nee, het gaat om de houding van de chauffeurquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja nu het slachtoffer tot dader bombarderenHeb je je bekeerd toevallig, Haan33?
Je moet toch een beschrijving geven van die mensen..quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:30 schreef haan33 het volgende:
die chauffeur is ook niet helemaal goed met zijn stomme gelul
het is een achterlijke beschrijvingquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Je moet toch een beschrijving geven van die mensen..
Die doet gewoon volgens het boekje wat nodig is om zijn baan en rechten te behouden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee, het gaat om de houding van de chauffeur
nee, flikker gewoon opquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:36 schreef AhmedJaret het volgende:
filmpje niet gekeken maar zou best kunnen dat die truckchauffeeur het uigelokt heeft door een of andere je suis charlie opmerking te maken
Natuurlijk niet, hij zit er nu misschien naast maar als het een pikzwarte neger was dan zou je dat toch ook zeggen? Dan vallen er in ieder geval direct eerst heel veel mensen af die de dader kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
het is een achterlijke beschrijving
hij had gewoon kunnen zeggen dat het buitenlandse mensen waren of marokkanen ofsoquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet hij zit er nu misschien naast maar als het een pikzwarte neger was dan zou je dat toch ook zeggen? Dan vallen er in ieder geval direct eerst heel veel mensen af die de dader kunnen zijn.
zijn wel een kneusjes ja, zomaar een raam inslaanquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:38 schreef deadprez het volgende:
godkkr wat een mongooltjesWel grappig hoe die ene een smack van zijn pa (?) krijgt.
Moslimachtige is wel een beetje raar inderdaad. Dat hij ze beschrijft als Marokkanen of iets dergelijks snap ik wel, dat maakt het in ieder geval nog iets makkelijker om ze op te sporen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
zijn wel een kneusjes ja, zomaar een raam inslaan
alleen het gaat niet om wie er wel of niet gelijk heeft, maar om de benoeming van de jongens
Geen kroeshaar en het accent doet een beetje meer Turks aan dan Marokkaans eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat hij ze beschrijft als Marokkanen of iets dergelijks snap ik wel,
Als het nou mannen met baarden en een keppeltje of hoed op waren geweest dan zou je toch ook zeggen Joodse mensen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
hij had gewoon kunnen zeggen dat het buitenlandse mensen waren of marokkanen ofso
maar "moslimachtige"
bitch plz
Ja, true.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:41 schreef Werkman het volgende:
[..]
Geen kroeshaar en het accent doet een beetje meer Turks aan dan Marokkaans eerlijk gezegd..
komt omdat een keppeltje of een hoed een uiting is van het jodendomquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Als het nou mannen met baarden en een keppeltje of hoed op waren geweest dan zou je toch ook zeggen Joodse mensen?
Het zijn i.i.g. geen Nederlanders dat is duidelijk en daarom kan het tegenwoordig vanalles zijn in onze fantastische smeltkroesquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:41 schreef Werkman het volgende:
[..]
Geen kroeshaar en het accent doet een beetje meer Turks aan dan Marokkaans eerlijk gezegd..
Wat dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:41 schreef the-eye het volgende:
De chauffeur heeft gewoon netjes en verstandig gehandeld.
toen ik ze uit de auto zag stappen dacht ik meteen, zo die heeft die chauffeur goed weten te omschrijven!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
het is een achterlijke beschrijving
Zet jij je leven dan op het spel voor een vreemde terwijl je misschien een gezin hebt thuis?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:44 schreef haan33 het volgende:
en die omstanders die helemaal niet ingrijpen
leven op het spelquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:44 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zet jij je leven dan op het spel voor een vreemde met een gezin thuis?
Lees je wel eerst een reactie voordat je er op reageert?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wat dan?
Stel je voor dat ie met een staaf ijzer of een honkbalknuppel was uitgestapt, als ie de volgende keer dezelfde route pakt staan ze met pistolen klaar.
Uitstappen om te praten is ook geen optie met dat stelletje nektrappers.
Denken dat drie van dit soort figuren je niet zouden kunnen doden, zeker wanneer 1 een slagwapen vastheeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
leven op het spel
waarom denken mensen altijd gelijk zo erg
als hollanders wat meer ballen zouden krijgen lost dat al een deel op
Toegegeven, probeer dit maar eens te doen in het buitenland, als stelletje Hollanders zo'n chauffeur op dezelfde manier bedreigen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
leven op het spel
waarom denken mensen altijd gelijk zo erg
als hollanders wat meer ballen zouden krijgen lost dat al een deel op
Resultaat van te veel inteelt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:47 schreef deadprez het volgende:
Vraag me wel af waarom ze zo doorflippen, kan me niet voorstellen dat dat zomaar vanuit het niets is.
quote:
dat is geen slagwapen, enkel een ding om een raam in te slaanquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denken dat drie van dit soort figuren je niet zouden kunnen doden, zeker wanneer 1 een slagwapen vastheeft.![]()
Minder actiefilms kijken haan.
De vrachtwagen stond te breed op het voorsorteervlak, waardoor de 3 moesten wachten en te laat in de moskee kwamen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:47 schreef deadprez het volgende:
Vraag me wel af waarom ze zo doorflippen, kan me niet voorstellen dat dat zomaar vanuit het niets is.
Turken reageren vanuit hun emotie en ze zijn om duistere redenen heel trots. Als je iets te breed staat bij een stoplicht, dan menen ze dat ze hier recht op hebben ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:47 schreef deadprez het volgende:
hee schatje<33quote:
dat ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:47 schreef deadprez het volgende:
Nah, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het zoiets is geweest. Al kan het natuurlijk wel, aangezien het zo te zien wel echt ongelofelijke teringmongolen zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Turken reageren vanuit hun emotie en ze zijn om duistere redenen heel trots. Als je iets te breed staat bij een stoplicht, dan menen ze dat ze hier recht op hebben ofzo.
Kan ook nog. Dat ze uit Slowakije of Hongarije komen. Maar ik vind dat accentje van die oudere man erg Turks.quote:
Waarschijnlijk reden ze roekeloos waarna de vrachtwagen chauffeur toeterde of zn middelvinger opstak ofzo, dat is mijn gok.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het zoiets is geweest. Al kan het natuurlijk wel, aangezien het zo te zien wel echt ongelofelijke teringmongolen zijn.
Altijd weer typisch Nederlands, altijd de motivatie achter de ''fouten'' van eigen volk zoeken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk reden ze roekeloos waarna de vrachtwagen chauffeur toeterde of zn middelvinger opstak ofzo, dat is mijn gok.
Dan hadden het nog dronken Polen / Oekraïners etc. kunnen zijn idd. Met deze beschrijving heb je meteen een goed beeld van de situatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Bij 'moslimachtige mensen' denk ik wel aan mensen met ongeveer dit uiterlijk. Als hij gewoon buitenlanders had gezegd dan is dat toch iets te breed.
Is gewoon logisch manquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
Altijd weer typisch Nederlands, altijd de motivatie achter de ''fouten'' van eigen volk zoeken.
Ik mag dan wel links zijn maar dat zelfhatende gedoe vind ik echt te schijtheilig voor woorden.![]()
leer eens lezenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:52 schreef topdeck het volgende:
mensen die alleen letten op zijn "moslimachtige mensen" uitspraak en het bedreigen en ruit inslaan door die allochtonen negeren________
facebook not even once
Die hebben vierkante koppen en een ''brusj-brusj-brusj'' accent.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan hadden het nog dronken Polen / Oekraïners etc. kunnen zijn idd.
Mongooltje ben je ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
leer eens lezen
de klacht gaat over DIT aspect
aahhahaha politie wat een grapje is dat in dit landquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Vraag me wel af wat de consequenties zijn als de politie hen aanhoudt. Nederland is een enorm tolerant landje en ik vrees dat die drie idioten er weer makkelijk vanaf zullen komen. Waarschijnlijk hoeven ze niet eens de schade te vergoeden.
Wat is nou het verschil dan. Jij doet nu toch precies hetzelfde? Je hebt ook een vooroordeel. Wie weet zijn het gewoon autochtonen en zijn het geen buitenlanders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
hij had gewoon kunnen zeggen dat het buitenlandse mensen waren of marokkanen ofso
maar "moslimachtige"
bitch plz
Niet als die man dat niet vordert hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Vraag me wel af wat de consequenties zijn als de politie hen aanhoudt. Nederland is een enorm tolerant landje en ik vrees dat die drie idioten er weer makkelijk vanaf zullen komen. Waarschijnlijk hoeven ze niet eens de schade te vergoeden.
omdat hij zegt het zijn moslimachtige mensen (duidelijke observatie) is hij een racist en net zo slecht als de mensen die ze auto vernielenquote:Richard Yusufi @mac & Anne, dus bij paniek kan alles in je mond komen te vallen? Racistische en discriminerende woorden ook blijkbaar? Bla bla dit en de chauffeur bla bla dat... Gaat erom dat hij net zo slecht is als de mensen die dat hem geflikt hebben.
''Ja, dat kan natuurlijk niet hè jongens, foei toch!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Dit is gewoon vernieling / openlijke geweldpleging. Ik hoop dat deze heren zich voor een rechter mogen gaan verantwoorden, maar dat is in dit land helaas nog de vraag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet als die man dat niet vordert hè.
Dat wordt gewoon een keiharde taakstraf van wel 20 uur denk ik zo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Niet op letten, dat zijn de echte mongolen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:59 schreef Roces18 het volgende:
kijk die comments op facebook dan;
[..]
omdat hij zegt het zijn moslimachtige mensen (duidelijke observatie) is hij een racist en net zo slecht als de mensen die ze auto vernielen
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
leer eens lezen
eh wollah wat zei je tege mij? moet k je slaan ofsoquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
leer eens lezen
Schadevergoeding heeft weinig te maken met strafrecht. Wel kan de chauffeur zich voegen bij de strafzaak als benadeelde partij, maar hij kan ook naar de burgerlijke rechter stappen om schadevergoeding te eisen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit is gewoon vernieling / openlijke geweldpleging. Ik hoop dat deze heren zich voor een rechter mogen gaan verantwoorden, maar dat is in dit land helaas nog de vraag.
Waarom denk je dat het tussen haakjes staat? Het is een quote.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:03 schreef haan33 het volgende:
nee kijk
natuurlijk zijn het moslimmongooltjes
gaat er meer om dat dumpert dit lekker in zijn titel zet als soort van provocatie
Met in de praktijk natuurlijk nooit de mankracht en de middelen om dat af te dwingen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:04 schreef IPA35 het volgende:
maar hij kan ook naar de burgerlijke rechter stappen om schadevergoeding te eisen.
het staat niet tussen haakjesquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het tussen haakjes staat? Het is een quote.
Op hun gedrag na komen ze bij mij toch echt niet crimineel over, eerder als snel aangeschoten zelfstandigen met een kutdag achter de rug.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:03 schreef Roces18 het volgende:
hey maar jongens
dit heeft natuurlijk niets met moslim zijn te maken
het zijn gewoon een paar rotte appels die het verpesten voor de rest
zijn het toch ook? Is toch niet beledigend, of heeft het de lading gekregen die het woord 'nigger' heeft. Marokkanen zei hij ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
maar "moslimachtige"
bitch plz
Klopt. Toch hoop ik dat er niet enkel een civiele procedure volgt, maar dat die man zich met zijn zoontjes mag verantwoorden voor de rechter. Waarschijnlijk wordt het dan een paar weekendjes met een oranje overall blaadjes prikken, maar het is toch goed als ze het even voelen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Schadevergoeding heeft weinig te maken met strafrecht. Wel kan de chauffeur zich voegen bij de strafzaak als benadeelde partij, maar hij kan ook naar de burgerlijke rechter stappen om schadevergoeding te eisen.
Omdat ie dan zijn baan en rijbewijs kwijt is en één of andere D66-rechter dat dan waarschijnlijk wer zal bestempelen als poging tot doodslag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:07 schreef Roces18 het volgende:
Overigens begrijp ik niet dat die vrachtwagen niet gewoon doorreed.
genoeg koppeling om een klein busje aan de kant te duwen hoor
Ze stonden voor een rood licht en als jij iets terug doet, dan heb je geen zaak meer. Ik denk dat de chauffeur het beste heeft gehandeld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:07 schreef Roces18 het volgende:
politie doet hier toch niets mee ook al heb je het kenteken
die zijn te druk bezig met het bekeuren van hardwerkende nederlanders die 5 km te hard rijden
overigens begrijp ik niet dat die vrachtwagen niet gewoon doorreed.
genoeg koppeling om een klein busje aan de kant te duwen hoor
is toch gewoon noodweer? als juwelier mag je iemand doodknallen, dan mag je ook wel doorrijden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ze stonden voor een rood licht en als jij iets terug doet, dan heb je geen zaak meer. Ik denk dat de chauffeur het beste heeft gehandeld.
Krijg je ook weer zo'n horde demonstranten voor de deur die vinden dat jij je als autochtone Hollander gewoon kapot had moeten laten maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
is toch gewoon noodweer? als juwelier mag je iemand doodknallen, dan mag je ook wel doorrijden.
ik vind wel dat de chauffeur een boete moet krijgen voor niet handsfree bellen a 100-200 euroquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:13 schreef Werkman het volgende:
[..]
Krijg je ook weer zo'n horde demonstranten voor de deur die vinden dat jij je als autochtone Hollander gewoon kapot had moeten laten maken.
Bij noodweer moet er een onmiddellijk dreigend gevaar voor wederrechtelijke aanranding zijn. Als er criminelen met een vuurwapen in je juwelierszaakje staan is dat volgens de rechter blijkbaar het geval. Of dat hier ook het geval is betwijfel ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
is toch gewoon noodweer? als juwelier mag je iemand doodknallen, dan mag je ook wel doorrijden.
Waarom niet. Bewijstechnisch lijkt me dit niet heel lastig?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Met in de praktijk natuurlijk nooit de mankracht en de middelen om dat af te dwingen.
In geval van nood mag dat altijd, het is niet zo Z/Wquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik vind wel dat de chauffeur een boete moet krijgen voor niet handsfree bellen a 100-200 euro
Jongen, er is gewoon niemand die dat geld voor jou gaat halen als ze uit zichzelf niet betalen, daar hebben ze geen tijd voor. (Lees: geen zin in.)quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom niet. Bewijstechnisch lijkt me dit niet heel lastig?
nee, in nederland is het wel zoquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
In geval van nood mag dat altijd, het is niet zo Z/W
Wie zijn "ze"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:15 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jongen, er is gewoon niemand die dat geld voor jou gaat halen als ze uit zichzelf niet betalen, daar hebben ze geen tijd voor.
Politie, deurwaarders, noem de hele riedel maar op.quote:
Deurwaarder ga je gewoon naartoe met het vonnis..?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Politie, deurwaarders, noem de hele riedel maar op.
''Geen prioriteit''quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deurwaarder ga je gewoon naartoe met het vonnis..?
Dat zijn particuliere bedrijven, die willen gewoon geld verdienen. Lekker makkelijk zaakje. Kom op.quote:
Dat denken ze niet, ze weten ook dat het dat niet is maar ze hebben er schijt aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:18 schreef Copthorne het volgende:
Waar het mij om gaat is dat die drie mannen denken dat dit in Nederland toelaatbaar gedrag is.
door er zo uit te zienquote:
Door op impulsieve wijze, al woest schreeuwend, zaken te vernielen.quote:
Als ze een baard hadden gehad had die chauffeer die gewoon beet moeten pakken en een eindje hard moeten rijden..quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:24 schreef SuperFood het volgende:
moslimachtig en boos, maar dan ZONDER baard. gewoon, omdat het kan
ohquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat moet je aan die chauffeur vragen hè.
Ow maar zo zie ik eruit en dat ben ik..quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
door er zo uit te zien
of je moslim bent is bijzaak
crip <3
Maar ik ben een moslima en ik heb nog nooit iemand pijn gedaan of iets kapot gemaakt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Door op impulsieve wijze, al woest schreeuwend, zaken te vernielen.
Neuh.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:28 schreef Crip het volgende:
Maar ik ben een moslima en ik heb nog nooit iemand pijn gedaan of iets kapot gemaakt?Ben ik nu niet moslimachtig? Fuck.
Oh.. nou dat kan verwarrend zijn voor sommige mensen. Maar wel onjuiste term hoor.. genoeg Marokkanen en Turken die ongelovig/andersgelovig zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Neuh.
Serieus antwoord:
Die man weet niet of het Marokkanen of Turken zijn en gebruikt moslim als verzamelnaam. Ga niet flippen om dit pls.
Nie liegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh.. nou dat kan verwarrend zijn voor sommige mensen. Maar wel onjuiste term hoor.. genoeg Marokkanen en Turken die ongelovig/andersgelovig zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan er zo heel veel bedenken die ik ken hoor.
dat hou je toch, dat moraalridders zoals ts daarover struikelen omdat ze een chromosoom teveel hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef DO2 het volgende:
Wat een kuttopic. Die kerel is ( terecht ) bang en probeert een omschrijving te geven; in the heat of the moment.
Gek, hoor, dat de nuance dan ontbreekt en de meneer in kwestie zich wat onhandig formuleert.
Ook al zou hij ze hebben afgesneden (wat natuurlijk een mogelijkheid is) geeft dat nog lang niet het recht om zo boos te worden als een neanderthaler en andermans bezit kapot te rammen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:23 schreef TorroFernandes het volgende:
Die man probeert in het heetst van de strijd mensen die voor hem staan te schreeuwen te beschrijven. Dan zeg je wat in je opkomt. Hij spreekt eerst ook over Marokkaans-ogende mensen, maar gebruikt deze term juist omdat hij zich beseft dat het waarschijnlijk geen Marokkanen zijn. Al met al vind ik moslim-achtige mensen best een treffende benaming, aangezien ze er inderdaad uit zien alsof ze uit een gebied in Oost-Europa of West-Azië komen waar veel moslims wonen.
Een interessantere kwestie in deze vind ik wat deze chauffeur heeft gedaan om deze mensen zo kwaad te maken. Sommige mensen zijn erg agressief en asociaal, maar ik vind het moeilijk te geloven dat mensen zo gek worden omdat hij een beetje te breed stond. Vooral omdat de oudere man, die iets redelijker overkomt, het blijkbaar ook belangrijk vond om hem erop te wijzen dat hij een "vjiezeriek" is. Ik vermoed eerder dat hij ze heeft afgesneden of zo.
Ik neem aan dat ie aangifte heeft gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:18 schreef Copthorne het volgende:
Laat die schadevergoeding zitten. Die betaalt zijn werkgever of de verzekeraar van de werkgever. Ik neem aan dat die man niet voor de lol in vrachtwagens rondrijdt. Waar het mij om gaat is dat die drie mannen denken dat dit in Nederland toelaatbaar gedrag is. Dat je bij een klein akkefietje op de weg meteen losgaat, ramen gaat inslaan en intimideert. Ik hoop echt dat de chauffeur aangifte heeft gedaan en dat deze figuren voor de rechter komen.
Dat beweer ik dan ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ook al zou hij ze hebben afgesneden (wat natuurlijk een mogelijkheid is) geeft dat nog lang niet het recht om zo boos te worden als een neanderthaler en andermans bezit kapot te rammen.
Maar jij zegt welquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:31 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook niet.
Waarom is het moeilijk te geloven. Sommige mensen zijn erg agressief.quote:Sommige mensen zijn erg agressief en asociaal, maar ik vind het moeilijk te geloven dat mensen zo gek worden omdat hij een beetje te breed stond.
Omdat je ook bij zeer agressieve mensen een grens over moet gaan voor ze flippen. Breed staan is een erg licht vergrijp. Daarbij is één kant van het verhaal doorgaans wat positiever voor de verteller dan de waarheid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar jij zegt wel
[..]
Waarom is het moeilijk te geloven. Sommige mensen zijn erg agressief.
elk verhaal heeft twee kantenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:32 schreef Roces18 het volgende:
Waarom is het moeilijk te geloven. Sommige mensen zijn erg agressief.
Petertje moet ook weer even de moraalridder komen uithangen hoor.quote:Peter R De Vries Je bestempeld ze als moslims mensen?
Nog steeds zo achterlijk dat er geen scheiding gemaakt kan worden tussen cultuur en religie?
Nederland zou zich moeten schamen, diep en diep moeten schamen, misschien is het minder bewonderen van die pruikhomo van een wilders een optie?
Ik dacht dat wat jij postte een grap was. Wat kan iemand waarvan je dacht dat hij niet debiel is zich toch zo verlagen zeg. Ach ja, hebben de homo's ook weer wat te klagen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:50 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Petertje moet ook weer even de moraalridder komen uithangen hoor.Ondertussen wel Wilders uitschelden voor homo, want dat is niet beledigend voor homoseksuelen natuurlijk.
Ik heb trouwens nog geen enkel goed alternatief voorbij zien komen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Als Geert er een moslimachtige mens in de vrachtwagen had gezeten was dit nooit gebeurd!!!
Ach ja, er komt een punt in ieders leven dat je je beseft dat Peter de Vries eigenlijk ook maar een domme aandachtshoer is. Dat is net zoiets als ontdekken dat Sinterklaas niet bestaat: treurig, maar onvermijdelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik dacht dat wat jij postte een grap was. Wat kan iemand waarvan je dacht dat hij niet debiel is zich toch zo verlagen zeg. Ach ja, hebben de homo's ook weer wat te klagen.
Klopt, dan hadden zijn bodyguards ze wel even aangepakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Als Geert in de vrachtwagen had gezeten was dit nooit gebeurd!!!
Dat aandachtshoer zijn dat wist ik al wel, dat hij opkomt voor moslims hier en daar ook maar domme posts zoals die van net dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ach ja, er komt een punt in ieders leven dat je je beseft dat Peter de Vries eigenlijk ook maar een domme aandachtshoer is. Dat is net zoiets als ontdekken dat Sinterklaas niet bestaat: treurig, maar onvermijdelijk.
Ja, want daarmee omvat je maar zo'n 100% van de wereldbevolking. Zo vindt de politie ze wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Aapachtige mensen had een betere omschrijving geweest.
Beide. Berbers zijn meestal die tyfus agressieve maar hun opvoeding is ook tantoe slecht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef Kiid het volgende:
Waarom is het zo'n kut volk eigenlijk? Is het iets genetisch of gewoon puur de opvoeding? Cijfers liegen niet
aahha inderdaad hij heeft een gespleten persoonlijkheidquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Haan is wel een geval apart, een tokkie die het juist op neemt voor moslims.
Ja denk dat het bij Berbers in de genen zit en omdat ze met eigen nicht of neef trouwen worden de eigenschappen versterkt of blijven ze bestaan. Ali B bijvoorbeeld heeft 1 testikel en een extra teen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef Kiid het volgende:
Waarom is het zo'n kut volk eigenlijk? Is het iets genetisch of gewoon puur de opvoeding? Cijfers liegen niet
Kutvolk is maar één woord en cijfers liegen niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef Kiid het volgende:
Wat een onzin wat je hier lult, maar dat snap je zelf ook vast wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:54 schreef Gelser het volgende:
[..]
Kutvolk is maar één woord en cijfers liegen niet?
Vast welquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:56 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat een onzin wat je hier lult, maar dat snap je zelf ook vast wel.
Waarom zou ''cijfers'' niet in het meervoud mogen dan in dit geval?quote:
Er is een groeiend aantal autochtonen die deze ergernis met jou delenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef niels0 het volgende:
mijn klacht is dat het de laatste tijd alleen nog maar over moslims gaat.
De naïeve mantra dat wegkijken zou getuigen van intelligentie begint aardig op z'n retour te gerakenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 02:45 schreef dustbrain het volgende:
Je er als een tokkie boos over maken helpt ook niet. De allochtonen die geen problemen veroorzaken lijden er nog het meest aan. De allochtonen die zich misdragen gaan zich erger misdragen.
Dus door te gaan zeiken als een mongooltje neem je effectief deel aan het probleem. Vandaar dat je voornamelijk domme FOK!ers en tokkies ziet zeiken.
Incest, geen opvoeding, lid van sekte met miljard leden die alles haten wat hen niet aanstaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef Kiid het volgende:
ga lekker overdrijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 05:04 schreef flufffy het volgende:
Vroeger had je ziektes zoals
de zwarte dood
aids
kanker
dit is nu 1 groot begrip geworden wat Islam heet
Die man is in paniek.. Praat het maar weer goed. Je stemt zeker ook pvda?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:30 schreef haan33 het volgende:
https://www.facebook.com/dumpertnl/posts/1019387914741280
al zijn die 3 niet helemaal fris, die chauffeur is ook niet helemaal goed met zijn stomme gelul
Ben jij vroeger gepest toevallig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:06 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Mensen een voorbarige erkenning geven
Aanpassingsproblemen zoals vroeger de woonwagenbewoners, laatstgenoemde groep word nu wat minder omdat de huidige generatie met zijn tijd mee gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:31 schreef Kiid het volgende:
Daar lijkt het inderdaad op, maar dit soort gedrag tolereren ze daar toch ook niet in die zandbak? Ik denk persoonlijk dat het voor het grootste gedeelte gewoon een gebrek aan opvoeding. De familie is hun heilig, maar alles daarbuiten is wat 'minder heilig' en dan druk ik mij nog zacht uit. Het is wel zonde want ze roepen die 'haat' zelf over zich af. Je hoort bijvoorbeeld veel minder mensen klagen over Molukkers omdat dat gewoon een heel ander slag volk is. Ik ken best wat Molukkers en ze spreken allemaal normaal Nederlands zonder accent/domme grammaticale fouten terwijl de meeste Marokkanen dat na 20 jaar nog niet kunnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:18 schreef Werkman het volgende:
[..]
Aanpassingsproblemen zoals vroeger de woonwagenbewoners, laatstgenoemde groep word nu wat minder omdat de huidige generatie met zijn tijd mee gaat.
Ms was ie een beetje in paniek, haanquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
maar "moslimachtige"
bitch plz
ik ben ook slachtofferquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:25 schreef Werkman het volgende:
Off-topic: Ben ik nu gek of zag ik net (10:25) Gayporno voorbij komen en daarna gedelete worden?
Uh... het filmpje duurt maar 3 minuten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:25 schreef Werkman het volgende:
Off-topic: Ben ik nu gek of zag ik net (10:25) Gayporno voorbij komen en daarna gedelete worden?
Volksaard denk ik. Toen ik in Tunesië was zag ik dat de gemiddelde Tunesiër om iets kleins al helemaal kan doorflippen. Wij zijn het debat gewend en lossen dingen meestal op door het uit te praten, bij Arabieren geldt het recht van de sterkste.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, maar dit soort gedrag tolereren ze daar toch ook niet in die zandbak? Ik denk persoonlijk dat het voor het grootste gedeelte gewoon een gebrek aan opvoeding. De familie is hun heilig, maar alles daarbuiten is wat 'minder heilig' en dan druk ik mij nog zacht uit. Het is wel zonde want ze roepen die 'haat' zelf over zich af. Je hoort bijvoorbeeld veel minder mensen klagen over Molukkers omdat dat gewoon een heel ander slag volk is. Ik ken best wat Molukkers en ze spreken allemaal normaal Nederlands zonder accent/domme grammaticale fouten terwijl de meeste Marokkanen dat na 20 jaar nog niet kunnen.
Dat heeft vooral met eer en schaamte te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:14 schreef Copthorne het volgende:
Arabieren geldt het recht van de sterkste.
Dat is het inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met eer en schaamte te maken.
Overleg en debat worden gezien als Westers en daarom slap en zwak.
Ik zeg altijd dat die gasten een station overslaan, onenigheid is synoniem aan geweld.quote:
Zo'n typische valse dichotomie van holbewoners. "Als je niet voor ons bent ben je tegen ons" Of in dit geval: "Als je niet als een debieltje schreeuwt op internet of op straat negeer je het probleem "quote:Op vrijdag 16 januari 2015 05:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
De naïeve mantra dat wegkijken zou getuigen van intelligentie begint aardig op z'n retour te geraken
Niet weten dat haan33 een kwaliteituser isquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Volksaard denk ik. Toen ik in Tunesië was zag ik dat de gemiddelde Tunesiër om iets kleins al helemaal kan doorflippen. Wij zijn het debat gewend en lossen dingen meestal op door het uit te praten, bij Arabieren geldt het recht van de sterkste.
Voor jou: http://www.joop.nl/.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef ntm het volgende:
Die reacties ook echt, gvd wat zijn er toch veel achterlijke mensen in dit land. Gebruiken duidelijk hun hersenen niet, maar wat verwacht je anders van de gemiddelde dumpert/geenstijl reaguurders![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet weten dat haan33 een kwaliteituser is
Mensen die Haan33 zeggen
Godverquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef Twiitch het volgende:
Filmpje was leuker geweest wanneer ze het bij deze doorgesnoven boy geprobeerd hadden
http://www.dumpert.nl/med(...)_poolse_collega.html
Ik snapte heel laat pas dat het om die benaming ging. Inslaan van die ruit leek me veel ernstiger.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind andermans eigendom slopen toch aanzienlijk ernstiger dan mensen die vermoedelijk moslim zijn te omschrijven als moslimachtige mensen.
Als mensen nou gewoon hun hersenen gebruiken en niet gelijk andere lopen uit te schelden komen we een stuk verder.quote:
Wat wil je nu precies?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef ntm het volgende:
Die reacties ook echt, gvd wat zijn er toch veel achterlijke mensen in dit land. Gebruiken duidelijk hun hersenen niet, maar wat verwacht je anders van de gemiddelde dumpert/geenstijl reaguurders![]()
![]()
![]()
Dit zijn gewoon Turken, dat hoor je duidelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef BaajGuardian het volgende:
zien er armeens uit, niet marokkaans of turks.
Mensen die achter haar staan, figuurlijk dan.quote:
ntm is een zij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mensen die achter hem staan, figuurlijk dan.
Dat zijn de ergste!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef BaajGuardian het volgende:
zien er armeens uit, niet marokkaans of turks.
Volgens mij ben jij nu degene die schreeuwt en je doet dat op internet. Vul de rest zelf maar in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zo'n typische valse dichotomie van holbewoners. "Als je niet voor ons bent ben je tegen ons" Of in dit geval: "Als je niet als een debieltje schreeuwt op internet of op straat negeer je het probleem "
Rot toch op man.
Geen wonder dat wilders zoveel steun kan halen; als je naar de domheid van de gemiddelde mens kijkt. Tyfus nog aan toe
Goede comebackquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nu degene die schreeuwt en je doet dat op internet. Vul de rest zelf maar in.
Heb het filmpje ook maar eens bekeken. Volgens mij zijn het Turkmenen met een kort lontje. Vind het ook wel vreemd dat Ts de chauffeur 'stom gelul' verwijt en de daders beschrijft als 'niet helemaal fris'quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:50 schreef Koelkastdier het volgende:
Ja hoor, uiteraard direct over die chauffeur vallen vanwege de omschrijving die hij geeft. Die vent was in paniek man... niet gek ook als er drie van die apen je vrachtwagen kapot schoppen.
Jouw verband slaat nergens op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met eer en schaamte te maken.
Overleg en debat worden gezien als Westers en daarom slap en zwak.
Twee van de drie verdachten zijn opgepakt, de chauffeur wordt nog verhoord. Hij heeft heel wat uit te leggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
chauffeur heeft het gedeelte ervoor niet gefilmd, derhalve selectieve propaganda.
triest gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Van een ram op je oog kun je ook dood gaan hoor. Een mens is soms breekbaarder dan je denkt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat is geen slagwapen, enkel een ding om een raam in te slaan
die mensen maken je niet dood, ze willen alleen stoer doen
geloof me ik heb zovaak tegen mensen gevochten, gewoon een ram geven op hun oog en ze zijn stil
Hoe is dat laatste relevantquote:Op zaterdag 17 januari 2015 03:57 schreef killerkip69 het volgende:
niet geklikt, moeilijk, weet niet wat ik ervan moet denken, kwam trouwens tot pagina 2
toen ben ik afgehaakt, ik doe bij deze 'n gokje..eigenlijk zijn beide partijen retards, maar kip geeft bij deze de TS het voordeel van de twijfel.
ps: Pixxie heeft trouwens ook dikke vingers, wel lekkere TETTEN!
hmm tetten
Tieten zijn altijd relevantquote:Op zaterdag 17 januari 2015 04:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe is dat laatste relevantmaar wel gezien ja in Userfoto forum
Ik zit op taal en als ik goed m'n best blijf doen mag ik ook op rekenen heeft meneer Geert gezegdquote:
Heb je wat met geloof?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
geloof me ik heb zovaak tegen mensen gevochten, gewoon een ram geven op hun oog en ze zijn stil
Gelukkig is de integratie van Molukkers altijd soepel verlopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, maar dit soort gedrag tolereren ze daar toch ook niet in die zandbak? Ik denk persoonlijk dat het voor het grootste gedeelte gewoon een gebrek aan opvoeding. De familie is hun heilig, maar alles daarbuiten is wat 'minder heilig' en dan druk ik mij nog zacht uit. Het is wel zonde want ze roepen die 'haat' zelf over zich af. Je hoort bijvoorbeeld veel minder mensen klagen over Molukkers omdat dat gewoon een heel ander slag volk is. Ik ken best wat Molukkers en ze spreken allemaal normaal Nederlands zonder accent/domme grammaticale fouten terwijl de meeste Marokkanen dat na 20 jaar nog niet kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |