Dit dus. Al vond ik het wel leuk om een uurtje voor het slapen lekker te leren zonder laptop, PC of Smartphone aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hele nacht druk bezig zijn is wel leuk, maar niet goed om je tentamen te halen....
Denk 't, wekker stond op 06:30 en ik werd wakker om 06:34 en ik voelde de wekker niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, zolang het maar lekker was.
Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het met een paarse dildo op je gezicht staat te rammen.quote:
Geldt ook voor jou natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het met een paarse dildo op je gezicht staat te rammen.
Hebben we het nou over Paxcon?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het met een paarse dildo op je gezicht staat te rammen.
Bazinga.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch iets om de "goede comeback - bedankt - graag gedaan - geen probleem"-spiraal te doorbreken.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch iets om de "goede comeback - bedankt - graag gedaan - geen probleem"-spiraal te doorbreken.
Uhhquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ik vannacht druk bezig was met Pax en dat ik daarom m'n tentamen redelijk goed heb gemaakt tegen alle verwachtingen in en dat die heeft uitgeslapen.
Who knows
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Oooh zeg dat danquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waren wij niet tot 02:30 aan het appen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij liet bewust ruimte voor intepretatiequote:Op donderdag 15 januari 2015 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik indirect, maar mensen maakten er anders van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |