quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Heb geen zin om zijn mooie zusje te troosten.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zag die tweet voorbij komen ja, wat was daar de achtergrond van. Lijkt me heel sterk dat 0,7% van al het terrorisme met de islam te maken heeft. Zal ook geen 100% zijn hoor, vlak de Breivikjes niet uit, maar dit is dan zeker vanaf 2000 BC gerekend ofzo, met alle christelijke oorlogen erbij enzoquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:jangajentaan twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:47:40Volgens Pechtold is er 99,3% kans dat de gebeurtenissen in Verviers helemaal niets met islamitische terreur te maken hebben. reageer retweet
Hehe, sterk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:jangajentaan twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:47:40Volgens Pechtold is er 99,3% kans dat de gebeurtenissen in Verviers helemaal niets met islamitische terreur te maken hebben. reageer retweet
quote:De aanval vond plaats rond 17.45 uur, pal in het centrum van Verviers, zo melden verschillende getuigen. "Ik hoorde eerste een explosie en daarna verschillende schoten", zegt een buurtbewoner aan RTL. "Meer kan ik op dit moment niet zeggen, ik durf niet naar beneden om te gaan kijken." Een andere getuige zei aan RTL dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren hoorde. Op Twitter spreekt men van 3 à 4 grote explosies.
Het gaat vermoedelijk om moslimterroristen, meldt de VRT. Om 20 uur geeft het Federaal Parket meer uitleg tijdens een persconferentie.
Volgens De Tijd zou het gaan om een grote terreuractie op verschillende plaatsen in België tegen gevaarlijke Syriëstrijders.
Er duiken verschillende getuigenissen. Zo zegt een getuige aan RTL dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren gehoord heeft. Op Twitter spreekt men van 3 à 4 grote explosies.
Volgens de RTBF ging het om een antiterroristische operatie van de federale politie.
Wat ik eerder al zei, en gister in het topic, het is idd geouwehoer van Pechtold, en dat is dan de fvz van de partij voor hoogopgeleiden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat zijn Vlamingen, pik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:54 schreef Szura het volgende:
Twee Belgische zenders hier maar ze zenden niks uit
dat getal is van de afgelopen 8 jaar en is aardig reeelquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zag die tweet voorbij komen ja, wat was daar de achtergrond van. Lijkt me heel sterk dat 0,7% van al het terrorisme met de islam te maken heeft. Zal ook geen 100% zijn hoor, vlak de Breivikjes niet uit, maar dit is dan zeker vanaf 2000 BC gerekend ofzo, met alle christelijke oorlogen erbij enzo
Whehe.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Rond de 10.000 ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef El_Matador het volgende:
"Zo zegt een getuige aan RTL dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren gehoord heeft."
Aha. Betrouwbaar.
Hoeveel kogels zijn dat wel niet? Iemand een snelle berekening?
5 psquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef El_Matador het volgende:
"Zo zegt een getuige aan RTL dat ze gedurende tien minuten schoten van automatisch geweren gehoord heeft."
Aha. Betrouwbaar.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Goede manier om terrorisme te voorkomen
Mwah, als je als Westerse wereld pretendeert the moral highground te hebben moet je natuurlijk altijd streven dit soort volk te berechten, en niet te executeren zonder enige rechtsgang. Maar liever dit dan ze vrijuit laten gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dode moslimterroristen is altijd goed nieuws.
Dat zijn honderden schotenquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef El_Matador het volgende:
Aha. Betrouwbaar.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef Downwards het volgende:
Vind dat er bij zo'n actie altijd wel doden aan beide kanten moeten vallen.
Die zullen wel geschoten hebben, toen de politie aankwam, zou het niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ze schieten zomaar terroristen dood?Ik mag toch hopen van niet.
Onderbouwing? Voor iedere moslimterreuraanslag zijn er dus 99 non-moslimterreuraanslagen. Ik heb het even gemist dan hoor, naast Breivik en nog een enkeling.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat getal is van de afgelopen 8 jaar en is aardig reeel
Dat sowieso.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dode moslimterroristen is altijd goed nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |