Werkt dat een beetje? Lijkt me wel boeiend.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook handig.
Maar verbazingwekkend genoeg doet de Sleep Cycle app dat ook. Op basis van je bewegingen (gebruikt sensoren in je telefoon) registreert deze de diepte van je slaap. Ik zie dus ook grafieken golven naarmate de nacht verloopt.
Telefoon moet dan ook op je matras (naast je) liggen om enigszins te werken.
Deze man.quote:
Hmm, wel grappig dan. Dan is diepe slaap dus niet helemaal afhankelijk van hartslag (want dat kan die niet meten dan).quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook handig.
Maar verbazingwekkend genoeg doet de Sleep Cycle app dat ook. Op basis van je bewegingen (gebruikt sensoren in je telefoon) registreert deze de diepte van je slaap. Ik zie dus ook grafieken golven naarmate de nacht verloopt.
Telefoon moet dan ook op je matras (naast je) liggen om enigszins te werken.
Heb je doorverwezen naar bobbie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef Yreal het volgende:
Er belde vanmorgen iemand mij op omdat ze mijn nummer in de gouden gids had gevonden. Ze had een arbeidsrechterlijke vraag
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je doorverwezen naar bobbie Etsu?
Heb je dat vak nou al eens gehaald op het hbo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef Yreal het volgende:
Er belde vanmorgen iemand mij op omdat ze mijn nummer in de gouden gids had gevonden. Ze had een arbeidsrechterlijke vraag
Snap niet waarom Starbucks. Versterkt het imago van de UB als sociale ontmoetingsplek alleen maar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:40 schreef Accursius het volgende:
Wat vinden de RUG'gers hier ervan dat de Starbucks in de UB komt?
http://www.ukrant.nl/nieuws/starbucks-komt-maar-zwijgt-nog-steeds
Had liever dezelfde soort tent gehad die ook in de harmonie zit. Fatsoenlijke prijzen en goede koffie.
Ja, het lijkt aardig te werken. Ik zie duidelijk pieken en dalen, dus wanneer ik REM slaap haal en wanneer niet. Bijkomend voordeel is dat dat ding ook een wekker heeft die een bepaalde (zelf in te stellen) marge aanhoudt. Als je dat ding bijvoorbeeld op 20 minuten instelt, en je zet je wekker op 6:30, dan houdt dat ding een marge aan van 20 min (6:10 tot 6:30) om je wakker te maken. Zo kijkt de app wanneer je ongeveer het beste wakker gemaakt kunt worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Lijkt me wel boeiend.
Neequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb je dat vak nou al eens gehaald op het hbo?
Ik heb haar vertelt een advocaat te bellen. Zegt ze "oh, kunnen die dat ook?"quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik heb haar verteld een advocaat te bellen. Zegt ze "oh, kunnen die dat ook?"
Dat klinkt wel echt top. Ik heb eerder al "onderzoek" gedaan naar op het juiste moment wakker worden maar dan kwam het er vaak op neer dat je op een specifieke tijd moet gaan slapen - en dat kan ik absoluut nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, het lijkt aardig te werken. Ik zie duidelijk pieken en dalen, dus wanneer ik REM slaap haal en wanneer niet. Bijkomend voordeel is dat dat ding ook een wekker heeft die een bepaalde (zelf in te stellen) marge aanhoudt. Als je dat ding bijvoorbeeld op 20 minuten instelt, en je zet je wekker op 6:30, dan houdt dat ding een marge aan van 20 min (6:10 tot 6:30) om je wakker te maken. Zo kijkt de app wanneer je ongeveer het beste wakker gemaakt kunt worden.
Als je bijvoorbeeld uit je REM slaap wakker wordt gemaakt, ben je nog echt heel slaperig, drowzy en is eigenlijk nooit goed wakker worden. Maar wakker worden uit je lichte slaap is echt een stuk beter wakker worden. Zit een interessant algoritme achter.
Ik merkte in ieder geval dat dat wel enigszins hielp. Bovendien is die app EUR 0,99. Dat overleef je wel.
Geen printer thuis hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enkel nuttig om te printen, verder is het aids ja.
Ik heb ook een printer. Of beter gezegd: mijn huisgenoot heeft een printer die ik mag gebruiken op voorwaarde dat hij op mijn kamer mag staan. Win-win.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |