Ook al zou hij ze hebben afgesneden (wat natuurlijk een mogelijkheid is) geeft dat nog lang niet het recht om zo boos te worden als een neanderthaler en andermans bezit kapot te rammen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:23 schreef TorroFernandes het volgende:
Die man probeert in het heetst van de strijd mensen die voor hem staan te schreeuwen te beschrijven. Dan zeg je wat in je opkomt. Hij spreekt eerst ook over Marokkaans-ogende mensen, maar gebruikt deze term juist omdat hij zich beseft dat het waarschijnlijk geen Marokkanen zijn. Al met al vind ik moslim-achtige mensen best een treffende benaming, aangezien ze er inderdaad uit zien alsof ze uit een gebied in Oost-Europa of West-Azië komen waar veel moslims wonen.
Een interessantere kwestie in deze vind ik wat deze chauffeur heeft gedaan om deze mensen zo kwaad te maken. Sommige mensen zijn erg agressief en asociaal, maar ik vind het moeilijk te geloven dat mensen zo gek worden omdat hij een beetje te breed stond. Vooral omdat de oudere man, die iets redelijker overkomt, het blijkbaar ook belangrijk vond om hem erop te wijzen dat hij een "vjiezeriek" is. Ik vermoed eerder dat hij ze heeft afgesneden of zo.
Ik neem aan dat ie aangifte heeft gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:18 schreef Copthorne het volgende:
Laat die schadevergoeding zitten. Die betaalt zijn werkgever of de verzekeraar van de werkgever. Ik neem aan dat die man niet voor de lol in vrachtwagens rondrijdt. Waar het mij om gaat is dat die drie mannen denken dat dit in Nederland toelaatbaar gedrag is. Dat je bij een klein akkefietje op de weg meteen losgaat, ramen gaat inslaan en intimideert. Ik hoop echt dat de chauffeur aangifte heeft gedaan en dat deze figuren voor de rechter komen.
Dat beweer ik dan ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ook al zou hij ze hebben afgesneden (wat natuurlijk een mogelijkheid is) geeft dat nog lang niet het recht om zo boos te worden als een neanderthaler en andermans bezit kapot te rammen.
Maar jij zegt welquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:31 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook niet.
Waarom is het moeilijk te geloven. Sommige mensen zijn erg agressief.quote:Sommige mensen zijn erg agressief en asociaal, maar ik vind het moeilijk te geloven dat mensen zo gek worden omdat hij een beetje te breed stond.
Omdat je ook bij zeer agressieve mensen een grens over moet gaan voor ze flippen. Breed staan is een erg licht vergrijp. Daarbij is één kant van het verhaal doorgaans wat positiever voor de verteller dan de waarheid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar jij zegt wel
[..]
Waarom is het moeilijk te geloven. Sommige mensen zijn erg agressief.
elk verhaal heeft twee kantenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:32 schreef Roces18 het volgende:
Waarom is het moeilijk te geloven. Sommige mensen zijn erg agressief.
Petertje moet ook weer even de moraalridder komen uithangen hoor.quote:Peter R De Vries Je bestempeld ze als moslims mensen?
Nog steeds zo achterlijk dat er geen scheiding gemaakt kan worden tussen cultuur en religie?
Nederland zou zich moeten schamen, diep en diep moeten schamen, misschien is het minder bewonderen van die pruikhomo van een wilders een optie?
Ik dacht dat wat jij postte een grap was. Wat kan iemand waarvan je dacht dat hij niet debiel is zich toch zo verlagen zeg. Ach ja, hebben de homo's ook weer wat te klagen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:50 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Petertje moet ook weer even de moraalridder komen uithangen hoor.Ondertussen wel Wilders uitschelden voor homo, want dat is niet beledigend voor homoseksuelen natuurlijk.
Ik heb trouwens nog geen enkel goed alternatief voorbij zien komen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Als Geert er een moslimachtige mens in de vrachtwagen had gezeten was dit nooit gebeurd!!!
Ach ja, er komt een punt in ieders leven dat je je beseft dat Peter de Vries eigenlijk ook maar een domme aandachtshoer is. Dat is net zoiets als ontdekken dat Sinterklaas niet bestaat: treurig, maar onvermijdelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik dacht dat wat jij postte een grap was. Wat kan iemand waarvan je dacht dat hij niet debiel is zich toch zo verlagen zeg. Ach ja, hebben de homo's ook weer wat te klagen.
Klopt, dan hadden zijn bodyguards ze wel even aangepakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:06 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Als Geert in de vrachtwagen had gezeten was dit nooit gebeurd!!!
Dat aandachtshoer zijn dat wist ik al wel, dat hij opkomt voor moslims hier en daar ook maar domme posts zoals die van net dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ach ja, er komt een punt in ieders leven dat je je beseft dat Peter de Vries eigenlijk ook maar een domme aandachtshoer is. Dat is net zoiets als ontdekken dat Sinterklaas niet bestaat: treurig, maar onvermijdelijk.
Ja, want daarmee omvat je maar zo'n 100% van de wereldbevolking. Zo vindt de politie ze wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Aapachtige mensen had een betere omschrijving geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |