''Geen prioriteit''quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deurwaarder ga je gewoon naartoe met het vonnis..?
Dat zijn particuliere bedrijven, die willen gewoon geld verdienen. Lekker makkelijk zaakje. Kom op.quote:
Dat denken ze niet, ze weten ook dat het dat niet is maar ze hebben er schijt aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:18 schreef Copthorne het volgende:
Waar het mij om gaat is dat die drie mannen denken dat dit in Nederland toelaatbaar gedrag is.
door er zo uit te zienquote:
Door op impulsieve wijze, al woest schreeuwend, zaken te vernielen.quote:
Als ze een baard hadden gehad had die chauffeer die gewoon beet moeten pakken en een eindje hard moeten rijden..quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:24 schreef SuperFood het volgende:
moslimachtig en boos, maar dan ZONDER baard. gewoon, omdat het kan
ohquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat moet je aan die chauffeur vragen hè.
Ow maar zo zie ik eruit en dat ben ik..quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
door er zo uit te zien
of je moslim bent is bijzaak
crip <3
Maar ik ben een moslima en ik heb nog nooit iemand pijn gedaan of iets kapot gemaakt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Door op impulsieve wijze, al woest schreeuwend, zaken te vernielen.
Neuh.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:28 schreef Crip het volgende:
Maar ik ben een moslima en ik heb nog nooit iemand pijn gedaan of iets kapot gemaakt?Ben ik nu niet moslimachtig? Fuck.
Oh.. nou dat kan verwarrend zijn voor sommige mensen. Maar wel onjuiste term hoor.. genoeg Marokkanen en Turken die ongelovig/andersgelovig zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Neuh.
Serieus antwoord:
Die man weet niet of het Marokkanen of Turken zijn en gebruikt moslim als verzamelnaam. Ga niet flippen om dit pls.
Nie liegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh.. nou dat kan verwarrend zijn voor sommige mensen. Maar wel onjuiste term hoor.. genoeg Marokkanen en Turken die ongelovig/andersgelovig zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan er zo heel veel bedenken die ik ken hoor.
dat hou je toch, dat moraalridders zoals ts daarover struikelen omdat ze een chromosoom teveel hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef DO2 het volgende:
Wat een kuttopic. Die kerel is ( terecht ) bang en probeert een omschrijving te geven; in the heat of the moment.
Gek, hoor, dat de nuance dan ontbreekt en de meneer in kwestie zich wat onhandig formuleert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |