liefst m'n peugeotje 107 maar dat zal ie niet overlevenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rijdt voor geen meter zo'n ding. Kan je beter 2 wielen hebben
Neem dan gewoon een jeepquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
liefst m'n peugeotje 107 maar dat zal ie niet overleven
Heb je wel eens een rally gereden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien wel mijn grootste droom is de dakar rijden. Je moet ergens beginnen,,,
Nee. Dus eens ergens les gaan nemen. In nederland is dat onmogelijk duur, dus dan maar naar Dubai.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je wel eens een rally gereden?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Veel softer dan de bolle. Zou je niet verwachten, dat bot zachter is dan vet.
Erik is wel awesome. Dronken de initialen van Pax posten en Erik die zijn mantel der liefde eroverheen legtquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Die tijden dat ik helemaal tekeer ging tegen GA en Bartje en 0 notes en 0 bans kreeg.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik is wel awesome. Dronken de initialen van Pax posten en Erik die zijn mantel der liefde eroverheen legt
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik is wel awesome. Dronken de initialen van Pax posten en Erik die zijn mantel der liefde eroverheen legt
@ etsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan doe je niks anders dan vrouwelijke mods ritselen, Motorbloempje pas maar opquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Maak liever mij mod. Zero tolerance beleid.
Nou nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan doe je niks anders dan vrouwelijke mods ritselen, Motorbloempje pas maar op
Que?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan doe je niks anders dan vrouwelijke mods ritselen, Motorbloempje pas maar op
Holaquote:
Ik zou wel mogen blijven he? Als quality user?quote:
Jumquote:
Ike heeft wat met serveersters. Dan weet je in elk geval welk beroep je vooral moet mijdenquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zou wel mogen blijven he? Als quality user?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ike heeft wat met serveersters. Dan weet je in elk geval welk beroep je vooral moet mijden
oh, dat komt goed. Als er iets is wat ik niet kan....quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ike heeft wat met serveersters. Dan weet je in elk geval welk beroep je vooral moet mijden
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, dat komt goed. Als er iets is wat ik niet kan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |