Kan ook nog. Dat ze uit Slowakije of Hongarije komen. Maar ik vind dat accentje van die oudere man erg Turks.quote:
Waarschijnlijk reden ze roekeloos waarna de vrachtwagen chauffeur toeterde of zn middelvinger opstak ofzo, dat is mijn gok.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het zoiets is geweest. Al kan het natuurlijk wel, aangezien het zo te zien wel echt ongelofelijke teringmongolen zijn.
Altijd weer typisch Nederlands, altijd de motivatie achter de ''fouten'' van eigen volk zoeken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk reden ze roekeloos waarna de vrachtwagen chauffeur toeterde of zn middelvinger opstak ofzo, dat is mijn gok.
Dan hadden het nog dronken Polen / Oekraïners etc. kunnen zijn idd. Met deze beschrijving heb je meteen een goed beeld van de situatie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Bij 'moslimachtige mensen' denk ik wel aan mensen met ongeveer dit uiterlijk. Als hij gewoon buitenlanders had gezegd dan is dat toch iets te breed.
Is gewoon logisch manquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
Altijd weer typisch Nederlands, altijd de motivatie achter de ''fouten'' van eigen volk zoeken.
Ik mag dan wel links zijn maar dat zelfhatende gedoe vind ik echt te schijtheilig voor woorden.![]()
leer eens lezenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:52 schreef topdeck het volgende:
mensen die alleen letten op zijn "moslimachtige mensen" uitspraak en het bedreigen en ruit inslaan door die allochtonen negeren________
facebook not even once
Die hebben vierkante koppen en een ''brusj-brusj-brusj'' accent.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan hadden het nog dronken Polen / Oekraïners etc. kunnen zijn idd.
Mongooltje ben je ook.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
leer eens lezen
de klacht gaat over DIT aspect
aahhahaha politie wat een grapje is dat in dit landquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Vraag me wel af wat de consequenties zijn als de politie hen aanhoudt. Nederland is een enorm tolerant landje en ik vrees dat die drie idioten er weer makkelijk vanaf zullen komen. Waarschijnlijk hoeven ze niet eens de schade te vergoeden.
Wat is nou het verschil dan. Jij doet nu toch precies hetzelfde? Je hebt ook een vooroordeel. Wie weet zijn het gewoon autochtonen en zijn het geen buitenlanders.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
hij had gewoon kunnen zeggen dat het buitenlandse mensen waren of marokkanen ofso
maar "moslimachtige"
bitch plz
Niet als die man dat niet vordert hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Vraag me wel af wat de consequenties zijn als de politie hen aanhoudt. Nederland is een enorm tolerant landje en ik vrees dat die drie idioten er weer makkelijk vanaf zullen komen. Waarschijnlijk hoeven ze niet eens de schade te vergoeden.
omdat hij zegt het zijn moslimachtige mensen (duidelijke observatie) is hij een racist en net zo slecht als de mensen die ze auto vernielenquote:Richard Yusufi @mac & Anne, dus bij paniek kan alles in je mond komen te vallen? Racistische en discriminerende woorden ook blijkbaar? Bla bla dit en de chauffeur bla bla dat... Gaat erom dat hij net zo slecht is als de mensen die dat hem geflikt hebben.
''Ja, dat kan natuurlijk niet hè jongens, foei toch!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Dit is gewoon vernieling / openlijke geweldpleging. Ik hoop dat deze heren zich voor een rechter mogen gaan verantwoorden, maar dat is in dit land helaas nog de vraag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet als die man dat niet vordert hè.
Dat wordt gewoon een keiharde taakstraf van wel 20 uur denk ik zo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Copthorne het volgende:
Niet op letten, dat zijn de echte mongolen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:59 schreef Roces18 het volgende:
kijk die comments op facebook dan;
[..]
omdat hij zegt het zijn moslimachtige mensen (duidelijke observatie) is hij een racist en net zo slecht als de mensen die ze auto vernielen
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
leer eens lezen
eh wollah wat zei je tege mij? moet k je slaan ofsoquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
leer eens lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |