Van een ram op je oog kun je ook dood gaan hoor. Een mens is soms breekbaarder dan je denkt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat is geen slagwapen, enkel een ding om een raam in te slaan
die mensen maken je niet dood, ze willen alleen stoer doen
geloof me ik heb zovaak tegen mensen gevochten, gewoon een ram geven op hun oog en ze zijn stil
Hoe is dat laatste relevantquote:Op zaterdag 17 januari 2015 03:57 schreef killerkip69 het volgende:
niet geklikt, moeilijk, weet niet wat ik ervan moet denken, kwam trouwens tot pagina 2
toen ben ik afgehaakt, ik doe bij deze 'n gokje..eigenlijk zijn beide partijen retards, maar kip geeft bij deze de TS het voordeel van de twijfel.
ps: Pixxie heeft trouwens ook dikke vingers, wel lekkere TETTEN!
hmm tetten
Tieten zijn altijd relevantquote:Op zaterdag 17 januari 2015 04:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe is dat laatste relevantmaar wel gezien ja in Userfoto forum
Ik zit op taal en als ik goed m'n best blijf doen mag ik ook op rekenen heeft meneer Geert gezegdquote:
Heb je wat met geloof?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
geloof me ik heb zovaak tegen mensen gevochten, gewoon een ram geven op hun oog en ze zijn stil
Gelukkig is de integratie van Molukkers altijd soepel verlopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, maar dit soort gedrag tolereren ze daar toch ook niet in die zandbak? Ik denk persoonlijk dat het voor het grootste gedeelte gewoon een gebrek aan opvoeding. De familie is hun heilig, maar alles daarbuiten is wat 'minder heilig' en dan druk ik mij nog zacht uit. Het is wel zonde want ze roepen die 'haat' zelf over zich af. Je hoort bijvoorbeeld veel minder mensen klagen over Molukkers omdat dat gewoon een heel ander slag volk is. Ik ken best wat Molukkers en ze spreken allemaal normaal Nederlands zonder accent/domme grammaticale fouten terwijl de meeste Marokkanen dat na 20 jaar nog niet kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |