• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Kan dat niet of kun jij dat niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
Ik had ook een printer hoor, maar toen nam ik een Maccie en daarop kan een Dell-printer niet geïnstalleerd worden en sindsdien print ik in de UB.
Volgens mij dat eerste, maar het zou mij niet verbazen als het aan dat laatste ligt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan dat niet of kun jij dat niet?
Ik denk dat jij de zaak gaat winnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
Inhoud van zaak II wordt later besproken.
Ofcourse.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de zaak gaat winnen.
Kom maar doorquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
Inhoud van zaak II wordt later besproken.
Ik heb vanmorgen het tentamen Romeins Recht gemaakt en ik heb de vragen naar Paxcon gestuurd. Zijn reactie was dat hij er niets van snapte en dat het te lang geleden was.quote:
Ik gebruik ook altijd de laserprinter van m'n vader, super fijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb sinds kort een laserprinter staan, erg fijn.
Heb ooit zo'n kreng geprobeerd (Samsung cheap-ass ding voor 50 euro) vertikt A4 papier van de Action te slikken, loopt dus vast omdat ie 2/3 A4 tegelijk paktquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb sinds kort een laserprinter staan, erg fijn.
Geloof je dit zelf?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want jij kan op de rekeningen van de rest kijken, ja.
Uitgezonderd mahar en erik, weet ik vrij zeker dat jij meer hebt dan de rest gecombineerd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Succes bij de examencommissie. Of krijgen we Mr. Visser die het geschil zal beslechten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus mijn eis is dat zijn 9 voor Romeins recht/RSG2 komt te vervallen.
Wil jij dat niet doen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Succes bij de examencommissie. Of krijgen we Mr. Visser die het geschil zal beslechten?
zelfs met Mahar en erikquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uitgezonderd mahar en erik, weet ik vrij zeker dat jij meer hebt dan de rest gecombineerd.
Theoretisch gezien zou ik meerdere serveersters kunnen flowen zonder dat ze van elkaars bestaan afweten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou ik ook een 10 kunnen halen voor rechtsgeschiedenis
Klopt, ik ben technisch faillietquote:
Doe het dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen als je bijles van Bol hebt gekregenquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hmm, RSG is een bachelorvak, dat wil BOL niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Alleen als je bijles van Bol hebt gekregen
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kan ook een rellaccount van erik zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, RSG is een bachelorvak, dat wil BOL niet.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:53 schreef Etsu het volgende:
Oh trouwens, rijkeluiskind is een kind van rijke ouders en dat ben ik niet.
Dus jullie reacties gaan niet op.
dan interpreteer ik zn post andersquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]lees het nog maar eens terug, dat zei Yreal niet
Zou ik zeker niet uitsluiten. Ik moet dan even wat naspeuringen doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan ook een rellaccount van erik zijn
Op dat EUR forum zoals bij sanasoufi?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zou ik zeker niet uitsluiten. Ik moet dan even wat naspeuringen doen.
Maar wat nou als je ouders je niks geven? Dan ben je een armoedig rijkeluis kind...quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:53 schreef Etsu het volgende:
Oh trouwens, rijkeluiskind is een kind van rijke ouders en dat ben ik niet.
Dus jullie reacties gaan niet op.
Nee, want om een rijkeluiskind te zijn moeten je ouders een godsvermogen hebben en dat hebben mijn ouders niet (althans, volgens mij, ik kan niet op hun rekeningen kijken). Dat zij mij niks geven, maakt mij geen een rijkeluiskind.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar wat nou als je ouders je niks geven? Dan ben je een armoedig rijkeluis kind...
Watquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want om een rijkeluiskind te zijn moeten je ouders een godsvermogen hebben en dat hebben mijn ouders niet (althans, volgens mij, ik kan niet op hun rekeningen kijken). Dat zij mij niks geven, maakt mij geen een rijkeluiskind.
Lekker interessant ook trouwens hoe veel geld iedereen heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:59 schreef eriksd het volgende:
Etsu heeft gewoon de meeste knaken maar zal later het minste verdienen. Dus lost het vanzelf op.
Klaar, slotje.
Zo is dat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:59 schreef eriksd het volgende:
Etsu heeft gewoon de meeste knaken maar zal later het minste verdienen. Dus lost het vanzelf op.
Klaar, slotje.
Maar wat als ze rijk zijn, en je krijgt niks? Dan is het een beetje loos om een rijkeluiskindje te zijn hequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want om een rijkeluiskind te zijn moeten je ouders een godsvermogen hebben en dat hebben mijn ouders niet (althans, volgens mij, ik kan niet op hun rekeningen kijken). Dat zij mij niks geven, maakt mij geen een rijkeluiskind.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:59 schreef eriksd het volgende:
Klaar, slotje.
Ik vind het heel interessant hoeveel geld ik hebquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker interessant ook trouwens hoe veel geld iedereen heeft.
Dit wordt mij te ingewikkeld, geen zin om over na te denken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar wat als ze rijk zijn, en je krijgt niks? Dan is het een beetje loos om een rijkeluiskindje te zijn he
Ik ook. Maar niet hoe veel iedereen heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind het heel interessant hoeveel geld ik heb
En dan nu over tot de orde van de dag. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat het behaalde resultaat van Paxcon q.q. op het tentamen in eerste aanleg: Romeins Recht nietig is. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat er hier sprake is van mala fides superveniens non nocet oftewel later opkomende kwade trouw schaadt niet. Eiser had dit als geen ander moeten begrijpen. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Heel interessant te weten wie de moeite waard is af te persen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet hoe veel iedereen heeft.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan nu over tot de orde van de dag. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
[ afbeelding ]
Gelukkig weet je niet waar ik woon.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heel interessant te weten wie de moeite waard is af te persen...
Dat was echt een toevalstreffer destijds.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op dat EUR forum zoals bij sanasoufi?
Ik zou niet weten waarmee ik Etsu af moet persen want die schaamt zich, blijkens zijn postgeschiedenis, toch nergens voor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heel interessant te weten wie de moeite waard is af te persen...
Natuurlijk wel...quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig weet je niet waar ik woon.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarmee ik Etsu af moet persen want die schaamt zich, blijkens zijn postgeschiedenis, toch nergens voor.
Weet ik veel. Desnoods kidnap je zijn kat ofzo. Weet ik het.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarmee ik Etsu af moet persen want die schaamt zich, blijkens zijn postgeschiedenis, toch nergens voor.
mn kat nooquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weet ik veel. Desnoods kidnap je zijn kat ofzo. Weet ik het.
Ontvoer zijn huisgenote.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, nah, daarmee krijg je mij niet.quote:
Henrys toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan weet underground of wie was het eindelijk wie dat is
Wel een beetje verdacht.. ruzie om geld, en dan ineens ligt ze in het ziekenhuis...quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, nah, daarmee krijg je mij niet.
Ze ligt nu in het ziekenhuis trouwens. Dus nu het hele rijk voor mij alleen.
Ik proef hier een motief.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel een beetje verdacht.. ruzie om geld, en dan ineens ligt ze in het ziekenhuis...
Etsu in de darkroom met een dildoquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whodunnit, met welk wapen, in welke kamer?
Etsu heeft een van zijn 'matties' ingehuurd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whodunnit, met welk wapen, in welke kamer?
Klopt. Afgelopen dagen ook heel veel gezeik en ruzie gehad. Ik doe er verder ook geen uitspraken over, maar laat ik erop houden dat ik het afwacht tot ze weer hersteld is en dat alles weer goedkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel een beetje verdacht.. ruzie om geld, en dan ineens ligt ze in het ziekenhuis...
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Etsu in de darkroom met een dildo
woooowquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Etsu in de darkroom met een dildo
Klapcon of Johannes dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Etsu heeft een van zijn 'matties' ingehuurd.
Paxgod is te soft om te moordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klapcon of Johannes dusDaarom verscheen Pax zo laat in de SC vandaag
Paxcon is een mafklapper dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je weet niet met wat Ets zijn kamergenote in het ziekenhuis ligtquote:
Zou ook kunnen dat ik vannacht druk bezig was met Pax en dat ik daarom m'n tentamen redelijk goed heb gemaakt tegen alle verwachtingen in en dat die heeft uitgeslapen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mislukte pogingquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je weet niet met wat Ets zijn kamergenote in het ziekenhuis ligtWie zegt dat ze dood is, daderkennis soms Y?
Alibi om bij je vriendin te zijn zeker?
Denk 't niet Jobquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ik vannacht druk bezig was met Pax en dat ik daarom m'n tentamen redelijk goed heb gemaakt tegen alle verwachtingen in en dat die heeft uitgeslapen.
Who knows
De hele nacht druk bezig zijn is wel leuk, maar niet goed om je tentamen te halen....quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ik vannacht druk bezig was met Pax en dat ik daarom m'n tentamen redelijk goed heb gemaakt tegen alle verwachtingen in en dat die heeft uitgeslapen.
Who knows
Slecht geslapen idd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hele nacht druk bezig zijn is wel leuk, maar niet goed om je tentamen te halen....
Dit dus. Al vond ik het wel leuk om een uurtje voor het slapen lekker te leren zonder laptop, PC of Smartphone aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hele nacht druk bezig zijn is wel leuk, maar niet goed om je tentamen te halen....
Denk 't, wekker stond op 06:30 en ik werd wakker om 06:34 en ik voelde de wekker niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, zolang het maar lekker was.
Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het met een paarse dildo op je gezicht staat te rammen.quote:
Geldt ook voor jou natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het met een paarse dildo op je gezicht staat te rammen.
Hebben we het nou over Paxcon?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het met een paarse dildo op je gezicht staat te rammen.
Bazinga.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch iets om de "goede comeback - bedankt - graag gedaan - geen probleem"-spiraal te doorbreken.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch iets om de "goede comeback - bedankt - graag gedaan - geen probleem"-spiraal te doorbreken.
Uhhquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Who knows
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Oooh zeg dat danquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waren wij niet tot 02:30 aan het appen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij liet bewust ruimte voor intepretatiequote:Op donderdag 15 januari 2015 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik indirect, maar mensen maakten er anders van.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij liet bewust ruimte voor intepretatie
intepretatiequote:Op donderdag 15 januari 2015 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij liet bewust ruimte voor intepretatie
Is geen wettelijke grondslag voor te vinden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zullen we zien
wat vind je van mn eis?
waarom heb jij nog die kutsneeuw in je UIquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is geen wettelijke grondslag voor te vinden.
Omdat het winter isquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb jij nog die kutsneeuw in je UI
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ha dankjewel, had het nog niet door
Ik voelde me erg onder druk gezet toen, dus ik heb inderdaad niet erg sterke voorwaarden kunnen bedingenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, deze was niet conform onze overeenkomst
Nonsens, je was overmoedig en bent geheel onverplicht die overeenkomst aangegaan op belabberde voorwaardenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik voelde me erg onder druk gezet toen, dus ik heb inderdaad niet erg sterke voorwaarden kunnen bedingen
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:
Paxcon q.q. / Ties02 c.s. I
ik kan niet wachten
joosie kom maar in
Ik geef alles toequote:Op donderdag 15 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nonsens, je was overmoedig en bent geheel onverplicht die overeenkomst aangegaan op belabberde voorwaarden
Ja leukquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Ties wat voor weddenschap doen we voor GRO-TWE?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:
Paxcon q.q. / Ties02 c.s. I
ik kan niet wachten
joosie kom maar in
Van jouw bijzondere gedrag jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:49 schreef Etsu het volgende:
Hier is tiesje niet van gediend, Paxcon
Mooie tentamenvraag voor ICT contractenquote:Frans heeft een online organisatie en adviesbureau, een eenmanszaak. Leon sluit met Frans op
1 april 2014 een adviesovereenkomst en Frans brengt het advies uit op 1 mei 2014. Frans en Leon
spreken af dat Leon zal betalen in 1200 bitcoins. De eerste set van 600 bitcoins betaalt Leon volgens afspraak op 1 april 2014. De tweede set van 600 bitcoins moet volgens de afspraak uiterlijk binnen twee weken na het uitbrengen van het advies betaald zijn. Betaling blijft echter uit, ondanks herhaaldelijk aandringen van de kant van Frans. Daarom ontbindt Frans de overeenkomst op 1 oktober 2014.
Inmiddels is de waarde van de bitcoin met 30% gestegen. Frans stelt zich daarom op het standpunt dat hij onder meer de koersschade van Leon vergoed moet krijgen. Leon brengt daartegen in dat de bitcoin geen door de Staat ingesteld betaalmiddel is en dat daarom alleen al dekoersschade niet voor vergoeding in aanmerking komt.
Kan Frans de koersschade vergoed krijgen? Betrek in uw antwoord de stellingname van Leon
en wat is t antwoord?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooie tentamenvraag voor ICT contracten
quote:
quote:2. Neen. De Bitcoin is een ruilmiddel en is geen gangbaar geld in de zin van art. 6:112 BW. Daarom is de bepaling betreffende koersschade, art. 6:125 BW, niet van toepassing. Uitspraak Rb. Overijssel 14 mei 2014, ECLI:NL:RBOVE:2014:2667 (Bitcoins). Over de stellingname van Leon: de rechter overweegt in de uitspraak nadrukkelijk dat gangbaar geld niet per se van de Staat afkomstig hoeft te zijn. De Bitcoin wordt van overheidswege echter niet getolereerd als geldmiddel en daarmee is het geen gangbaar geld.
Oh zoquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die afkorting zag ik ergens in de SC komen, staat voor De Vey Mestdagh geloof ik.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:14 schreef Ties02 het volgende:
Lekkere oude Peter R de Vries afleveringen terugkijken
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nogal een uitspraak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uitgezonderd mahar en erik, weet ik vrij zeker dat jij meer hebt dan de rest gecombineerd.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef Blistering het volgende:
Spot heeft Floor.
En als je Floor hebt, heb je geen geld meer nodig.
Ik zal foto's maken, de volgende keer dat ze me "de vader neukt". Je hoort nog wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Henrys en Mapima zou ik echt makkelijk kunnen afpersen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal foto's maken, de volgende keer dat ze me "de vader neukt". Je hoort nog wel.
Dan heb je trouwens gelijk meer geld dan iedereen hier samen, Joosie en Sideshow uitgezonderd. Yreal zal e.e.a. toelichten.
Oh nicequote:
spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal foto's maken, de volgende keer dat ze me "de vader neukt". Je hoort nog wel.
Dan heb je trouwens gelijk meer geld dan iedereen hier samen, Joosie en Sideshow uitgezonderd. Yreal zal e.e.a. toelichten.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
FloorZou zo met d'r trouwen als een huwelijk met een dier mogelijk is.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
spoiler:Wel 17 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook wel bijzonder:quote:Justitie en politie hebben vorig jaar onorthodoxe methoden ingezet om bewijs te verzamelen tegen de verdachten van de moord op Henk Opentij en Mary Run, gepleegd in november 1997.
Nadat uit de verklaring van een anonieme getuige en DNA-onderzoek was gebleken dat Melvin R. en diens jeugdvriend Miquel K. de vermoedelijke daders waren, haalde het rechercheteam alles uit de kast om de zaak rond te krijgen.
Eerst werden telefoons afgeluisterd en observatieteams ingezet. Vervolgens werd de zaak ruim in de media gebracht, om te kijken of de verdachten daarop zouden reageren. Dit had niet het gewenste resultaat: een reactie bleef uit.
Vervolgens werd gekozen voor de directe benadering van verdachte Melvin R. Een rechercheur verkleedde zich als postbode en meldde zich met een pakket aan de deur van de woning van R. Diens vrouw nam de zending in ontvangst. Het pakket bevatte een krantenknipsel, waarop de vraag was geschreven: 'Kun jij hier nog mee leven, Melvin?'
Verdachte R. reageerde deze keer 'heftig', zei officier van justitie Justin Louman woensdag. R. werd in zijn woning direct afgeluisterd. Het bericht veroorzaakte grote onrust in huize R. en maakte definitief duidelijk dat Melvin R. betrokken was bij de gruwelijke zaak. Enkele dagen later pakte een arrestatieteam Melvin R. en Miquel K. op.
Ja, gaat best wel verquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel 17 jaar
Dit is ook wel bijzonder:
[..]
Ja eventueel ook de producent van de kabel, zie 6:173 en 6:185 jo. 190 BWquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:13 schreef Popolo het volgende:
Vraagje aan jullie WO rechtsgeleerden.
Casus:
Een stereo aansluitkabel veroorzaakt gigantische schade aan luxe stereo goederen. Om te achterhalen of de schade aan de stereo goederen inderdaad verband hebben met de (gebrekkige) aansluitkabel wordt een expert ingeschakeld. Expertise rapport volgt; de schade aan de stereo goederen hebben verband met de gebrekkige aansluitkabel.
Is de schade te verhalen op de verkoper van deze kabel?
Dankquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, gaat best wel ver
http://www.hartvannederla(...)ord-amsterdam-noord/ Hier kun je t politieonderzoek zien + deel van het verhoor en ze vertellen ook wat er toen gezegd werd in die woning.
Etsu heeft het bedrag dat hij heeft "gewonnen" wel een keer genoemd. We weten dat hij niet volkomen achterlijk is en dus niet alles over de balk smijt, dan is de enige logische conclusie dat je behoorlijk wat gemiddelde studentenspaarrekeningen nodig hebt om tot dat bedrag te komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee. Het is zo of het is niet zo. Het was gewoon weer een totaal random opmerking van Yreal.
Ik had een 10 voor algemene rechtsgeschiedenis. Geen grap.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
He hai BOL9090. Lekker gedroomd over dat zogenaamde essay van je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:07 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik had een 10 voor algemene rechtsgeschiedenis. Geen grap.
Het essay heb ik net kunnen afronden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
He hai BOL9090. Lekker gedroomd over dat zogenaamde essay van je?
Hoe weet jij nou of het zogenaamd is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:10 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Het essay heb ik net kunnen afronden.Veel dank voor je zogenaamde betrokkenheid.
"Lekker gedroomd...dat zogenaamde essay...".quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of het zogenaamd is?
"Jij kunt anders ook aardig trollen, ..."quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:13 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
"Lekker gedroomd...dat zogenaamde essay...".
"vriend".quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Jij kunt anders ook aardig trollen, ..."
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Topic staat bol van spanning.
Ik had geen inspiratie. Ik had net zo goed 382734 kunnen kiezen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar staat je naam eigenlijk voor of wil je dat ook anoniem houden?
Had je niet meteen TROLL9090 kunnen nemen dan? Lijkt mij wel bij jou passen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie. Ik had net zo goed 382734 kunnen kiezen.
Dat had inderdaad gekund.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je niet meteen TROLL9090 kunnen nemen dan? Lijkt mij wel bij jou passen.
Bij deze hebben we een bevestiging dat jij een troll bent.quote:
Geen goede suggestie. De niet-juristen op dit forum denken dan dat ik een man ben. Zeker in combinatie met mijn mooie afbeelding van Gates.quote:
Of wellicht aandelen in Ahold.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Ties02 het volgende:
Bol kan natuurlijk ook een indicatie zijn voor je figuur
Ben je homo? Eindelijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:22 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Geen goede suggestie. De niet-juristen op dit forum denken dan dat ik een man ben. Zeker in combinatie met mijn mooie afbeelding van Gates.
90 lang, 90 breed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Ties02 het volgende:
Bol kan natuurlijk ook een indicatie zijn voor je figuur
Doe mij je nummer nog even.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij deze hebben we een bevestiging dat jij een troll bent.
We kunnen BOL9090 vanaf nu negeren, jongens.
Laten we nu overgaan op mijn strafprocesrechtvraagje.
Oh, wacht, ik doe het wel op WhatsApp.
eng eng engquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef Ties02 het volgende:
een SC WO rechten groepsapp!
oh man wat een drama zou dat worden
ModerEtsur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef Ties02 het volgende:
Je accu elke 20 minuten leeg *plink*quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef Ties02 het volgende:
quote:
Tot ziens. Was fijn je gekend te hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Nee, ik vind homo's lief.
Ach beste jongens/Groningers, ik heb hier voldoende getrolled. Als je vragen hebt over solliciteren naar juridische masters in Londen, student-stages in binnen- en buitenland of andere zaken, let me know via deze topics of DM.
Vervuil je openingspost maar niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
Vind wel dat we BOL9090 in de OP moeten opnemen. Wat een kwaliteitsusertroll was dat.
Onder kopje "In het buitenland" ofzo.
Ohja, ik heb de OP.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Vervuil je openingspost maar niet.
Ik vind het een lief aanbod, maar nee, ik hoef geen vermelding.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja, ik heb de OP.
Vertel eens lieverd, wil je nog een speciale vermelding in de OP? Iets van: "Mr. (!) BOL9090"? Lijkt me wel iets voor jou.
Half 9 is toch wel een burgerlijke tijd om te gaan slapen Spotquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Doe nou niet. Lig je vannacht weer wakker.
Wat als ik het wel doe?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik vind het een lief aanbod, maar nee, ik hoef geen vermelding.
kusquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Pff trusten allemaal, morgen lekker vroeg eruut en naar de bieb![]()
die doen het goedquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Of wellicht aandelen in Ahold.
Fix effe een baantje dan bij harvey specter voor me?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Nee, ik vind homo's lief.
Ach beste jongens/Groningers, ik heb hier voldoende getrolled. Als je vragen hebt over solliciteren naar juridische masters in Londen, student-stages in binnen- en buitenland of andere zaken, let me know via deze topics of DM.
Niet met een "d"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:12 schreef Yreal het volgende:
Zo leuk dat alle mensen van mijn oude stage me nog bellen om een hart onder de riem te steken
Hoi. Staatsrecht is een (spiegel) eitje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef nadiyaa het volgende:
Hi guyssssss!
Dat is weer even geleden, hoe gaat het met iedereen?![]()
Over paar weken Staatsrecht.. oh shit..
Ik hoop het!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoi. Staatsrecht is een (spiegel) eitje.
Ik heb het woensdag.. Welk boek gebruik je? Belifante?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef nadiyaa het volgende:
Hi guyssssss!
Dat is weer even geleden, hoe gaat het met iedereen?![]()
Over paar weken Staatsrecht.. oh shit..
Hier kan ik niks mee, sorryquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Om hem een harde onder de riem te steken.
Succes! Ik heb Burkens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik heb het woensdag.. Welk boek gebruik je? Belifante?
Had ik ook gezegd via DM, maar hij vond het niet erg genoeg.quote:
Veel softer dan de bolle. Zou je niet verwachten, dat bot zachter is dan vet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik ook gezegd via DM, maar hij vond het niet erg genoeg.
Zegt genoeg over zijn positie als mod.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Veel softer dan de bolle. Zou je niet verwachten, dat bot zachter is dan vet.
Liever niet, komt er weer zo'n elitair regime.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik mis die bolle wel als mod
beter komt die terug
Niets mis mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Liever niet, komt er weer zo'n elitair regime.
Maak liever mij mod. Zero tolerance beleid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Liever niet, komt er weer zo'n elitair regime.
Nee. Dat mag pas als je een serveerster regeltquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Maak liever mij mod. Zero tolerance beleid.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee. Dat mag pas als je een serveerster regelt
Quad lijkt me tof.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil gaan motorrijden in de woestijn. Jij?
Quad is voor pussysquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Quad lijkt me tof.
Maar liever safari dan.
liefst m'n peugeotje 107 maar dat zal ie niet overlevenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rijdt voor geen meter zo'n ding. Kan je beter 2 wielen hebben
Neem dan gewoon een jeepquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
liefst m'n peugeotje 107 maar dat zal ie niet overleven
Heb je wel eens een rally gereden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien wel mijn grootste droom is de dakar rijden. Je moet ergens beginnen,,,
Nee. Dus eens ergens les gaan nemen. In nederland is dat onmogelijk duur, dus dan maar naar Dubai.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je wel eens een rally gereden?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Veel softer dan de bolle. Zou je niet verwachten, dat bot zachter is dan vet.
Erik is wel awesome. Dronken de initialen van Pax posten en Erik die zijn mantel der liefde eroverheen legtquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Die tijden dat ik helemaal tekeer ging tegen GA en Bartje en 0 notes en 0 bans kreeg.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik is wel awesome. Dronken de initialen van Pax posten en Erik die zijn mantel der liefde eroverheen legt
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik is wel awesome. Dronken de initialen van Pax posten en Erik die zijn mantel der liefde eroverheen legt
@ etsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan doe je niks anders dan vrouwelijke mods ritselen, Motorbloempje pas maar opquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Maak liever mij mod. Zero tolerance beleid.
Nou nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan doe je niks anders dan vrouwelijke mods ritselen, Motorbloempje pas maar op
Que?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan doe je niks anders dan vrouwelijke mods ritselen, Motorbloempje pas maar op
Holaquote:
Ik zou wel mogen blijven he? Als quality user?quote:
Jumquote:
Ike heeft wat met serveersters. Dan weet je in elk geval welk beroep je vooral moet mijdenquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zou wel mogen blijven he? Als quality user?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ike heeft wat met serveersters. Dan weet je in elk geval welk beroep je vooral moet mijden
oh, dat komt goed. Als er iets is wat ik niet kan....quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ike heeft wat met serveersters. Dan weet je in elk geval welk beroep je vooral moet mijden
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, dat komt goed. Als er iets is wat ik niet kan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |