Ik wel iig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Iedereen straks teleurgesteld als dit gewoon een noodlottig ongeluk was.
Ik vermoed dat-ie het zelf gelooft/de iig, dat een assistent het aan hem gedm'd had als leuk argument, en dat-ie het klakkeloos heeft overgenomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een politicus is bij uitstek een manipulator! Zijn studie heeft weinig gewicht, maar dat is bij de tiepmiep met Volkel onder haar gelakte nagels net zo...
Zou kunnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat-ie het zelf gelooft/de iig, dat een assistent het aan hem gedm'd had als leuk argument, en dat-ie het klakkeloos heeft overgenomen.
Een onafhankelijke staat genaamd Plopsaland.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens de RTBF gaat het om Vlaamse extremisten die strijden voor een onafhankelijk Flandrie, en die op weg waren naar een bijeenkomst van de koning en koningin. Na het kidnappen van hen wilden ze een onafhankelijke staat stichten met zetel in Antwerpen.
Ja, maar als je dan kritisch bent ga je die bewering even uitzoeken en dan merk je dat het kletskoek is, wat zal nog meer kletskoek zijn bij die club?quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou kunnen.
In ieder geval heeft ie een hoop camembertknagende volgelingen die met een pseudo-intellectueel hoofd heel hard "Joah, joah" knikken.
Met Gertje als president, en die rooie van K3 als koningin. Kabouter Plop minister van defensie, en Samson als minister van binnenlandse zaak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een onafhankelijke staat genaamd Plopsaland.
Wilders heeft het over terreuraanslagen in Europa en verklaart aan de hand daarvan dat het oorlog is. Dan is het weerwoord van Pechtold niet eens zo onterecht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Die man staat in de Nederlandse Tweede Kamer te wauwelen over terreur die niet eens in Nederland plaatsvindt.
Ik ben het zeker niet eens met Wilders, maar het verweer van Pechtold slaat nergens op. Omdat het in een vrij kleine periode van de recente geschiedenis geen moslimterrorisme was mogen we er nu niks aan doen? We waren in 1940 ook weet ik hoe lang al niet door Duitsers aangevallenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders heeft het over terreuraanslagen in Europa en verklaart aan de hand daarvan dat het oorlog is. Dan is het weerwoord van Pechtold niet eens zo onterecht.
Met Denswil als captain van het voetbalelftal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een onafhankelijke staat genaamd Plopsaland.
Joh Pechtold en Wilders zijn idioten. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet eens met Wilders, maar het verweer van Pechtold slaat nergens op. Omdat het in een vrij kleine periode van de recente geschiedenis geen moslimterrorisme was mogen we er nu niks aan doen? We waren in 1940 ook weet ik hoe lang al niet door Duitsers aangevallen
Jawel, maar de aandacht m.b.t. terrorisme uit extremistische hoek is behoorlijk overtrokken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet eens met Wilders, maar het verweer van Pechtold slaat nergens op. Omdat het in een vrij kleine periode van de recente geschiedenis geen moslimterrorisme was mogen we er nu niks aan doen?
Pechtold was duidelijk; vrees niets van moslims, want 99,3% van de aanslagen worden door anderen gepleegd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders heeft het over terreuraanslagen in Europa en verklaart aan de hand daarvan dat het oorlog is. Dan is het weerwoord van Pechtold niet eens zo onterecht.
Niet echt, als er net 17 doden zijn, en de dreiging in heel west-europa vrij reeel is ivm syrie-gangers en de aantrekkingskracht die IS schijnbaar lijkt te hebben op bepaalde groepen in West-Europa.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, maar de aandacht m.b.t. terrorisme uit extremistische hoek is behoorlijk overtrokken.
Ze blaten beiden bullshit, maar sommige mensen snappen dat niet en gaan ieder tweetje van een van beiden hier helemaal uitpluizen en tig keer bespreken. Echt, laat de Wildersen en Pechtolden van deze wereld eens lekker blaten. Die lichamen zijn nog niet koud of men staat al te popelen een politiek statement er mee te maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh Pechtold en Wilders zijn idioten. Lekker belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |