En terecht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ze worden wel meteen doodgeschoten daar in België.....
Weet ik ,maar ik zeg ook in elke zin Wallah, en dat slaat ook nergens opquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het slaat nochtans nergens op in je eerdere post.
Beter waren ze in Syrie al dood geschoten, maar dit is ook primaquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ga je naar Syrië, overleef je dat, word je in België doodgeschoten.....
Wij hebben allenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nederland drinkt liever nog een kop thee met de Syriëgangers.
Daar hoef je alleen de koran maar voor te lezen inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:
doordat labiele en andere ontspoorde types in de islam een legitimatie zien voor geweld.
Op deze manier ben je niet beter dan hen.quote:
Een knettergekke religie...dat is er aan de hand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand in Europa??
In Colombia heb je niet zoveel terrorisme.![]()
Als ze bij een inval schieten op de politie kunnen ze een kogel terug verwachten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ze worden wel meteen doodgeschoten daar in België.....
Omdat we ook geweld gebruikquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op deze manier ben je niet beter dan hen.²
Klopt het heeft met een politieactie te maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
Ik ga niet het hele draadje nalezen maar zijn er al goedpraters opgedoken die roepen dat dit niks met de islam te maken heeft ?
Ach, je moet ze niet te serieus nemen. Ik zou volgens een aantal ook een potentiële dreiging zijn.quote:
Yep, hoewel ik dat niet echt bevestigd zie....quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef 2dope het volgende:
Schijnbaar dus toch gerelateerd aan Coulibaly?
Die vele honderdduizenden moslims in Nederland en Belgie prima kunnen handelen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
Een knettergekke religie...
Wat alleen Nederland al betreft: Duizenden IS-sympathisanten en meer dan honderd syriegangers. Een handjevol? Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar hoef je alleen de koran maar voor te lezen inderdaad.
Maar wat ik nu niet begrijp is wat een handjevol Syriegangers en andere gekkies met wapens nou precies zegt over die vele honderdduizenden normale moslims met gewoon werk, kinderen en een kitscherig interieur?
Het komt wel telkens uit dezelfde hoek toch ??quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar wat ik nu niet begrijp is wat een handjevol Syriegangers en andere gekkies met wapens nou precies zegt over die vele honderdduizenden normale moslims met gewoon werk, kinderen en een kitscherig interieur?
Ja, niet van, knullen geeft u over, dan krijgt u een woning en werk en praten we er niet meer over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ze bij een inval schieten op de politie kunnen ze een kogel terug verwachten.
Kun je je inderdaad afvragen al denk ik wel dat het voor die mensen vanaf nu alleen maar bergafwaarts zal gaan. Als ik moslim zou zijn, zou ik mijn spullen pakken en verkassen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hetzelfde zie je toch ook bij hooligans van een voetbalclub.. die geven de rest een slechte naamquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |