Farc?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand in Europa??
In Colombia heb je niet zoveel terrorisme.![]()
Hier ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Colombia is dan ook totaal oninteressant.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
twitter:maartenderijk27 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:31:17Persconferentie federaal parket om 20 uur. #verviers #belga reageer retweet
True.quote:
In de jungle, hier ver vandaan.quote:
Dat horen we dus wel in het 8 uur journaal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:maartenderijk27 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:31:17Persconferentie federaal parket om 20 uur. #verviers #belga reageer retweet
Maar het is wel Colombia.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
In de jungle, hier ver vandaan.
Verder dan Verviers van jouw woonplaats is.
Daarom ook de smilies.quote:
Met fototwitter:PeterAnshof twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:34:30#Verviers 3 doden, begrijp ik... Bij anti-terreur-actie http://t.co/g78acA9qTd reageer retweet
Open er een topic over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom ook de smilies.
Een land trouwens zo groot als Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje en Portugal bij elkaar.
Op de Veluwe moet ik de eerste terrorist nog tegenkomen.quote:
Deze man weet.quote:
De ETA is verdwaald.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag is, zijn dit moslimradicalen of separatisten uit Corsica of Sardinë natuurlijk.
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen....... de laatste zorgen maar voor 0,7% van de aanslagen in de EU nl, en de eerste voor meer dan 85%.quote:
Als ik het me goed herinner was dat tot dit jaar ook het geval volgens Interpol.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen.......
Ik wil separisatie van Nederland van de EU, ben ik volgens Sasha P. nu ineens een terrorist?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen....... de laatste zorgen maar voor 0,7% van de aanslagen in de EU nl, en de eerste voor meer dan 85%.
Eigenlijk hebben van zowel separatisten als moslimextremisten betrekkelijk weinig te duchten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen....... de laatste zorgen maar voor 0,7% van de aanslagen in de EU nl, en de eerste voor meer dan 85%.
Hij refereerde aan de jaartallen van 2006 tot 2008, punt is dat we in NL wrs niet zo te vrezen hebben van separatisten, en in België niet en op het vasteland van Frankrijk ook niet. Daarnaast zijn het aanslagen in de orde van grootte van bommetje bij postkantoor leggen, autoriteiten ruim van te voren anoniem inlichten en gauw wegrennen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was dat tot dit jaar ook het geval volgens Interpol.
Wat Pechtold zegt klopt dan toch gewoon? Het gevaar van separatisten is al betrekkelijk laag, en dat van extremisten helemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij refereerde aan de jaartallen van 2006 tot 2008, punt is dat we in NL wrs niet zo te vrezen hebben van separatisten, en in België niet en op het vasteland van Frankrijk ook niet. Daarnaast zijn het aanslagen in de orde van grootte van bommetje bij postkantoor leggen, autoriteiten ruim van te voren anoniem inlichten en gauw wegrennen.
Ik ga er geen nieuw topic over openen, maar LOL.quote:Nederlander krijgt glas in gezicht na opmerking over West-Vlaams
Een 20-jarige Bredenaar stond gisteren terecht omdat hij een jonge Nederlander bewerkte met een bierglas en een agent aanviel. "Ik vroeg hem Engels te spreken, want dat West-Vlaams begrijp ik niet", zegt slachtoffer Youri Berendhaus (18), die 300 kilometer naar de rechtbank in Brugge reed.
Bredenaar V.L. stond terecht in de rechtbank, omdat hij op 12 oktober 2013 problemen veroorzaakte in Oostende. De toen 19-jarige jongeman werd opgepakt door de politie. "Toen mijn cliënt, een inspecteur, even zijn rug had gekeerd, sprong de beklaagde op laffe wijze op zijn rug. Mijn cliënt kwam zo ten val in glas en liep esthetische schade op aan ellebogen en knieën. Wij vragen 1.375 euro schadevergoeding", sprak de advocaat van de agent. Op 7 juni vorig jaar maakte L. het nog bonter. De 18-jarige Youri Berendhaus zou samen met zijn voetbalploeg Terborg deelnemen aan het toernooi in Bredene en stond de avond ervoor samen met enkele ploegmakkers iets te drinken in nachtclub Playa de la Noche. Toen hij L. tegenkwam, raakten de twee aan de praat. "Ik verstond niets van dat West-Vlaams en vroeg hem of we in het Engels konden verder praten", herinnert Youri zich. L. kon de taalopmerking niet smaken en brak zijn glas af tot een scherp wapen. Dat plantte hij in het gelaat van de jonge voetballer. Wellicht zullen enkele littekens blijvend zijn. "Ik herinner me er niet te veel meer van, want ik was volledig van de wereld. Ik heb een dag in het ziekenhuis doorgebracht. Spelen zat er niet meer in", getuigt Youri. De tiener vertrok gisterochtend samen met zijn ouders en broer om half vijf 's ochtends en legde een afstand van 300 kilometer af naar Brugge. Daar vroeg de jongeman 2.500 euro provisionele schadevergoeding. "Ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden", sprak V., die nog over een blanco strafblad beschikt en mildheid vroeg. Vonnis op 11 februari. (TRG)
Nee, want als je het over de veiligheid van NL hebt, in dat debat, dan zijn die aanslagen van separatisten op Corsica en Sardinië niet van belang.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat Pechtold zegt klopt dan toch gewoon?
Feitelijk wel, maar die statistieken worden natuurlijk danig scheef getrokken door aanslagen in Baskenland, Corsica, Noord-Ierland en Transnistrië - centra van onrust van diverse seperatisten, die we in Nederland helemaal niet hebben en dus lopen we hier ook weinig risico op een aanslag van seperatisten. De andere kant is dat we óók niet veel te vrezen hebben van een moslimterroristische aanslag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat Pechtold zegt klopt dan toch gewoon?
Als je die lijn doortrekt is het ook onzinnig om hier een debat te voeren over wat er in Frankrijk is voorgekomen. De rapporten van Interpol hebben tot 2013 of 2014 geweld uit separatistische hoek nog altijd als het grootste risico gekenmerkt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, want als je het over de veiligheid van NL hebt, in dat debat, dan zijn die aanslagen van separatisten op Corsica en Sardinië niet van belang.
Zou wel treurig zijn als we nu al op dit punt in Europa zijn aanbeland.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit zijn 12 in een dozijn acties. Move along, nothing to see here.²
Was het dit keer wel je zwager?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit zijn 12 in een dozijn acties. Move along, nothing to see here.²
Ik hoop het niet. Heb geen zin om zijn mooie zusje te troosten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was het dit keer wel je zwager?
twitter:jangajentaan twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:47:40Volgens Pechtold is er 99,3% kans dat de gebeurtenissen in Verviers helemaal niets met islamitische terreur te maken hebben. reageer retweet
Bedoel je z'n vrouw?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Heb geen zin om zijn mooie zusje te troosten.²
Ach so.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Feitelijk wel, maar die statistieken worden natuurlijk danig scheef getrokken door aanslagen in Baskenland, Corsica, Noord-Ierland en Transnistrië - centra van onrust van diverse seperatisten, die we in Nederland helemaal niet hebben en dus lopen we hier ook weinig risico op een aanslag van seperatisten. De andere kant is dat we óók niet veel te vrezen hebben van een moslimterroristische aanslag.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:jangajentaan twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:47:40Volgens Pechtold is er 99,3% kans dat de gebeurtenissen in Verviers helemaal niets met islamitische terreur te maken hebben. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |