug sturen ?
Gewoon met het vliegtuig , er is ergens nog wel een Argentijnse piloot te vinden denk ik
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pechtold was duidelijk; vrees niets van moslims, want 99,3% van de aanslagen worden door anderen gepleegd.
Dat had ie nou op wereldschaal moeten zetten; Latijns-Amerika is veel gevaarlijker dan de meeste moslimlanden. Dan had ie een punt gehad.
Pechtold en Wilders hebben beiden bovendien een ander idee van "Europa", wat ook een deel van de spraakverwarring veroorzaakt.
Bovendien; zijn Tsjetsjeense aanslagen (mits geen false flag door Rusland) nou separatistische of islamistische aanslagen?
Wacht maar tot onze 200 nederlanders terugkomen die daar alleen maar aan liefdadigheid deden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn net terug uit Syrië idd...... wilden meteen even terroristje hier spelen.....
Volgens mij hebben we hier toch een groot probleem te pakken....
Het is Xa1pt, als z'n moeder voor z'n ogen onder luid allahu ahkbar gejoel onthoofd wordt zou hij nog komen met cijfers die aantonen dat de kans veel groter was geweest dat ze omgekomen zou zijn bij een auto ongeluk. En de daders wat geld toestoppen omdat het hen socio-economisch vast niet heeft meegezeten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet echt, als er net 17 doden zijn, en de dreiging in heel west-europa vrij reeel is ivm syrie-gangers en de aantrekkingskracht die IS schijnbaar lijkt te hebben op bepaalde groepen in West-Europa.
Het is meer misplaatst ná zo'n aanslag te komen met cijfers die over een totaal andere periode gaan en de boel bagatelliseren
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is Xa1pt, als z'n moeder voor z'n ogen onder luid allahu ahkbar gejoel onthoofd wordt zou hij nog komen met cijfers die aantonen dat de kans veel groter was geweest dat ze omgekomen zou zijn bij een auto ongeluk. En de daders wat geld toestoppen omdat het hen socio-economisch vast niet heeft meegezeten.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is Xa1pt, als z'n moeder voor z'n ogen onder luid allahu ahkbar gejoel onthoofd wordt zou hij nog komen met cijfers die aantonen dat de kans veel groter was geweest dat ze omgekomen zou zijn bij een auto ongeluk. En de daders wat geld toestoppen omdat het hen socio-economisch vast niet heeft meegezeten.
Het is een zionistisch plot! Amerika en de Joden hebben IS gemaakt!!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Heeft niets met de Islam te maken..
Islam is vrede..
Het zijn onbegrepen jongens..
Deze moslims vertegenwoordigen niet de echte islam..
Concluderend:
Allemaal de schuld van de blanken
Begeleiden naar woning en werk?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar tot onze 200 nederlanders terugkomen die daar alleen maar aan liefdadigheid deden.
Bruno Tobback: "Als die jongens nu gewoon stageplaatsen en een jeugdkot hadden gehad, waren zij nooit naar Syrië afgereisd"quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Heeft niets met de Islam te maken..
Islam is vrede..
Het zijn onbegrepen jongens..
Deze moslims vertegenwoordigen niet de echte islam..
Concluderend:
Allemaal de schuld van de blanken
Of hij geeft de schuld aan Wilders , want die heeft niet zulke leuke dingen gezegd over de islam en daar moeten we allemaal onder lijdenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alles mag. Echter, als er sprake is van een oorlog dan is de volgende logische stap om alle islamitische elementen uit de samenleving te verwijderen.quote:
Nee.quote:
Ja.quote:Amerika en de Joden hebben IS gemaakt!!!
Deze mannen met gratiesj Ambulances moeten ze nooit meer binnenlaten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar tot onze 200 nederlanders terugkomen die daar alleen maar aan liefdadigheid deden.
Nou, nou 'alle'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles mag. Echter, als er sprake is van een oorlog dan is de volgende logische stap om alle islamitische elementen uit de samenleving te verwijderen.
Zo zijn we niet hoor, heb je gister het debat niet gevolgd?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles mag. Echter, als er sprake is van een oorlog dan is de volgende logische stap om alle islamitische elementen uit de samenleving te verwijderen.
Wat is dat dan weerquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze mannen met gratiesj Ambulances moeten ze nooit meer binnenlaten.
[ afbeelding ]
Dat hoeft niet te betekenen dat er tien minuten aanhoudend gevuurd is, hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef El_Matador het volgende:
Aha. Betrouwbaar.
Moslimhaat.quote:
Als we nog 5 jaar lang in een samenleving leven waarin we bijna dagelijks dit soort shit krijgen dan is het wachten tot er iemand op staat die hiervoor gaat prediken,en massaal steun krijgtquote:
Teruggelezen. Heb weinig gemist, zag ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo zijn we niet hoor, heb je gister het debat niet gevolgd?
Op die keutel werd al gehapt, maar dank voor de bevestiging, Ingrid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat er tien minuten aanhoudend gevuurd is, hè.
Welnee, helemaal niet nodig. Het gros van de (westerse) moslims heeft hier ook niks mee. We mogen echter wel ondertussen eens erkennen dat er een probleem is, net zoals we dat doen/deden bij de IRA, RAF, ETA, en ga zo maar door. Die hele linkse reflex van 'Ja maar Breivik zus, en Wilders zei zo, en spotprenten kunnen heus heel kwetsend zijn' moeten ook eens kappen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
lekker sprayen ja togquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat er tien minuten aanhoudend gevuurd is, hè.
Nou nee, bijv. de motie voor de administratieve detentie van ex-Syriëgangers ontraadde Rutte, omdat we in zo'n samenleving niet leven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Teruggelezen. Heb weinig gemist, zag ik.
Maar als we in oorlog zijn, dan is dat een voor de hand liggende consequentie, lijkt mij.
Klinkt goed, nu nog onze eigen second amendment en we kunnen onszelf ook echt beschermen in plaats van te vertrouwen op de politie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon patriots act invoeren in Europa en nationalisme aanwakkeren. Leger op straat en politie militariseren. God Bless America!
Ach het is wachten op de eerste aanslag hier.. maar dit soort narigheid hebben we hier 10 jaar geleden al gehad toen Theo van Gogh een mes in zijn borst kreeg geplant.. op de een of andere manier zijn het toch wel vaak moslims die dit soort rottigheid uithalenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, maar de aandacht m.b.t. terrorisme uit extremistische hoek is behoorlijk overtrokken.
Een stichting die afgedankte ambulances naar Syrië heeft geëxporteerd. Gewoon in handen van Al-Nusra e.d.quote:
Aha.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
hier 10 jaar geleden
toch wel vaak moslims
Nee hoor slechts 0,7%. Dus we hebben nu Parijs (x2) gehad, dus we krijgen nog 198 niet-islamitische aanslagenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach het is wachten op de eerste aanslag hier.. maar dit soort narigheid hebben we hier 10 jaar geleden al gehad toen Theo van Gogh een mes in zijn borst kreeg geplant.. op de een of andere manier zijn het toch wel vaak moslims die dit soort rottigheid uithalen
Maar we zijn toch in oorlog met de islam?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou nee, bijv. de motie voor de administratieve detentie van ex-Syriëgangers ontraadde Rutte, omdat we in zo'n samenleving niet leven.
Geen dank.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op die keutel werd al gehapt, maar dank voor de bevestiging, Ingrid.
Niet discrimineren: Alle moslims opknopen!!!11!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar we zijn toch in oorlog met de islam?
Dus niet alleen met extremisten, maar ook met de lokale moskeegangers, toch?
Jaja, het is schering en inslag.quote:
Dat was maar een voorbeeld hoor.. we hebben ook nog onze bebaarde vriend Samir A. die vervelende streken wilde gaan uithalen.. en er zullen er nog wel meer zijn geweestquote:
Als onze boze moslims ook ak-47's( en getrained zijn) hebben dan is die bewaking van Geert ook niet voldoende.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach het is wachten op de eerste aanslag hier.. maar dit soort narigheid hebben we hier 10 jaar geleden al gehad toen Theo van Gogh een mes in zijn borst kreeg geplant.. op de een of andere manier zijn het toch wel vaak moslims die dit soort rottigheid uithalen
Fixedquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, het is schering en aanslag.
Het aantal NWSpareltjes is vandaag alleen al groter dan het aantal kogels in dat frietkot in Verviers...quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, het is schering en inslag.
Limburg?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef AhmedJaret het volgende:
alle verdachten zonder eerlijk proces of rechterlijke tussenkomst geeexuteerd langzaam maar zeker komt die shit naar het noorden eerst frankrijk toen belgie rara welk land daarna op de route ligt
hou je sterk mensen voor je het weet beginnen hier de razzias
idd dit is net 1943 vriendquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef AhmedJaret het volgende:
alle verdachten zonder eerlijk proces of rechterlijke tussenkomst geeexuteerd langzaam maar zeker komt die shit naar het noorden eerst frankrijk toen belgie rara welk land daarna op de route ligt
Nee, dat mag je niet zeggen, 99,99% van de moslims zijn voor vrede.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar we zijn toch in oorlog met de islam?
Dus niet alleen met extremisten, maar ook met de lokale moskeegangers, toch?
Die hoorde bij dezelfde Hofstadgroep, net als Nouredinne D. met zijn doorgeladen mitrailleur op Station Hoofdwond.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was maar een voorbeeld hoor.. we hebben ook nog onze bebaarde vriend Samir A. die vervelende streken wilde gaan uithalen.. en er zullen er nog wel meer zijn geweest
vergeet niet dat terugkerende Syrië gangers helden zijn, ze dienen op handen gedragen te wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet zeggen, 99,99% van de moslims zijn voor vrede.
Misschien dat je ex-Syriëgangers toch moet bedreigen met administratieve detentie, en hen dan omturnen, baan en woning geven, 10.000 ¤ op de bankrekening?
Mooi dat een aantal figuren de overheid bijna smeekt om hun vrijheden af te pakken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het aantal NWSpareltjes is vandaag alleen al groter dan het aantal kogels in dat frietkot in Verviers...
Je ziet in het Midden-Oosten dat dat weinig helpt...quote:
Binnen the frame of mind van veel moslims wel idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
vergeet niet dat terugkerende Syrië gangers helden zijn, ze dienen op handen gedragen te worden
Zijn we nou wel of niet in oorlog met de islam?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet zeggen, 99,99% van de moslims zijn voor vrede.
Misschien dat je ex-Syriëgangers toch moet bedreigen met administratieve detentie, en hen dan omturnen, baan en woning geven, 10.000 ¤ op de bankrekening?
De Standaard heeft een Nederlandstalig liveblogje lopen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:04 schreef sonnyspek het volgende:
Persconferentie in het Frans zeker?
Precies, een imaginair gevaar gebruiken om een reeel gevaar juist te omarmen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi dat een aantal figuren de overheid bijna smeekt om hun vrijheden af te pakken.
Want bang.
Ja, daar hebben ze dat ook al geprobeerd hè?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ziet in het Midden-Oosten dat dat weinig helpt...
Goed verwoord.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, een imaginair gevaar gebruiken om een reeel gevaar juist te omarmen.
Het probleem is best complex want de oorlog in Syrië begon met een strijd tegen een dictator en nu vecht bijna iedereen tegen elkaar. De rol van de islam bij de oorsprong van het conflict is eigenlijk afwezig. Pas toen de leider van IS ging roepen een kalifaat te stichten werd dat anders maar ook dat is weer een eenvoudige truc om mensen achter één leider te krijgen. Het probleem is volgens mij weer terug te voeren op die idioten die kritiekloos een leider volgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
We mogen echter wel ondertussen eens erkennen dat er een probleem is,
Precies... en we hebben een perfect bevolkingsregister en uitstekende infrastructuur. Hitler zou nu echt met een stijfje zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
idd dit is net 1943 vriend
concentratiekampen laten niet lang meer op zich wachten
Onzin joh.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies... en we hebben een perfect bevolkingsregister en uitstekende infrastructuur. Hitler zou nu echt met een stijfje zitten.
Klopt, en de westerse wereld is zeker niet onschuldig bij veel conflicten in het midden-oosten. Maar dat betekent niet dat we dan nu niets hoeven te doen om terreur in onze eigen achtertuin en vaak tegen onschuldige burgers te voorkomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het probleem is best complex want de oorlog in Syrië begon met een strijd tegen een dictator en nu vecht bijna iedereen tegen elkaar. De rol van de islam bij de oorsprong van het conflict is eigenlijk afwezig. Pas toen de leider van IS ging roepen een kalifaat te stichten werd dat anders maar ook dat is weer een eenvoudige truc om mensen achter één leider te krijgen. Het probleem is volgens mij weer terug te voeren op die idioten die kritiekloos een leider volgen.
EUquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hitler zou nu echt met een stijfje zitten.
Bij een inval wordt er geschoten op de politie, dan is terugschieten gerechtvaardigd. Wat moet je dan, afwachten tot ze zich overgeven?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef AhmedJaret het volgende:
Plsquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies... en we hebben een perfect bevolkingsregister en uitstekende infrastructuur. Hitler zou nu echt met een stijfje zitten.
Assad wordt vooral gehaat, niet omdat hij mensenrechten zou schenden, omdat hij geen Soenniet is. Zijn regime was te seculier, liet teveel ruimte voor diverse groepen gelovigen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het probleem is best complex want de oorlog in Syrië begon met een strijd tegen een dictator en nu vecht bijna iedereen tegen elkaar. De rol van de islam bij de oorsprong van het conflict is eigenlijk afwezig. Pas toen de leider van IS ging roepen een kalifaat te stichten werd dat anders maar ook dat is weer een eenvoudige truc om mensen achter één leider te krijgen. Het probleem is volgens mij weer terug te voeren op die idioten die kritiekloos een leider volgen.
Maar dan moet je goed kijken naar oorzaken en gevolgen anders creëer je meer extremisten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, en de westerse wereld is zeker niet onschuldig bij veel conflicten in het midden-oosten. Maar dat betekent niet dat we dan nu niets hoeven te doen om terreur in onze eigen achtertuin en vaak tegen onschuldige burgers te voorkomen.
Daarom ook is ie voor een statist nog helemaal geen slechte.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Assad wordt vooral gehaat, niet omdat hij mensenrechten zou schenden, omdat hij geen Soenniet is. Zijn regime was te seculier, liet teveel ruimte voor diverse groepen gelovigen.
Voor een stukje gekoppiepeeste tekst?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mensen , ik verdien hier toch wel een applaus voor?
Ik heb dit zelf getypt op liveleak man. Kopieren is plagiaat, dat doe ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor een stukje gekoppiepeeste tekst?
Nou, ja, je zou het wel verwachten inderdaad.
Het begin was toch vooral de inspiratie van de Arabische lente en de wens voor meer democratie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Assad wordt vooral gehaat, niet omdat hij mensenrechten zou schenden, omdat hij geen Soenniet is. Zijn regime was te seculier, liet teveel ruimte voor diverse groepen gelovigen.
De inlichtingendiensten hebben ook een krantenabonnement dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:55 schreef Fred0w het volgende:
Waalse media gisteren: "Netwerk van jihadisten in Verviers"
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-in-Verviers.dhtml
Ik hoor altijd dat Ahold de supermarkten gijzelt. Wat heeft Ahold hier mee te maken?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
De verdachten in Verviers zouden banden hebben met de supermarktgijzelnemer
Je kan inderdaad niet alle moslims over 1 kam scheren, maar er is toch iets geks aan de hand met dat geloof.. labiele types worden wel vaker aangetrokken toch religie, maar bij bijvoorbeeld het christendom kan dat geen kwaad.. die mensen verkondigen rare dingen, zingen wat liedjes en vallen anderen er niet mee lastig.. ook zijn ze niet zo snel op hun pik getrapt. Bij de islam ligt dat iets anders.. dat komt mijns inziens doordat labiele en andere ontspoorde types in de islam een legitimatie zien voor geweld. Ben sowieso geen liefhebber van welke religie dan ook, maar de islam is wel de meest defecte religie van allemaalquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die hoorde bij dezelfde Hofstadgroep, net als Nouredinne D. met zijn doorgeladen mitrailleur op Station Hoofdwond.
Hoeveel aanslagen door moslims zijn er geweest in Nederland en hoeveel moslims kent Nederland die geen aanslagen plegen?
Mwah. En omdat hij natuurlijk corrupt is en zelf met zijn familie in grote rijkdom leeft, ver van de bevolking af.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
In midden en Zuid-Amerika zijn ze toch veel fanatieker hoor. En in bepaalde delen van de VS.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan inderdaad niet alle moslims over 1 kam scheren, maar er is toch iets geks aan de hand met dat geloof.. labiele types worden wel vaker aangetrokken toch religie, maar bij bijvoorbeeld het christendom kan dat geen kwaad.. die mensen verkondigen rare dingen, zingen wat liedjes en vallen anderen er niet mee lastig.. ook zijn ze niet zo snel op hun pik getrapt. Bij de islam ligt dat iets anders.. dat komt mijns inziens doordat labiele en andere ontspoorde types in de islam een legitimatie zien voor geweld. Ben sowieso geen liefhebber van welke religie dan ook, maar de islam is wel de meest defecte religie van allemaal
Daar nu ook al?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In midden en Zuid-Amerika zijn ze toch veel fanatieker hoor. En in bepaalde delen van de VS.
Het slaat nochtans nergens op in je eerdere post.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, nee dat wist ik al. Als Amsterdammer hoor je het nogal vaak.
Nederland drinkt liever nog een kop thee met de Syriëgangers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
Zaventem, Vilvoorde, 7 landen, niet NL.... NOS
Logisch gevolg van die acties in Parijs. Die lui hebben contact gehad en zijn nu de lul. Die opgeslagen telecommunicatiedata bewijst nu zijn waarde.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
Zaventem, Vilvoorde, 7 landen, niet NL.... NOS
Heel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ze worden wel meteen doodgeschoten daar in België.....
En terecht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Weet ik ,maar ik zeg ook in elke zin Wallah, en dat slaat ook nergens opquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het slaat nochtans nergens op in je eerdere post.
Beter waren ze in Syrie al dood geschoten, maar dit is ook primaquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ga je naar Syrië, overleef je dat, word je in België doodgeschoten.....
Wij hebben allenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nederland drinkt liever nog een kop thee met de Syriëgangers.
Daar hoef je alleen de koran maar voor te lezen inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:
doordat labiele en andere ontspoorde types in de islam een legitimatie zien voor geweld.
Op deze manier ben je niet beter dan hen.quote:
Een knettergekke religie...dat is er aan de hand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Als ze bij een inval schieten op de politie kunnen ze een kogel terug verwachten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Omdat we ook geweld gebruikquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op deze manier ben je niet beter dan hen.²
Klopt het heeft met een politieactie te maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
Ik ga niet het hele draadje nalezen maar zijn er al goedpraters opgedoken die roepen dat dit niks met de islam te maken heeft ?
Ach, je moet ze niet te serieus nemen. Ik zou volgens een aantal ook een potentiële dreiging zijn.quote:
Yep, hoewel ik dat niet echt bevestigd zie....quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef 2dope het volgende:
Schijnbaar dus toch gerelateerd aan Coulibaly?
Die vele honderdduizenden moslims in Nederland en Belgie prima kunnen handelen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
Een knettergekke religie...
Wat alleen Nederland al betreft: Duizenden IS-sympathisanten en meer dan honderd syriegangers. Een handjevol? Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar hoef je alleen de koran maar voor te lezen inderdaad.
Maar wat ik nu niet begrijp is wat een handjevol Syriegangers en andere gekkies met wapens nou precies zegt over die vele honderdduizenden normale moslims met gewoon werk, kinderen en een kitscherig interieur?
Het komt wel telkens uit dezelfde hoek toch ??quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar wat ik nu niet begrijp is wat een handjevol Syriegangers en andere gekkies met wapens nou precies zegt over die vele honderdduizenden normale moslims met gewoon werk, kinderen en een kitscherig interieur?
Ja, niet van, knullen geeft u over, dan krijgt u een woning en werk en praten we er niet meer over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ze bij een inval schieten op de politie kunnen ze een kogel terug verwachten.
Kun je je inderdaad afvragen al denk ik wel dat het voor die mensen vanaf nu alleen maar bergafwaarts zal gaan. Als ik moslim zou zijn, zou ik mijn spullen pakken en verkassen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hetzelfde zie je toch ook bij hooligans van een voetbalclub.. die geven de rest een slechte naamquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naar oost-europa rijden en terug.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar ik me als aimabele jongen met een ietwat pokdalig gelaat zo nu en dan afvraag is hoe iedereen zo makkelijk aan die wapens komt.
Of ben ik dan een naïeve Moslim?²
Die paar jochies die bij een online-enquete invullen dat ze IS tof vinden? Serieus?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat alleen Nederland al betreft: Duizenden IS-sympathisanten en meer dan honderd syriegangers. Een handjevol? Was het maar zo'n feest.
Gewoon een geirriteerd gekkie die wil irriteren en weet dat dit soort shit altijd serieus opgepakt wordt.quote:
In België kun je altijd wel een wapen scoren, begreep ik altijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar ik me als aimabele jongen met een ietwat pokdalig gelaat zo nu en dan afvraag is hoe iedereen zo makkelijk aan die wapens komt.
Gewoon naïef.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Vooral om blijven gaan met de mensen waarmee je nu omgaat. Blijkbaar doe je iets goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel Amsterdam-West is IS sympathisant man.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die paar jochies die bij een online-enquete invullen dat ze IS tof vinden? Serieus?
Meer dan 100 Syriegangers, nou nou, op ~800.000 moslims in Nederland is dat nogal wat.
Als Tanja er hier 5 vrienden van de Groningse IS (Internationale Socialisten) bijkrijgt, steunt heel Nederland ineens de FARC?
NPO Nieuws ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef xodox het volgende:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/livestream/1.1346266
Persconferentie hier te volgen
Rotterdam-Zuid, Laakkwartier, etc. etc.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heel Amsterdam-West is IS sympathisant man.![]()
![]()
![]()
.
Als je echt wil kan je aan alles komen, zeker als je door iemand anders gefinancierd wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heel Amsterdam-West is IS sympathisant man.![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer gaan ze een gedachtepolitie inzetten? Want zo langzamerhand is zelf je manier van denken verdacht c.q. strafbaar.²
Volgens mij wordt er flink gesaneerd in dit topic.quote:
Die kun je gewoon halen op Gare du Nord in Brussel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |