Ja, dan is het jammer dat ik op 5 minuten fietsen bij mijn werk vandaan woon.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb pas berekend dat ik met lopen van naar huis/werk en dan op het werk etc aan zo'n 35 min lichaamsbeweging per dag kom.
Meer dan zat.
FYLquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dan is het jammer dat ik op 5 minuten fietsen bij mijn werk vandaan woon.
Ik heb de discipline nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FYL.
Ach, minder eten, vooral 's avonds, werkt bij mij prima, ik ontbijt licht, lunch normaal en een 's avonds weinig. 3 kledingmaten eraf is wel bewijs dat het werkt.
Minder bier? Wat bij mij overigens enorm hielp was geen frisdrank meer drinken. Dat scheelt je gewoon kg's.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FYL.
Ach, minder eten, vooral 's avonds, werkt bij mij prima, ik ontbijt licht, lunch normaal en een 's avonds weinig. 3 kledingmaten eraf is wel bewijs dat het werkt.
Dat is dan ook meestal vloeibare suiker.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Minder bier? Wat bij mij overigens enorm hielp was geen frisdrank meer drinken. Dat scheelt je gewoon kg's.
Ik eet al niet heel veel, dat scheelt. Snacken doe ik ook niet. Bij mij is het echt een bierbuik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FYL.
Maar veel mensen die op dieet zijn drinken het wel vrolijk doorquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan ook meestal vloeibare suiker.
Minder alles natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Minder bier? Wat bij mij overigens enorm hielp was geen frisdrank meer drinken. Dat scheelt je gewoon kg's.
Ik drink voornamelijk koffie, thee en light zooi. Eerder dood ga ik toch wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder alles natuurlijk. Ik drink idd niet veel frisdrank, en als ik het drink is het light. (jaja, zal je vast dood aan gaan, boeiend).
Hier op het werk alleen koffie en melk bij het eten, thuis voornamelijk water.
Ja, daarom. Het zal allemaal wel, dat het OOK slecht is, maar liever 5 jaar eerder dood en niet 120 kg wegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik drink voornamelijk koffie, thee en light zooi. Eerder dood ga ik toch wel.
Scheelt weer een XXL kistquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Het zal allemaal wel, dat het OOK slecht is, maar liever 5 jaar eerder dood en niet 120 kg wegen.
Zoals een zoetje in je koffie/thee naast je punt appelgebak met slagroom.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar veel mensen die op dieet zijn drinken het wel vrolijk door. Dan kun je op blaadjes sla gaan leven, maar het helpt allemaal niet.
Kist? Juten zak, fik erin, klaarquote:
Dat idee jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals een zoetje in je koffie/thee naast je punt appelgebak met slagroom.
Melk bij het etenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder alles natuurlijk. Ik drink idd niet veel frisdrank, en als ik het drink is het light. (jaja, zal je vast dood aan gaan, boeiend).
Hier op het werk alleen koffie en melk bij het eten, thuis voornamelijk water.
Dat kan je dan net zo goed ook latenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Sja, en toch ga ik heel soms naar de Mc Donalds, als ik ff snel iets moet eten en er is niets anders in de buurt oid, maar dan neem ik idd wel light cola erbij.
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Sja, en toch ga ik heel soms naar de Mc Donalds, als ik ff snel iets moet eten en er is niets anders in de buurt oid, maar dan neem ik idd wel light cola erbij.
Gewoon structureel gezond eten en drinken en soms uit de band springen dan is er voor de meeste mensen weinig aan de hand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat idee ja. Of een cola light bij je Big Mac XXL Menu.
Kan, maar ik vind normale frisdrank veels te zoet smaken tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je dan net zo goed ook laten
Meer bewegen, minder eten. Het is zo makkelijk. Maar de discipline krijgen is echt verrot lastigquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon structureel gezond eten en drinken en soms uit de band springen dan is er voor de meeste mensen weinig aan de hand.
En als je echt overgewicht hebt om weer op maat te komen koolhydraten en suikers in elk geval laten staan.
Ja, dat heb ik nooit zo gehad. Ik eet liever lekker en dat vind ik makkelijke dingen zoals macdonalds/ shoarma etc niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer bewegen, minder eten. Het is zo makkelijk. Maar de discipline krijgen is echt verrot lastig. Het gemak om snel wat eten naar binnen te werken is groot en verleidelijk.
Ja, het is ook echt een kwestie van jezelf "straffen" bijnaquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer bewegen, minder eten. Het is zo makkelijk. Maar de discipline krijgen is echt verrot lastig. Het gemak om snel wat eten naar binnen te werken is groot en verleidelijk.
Doe mij een tripple-size McMegaMenu met een grote Cola Light. Ik ben immers aan de lijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar veel mensen die op dieet zijn drinken het wel vrolijk door. Dan kun je op blaadjes sla gaan leven, maar het helpt allemaal niet.
Nou ja, zelfde als ik dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef Knut het volgende:
Het grootste deel van mij afval verhaal (15 kilo en ook een paar maten) heb ik behaald door niet te eten tot ik niet meer kan. Maar te stoppen met eten op het moment dat ik zie dat ik genoeg heb gegeten.
Dus niet 3 keer opscheppen. Maar 1 keer en misschien een klein beetje extra
Ik heb het wel aangepast, maar niet heel erg schokkend, nadat ik wist dat ik diabetes heb. Ik eet wel meer groente en dergelijke, maar ik maakte altijd alles al zelf (geen pakjes, veel te zout) en at al behoorlijk wat salades. Met zo nu en dan wat snackbar eten of een pizza tussendoor. Daar heb ik weinig aan aangepast en nu ben ik ongeveer 35 kg kwijt. Dat kwam vooral door bewegen en goede medicijnen. Met als gevolg dat ik nu medicijnen mag afbouwen (en volgende maand weer een stuk verder afbouwen).quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt een kwestie van jezelf "straffen" bijna.
Ik at voorheen altijd makkelijk 3 boterhammen roomboter+kaas 's ochtends, nu 2 met 1 plak kaas. Lunch is 1 "eenheid" (broodje, kroket, tosti etc) en dan een bak sla.
's Avonds eet ik weinig, behalve als ik iets ga doen, zoals pubquiz, dan eet ik normaal, anders dus echt een kipfilet in een wrap ofzo.
3 keer opscheppen doe ik echt nooit. Maar zoals afgelopen zaterdag, die hamburger met friet en beetje sla, en ik heb dat volgens mij als enige allemaal op zitten eten en als ik niet ophield had ik ook de patat van anderen op zitten etenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef Knut het volgende:
Het grootste deel van mij afval verhaal (15 kilo en ook een paar maten) heb ik behaald door niet te eten tot ik niet meer kan. Maar te stoppen met eten op het moment dat ik zie dat ik genoeg heb gegeten.
Dus niet 3 keer opscheppen. Maar 1 keer en misschien een klein beetje extra
If it works, it worksquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het wel aangepast, maar niet heel erg schokkend, nadat ik wist dat ik diabetes heb. Ik eet wel meer groente en dergelijke, maar ik maakte altijd alles al zelf (geen pakjes, veel te zout) en at al behoorlijk wat salades. Met zo nu en dan wat snackbar eten of een pizza tussendoor. Daar heb ik weinig aan aangepast en nu ben ik ongeveer 35 kg kwijt. Dat kwam vooral door bewegen en goede medicijnen. Met als gevolg dat ik nu medicijnen mag afbouwen (en volgende maand weer een stuk verder afbouwen).
Maar het makkelijk eten is wel verleidelijk. Lastig om daar over heen te stappen. En zo nu en dan heb ik ook echt sugar cravings, dan zondig ik een avond (en ben kotsmisselijk daarna met een voldaan gevoel
). Dus mijn lichaam straft mij vanzelf
.
Nou ik sport er ook bij hoor. Beweging is ook erg belangrijk. Ik wil in april als Kahl Drogo cosplayen. En mijn lichaam werd eerder Hodorquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zelfde als ik dus. Gewoon minder eten en ook wel een beetje opletten wat.
Maar het was ook echt geen leidensweg verder, ik at wel, en soms lekker en slecht, maar over het algemeen gewoon minder en minder slecht.
Ja, dat soort onhaalbare adviezen, leuk, maar dan leef je niet, dan overleef je. Ik weet ook echt wel dat ik sommige dingen zou moeten laten, maar je moet toch ook gewoon wat leuks hebben in je leven?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik op het advies van de dokter moet gaan leven dan eet ik alleen maar sla of bonen.
Inclusief de ruige sex scenes?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Nou ik sport er ook bij hoor. Beweging is ook erg belangrijk. Ik wil in april als Kahl Drogo cosplayen. En mijn lichaam werd eerder Hodor.
Ik mag van mezelf 1x per week gewoon 'grof' eten. Het moet wel leuk blijven. De ene keer is dat een McDonalds maal. De andere keer doe ik een keer 2 tostis in plaats van de droge boterhammen bij de lunchquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 keer opscheppen doe ik echt nooit. Maar zoals afgelopen zaterdag, die hamburger met friet en beetje sla, en ik heb dat volgens mij als enige allemaal op zitten eten en als ik niet ophield had ik ook de patat van anderen op zitten eten
Tuurlijk werkt dat nog beter, zeker als je spieren wil kweken, maar ik wou nu echt voornamelijk gewoon van die pens en die bolle kop af. Ik vind mezelf bijv op mijn borstbeen gewoon mager, terwijl ik nog wel een buikje heb.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Nou ik sport er ook bij hoor. Beweging is ook erg belangrijk. Ik wil in april als Kahl Drogo cosplayen. En mijn lichaam werd eerder Hodor.
Tussen Drogo en Hodor ? Ik denk dat je jezelf in fanfiction bent verlorenquote:
Dat was mijn reactie ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat soort onhaalbare adviezen, leuk, maar dan leef je niet, dan overleef je. Ik weet ook echt wel dat ik sommige dingen zou moeten laten, maar je moet toch ook gewoon wat leuks hebben in je leven?.
Wederom, zelfde hier. Afgelopen maandag gewoen biefstuk van het bot met gegratineerde aardappel vol room etc gegeten in de pub, paar speciaalbiertjes erbij. tikt weer aardig aan, maar kan prima als je de rest van de week normaal doet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf 1x per week gewoon 'grof' eten. Het moet wel leuk blijven. De ene keer is dat een McDonalds maal. De andere keer doe ik een keer 2 tostis in plaats van de droge boterhammen bij de lunch
Tussen Drogo en Daenerys. Fanfictie blijf ik met een meterslange stok vandaanquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Knut het volgende:
[..]
Tussen Drogo en Hodor ? Ik denk dat je jezelf in fanfiction bent verloren
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook. Ik ga mijzelf niet ongelukkig maken door elke dag hetzelfde ranzige spul (maar wel heel gezond) te eten, om een half jaar extra leven mogelijk te maken
.
* Anthraxx mompelt iets over iemand die cosplayed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Waarom gaat het opeens over een soap-opera?
De bolle kop kwijt willen en het buikje herken ik ook heel erg. Toen ik eenmaal besloten had af te gaan vallen waren dat mijn grootste motivators. Nu is het een wens om een spierontwikkeling te genereren. Het kost best wat wilskracht om om 5:50 voor ik ga ontbijten eerst nog een set Bicep curls te doen. Maar ik hou het al de hele week volquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt dat nog beter, zeker als je spieren wil kweken, maar ik wou nu echt voornamelijk gewoon van die pens en die bolle kop af. Ik vind mezelf bijv op mijn borstbeen gewoon mager, terwijl ik nog wel een buikje heb.
Eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tussen Drogo en Daenerys. Fanfictie blijf ik met een meterslange stok vandaan.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.
Pffft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
* Anthraxx mompelt iets over iemand die cosplayed.
niets mis mee als het je hobby is, maar je gaat toch ook niet als iemand uit The Bold and the Beautiful?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
* Anthraxx mompelt iets over iemand die cosplayed.
Anna leest ze zo nu en dan. En het is eigenlijk te slecht voor woorden. En de hoeveelheid X rated fanfictie die je kan vinden over zo ongeveer elk onderwerp, maakt het nog triester.quote:
Gewoon lekker de biefstuk en patat nemen. Toetje wel overslaan danquote:
Ik slaap lekker door tot 7:30quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef Knut het volgende:
[..]
De bolle kop kwijt willen en het buikje herken ik ook heel erg. Toen ik eenmaal besloten had af te gaan vallen waren dat mijn grootste motivators. Nu is het een wens om een spierontwikkeling te genereren. Het kost best wat wilskracht om om 5:50 voor ik ga ontbijten eerst nog een set Bicep curls te doen. Maar ik hou het al de hele week vol
Ik denk dat ik best een Ridge kan doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis mee als het je hobby is, maar je gaat toch ook niet als iemand uit The Bold and the Beautiful?
Het lijkt mij vooral erg koud in april.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis mee als het je hobby is, maar je gaat toch ook niet als iemand uit The Bold and the Beautiful?
Ik geloof je, ik weet niet wie dat isquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best een Ridge kan doen
Lijkt me best leuk, zeker als je gewoon bij een groep gelijkgestemden bent. Maar ik heb gewoon echt steeds meer een GoT aversie, dat gedweep overal met die kutsoapquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral erg koud in april.
Maar nee, niets mis mee.
Ik zie om imgur wel eens dingen langskomen met screenshots van tumblr. Waaruit ik opmaak dat er dus mensen zijn die fanfiction schrijven over Sherlock en Watson. Met benidict komkommer enzo... *ril*quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna leest ze zo nu en dan. En het is eigenlijk te slecht voor woorden. En de hoeveelheid X rated fanfictie die je kan vinden over zo ongeveer elk onderwerp, maakt het nog triester.
Nee, ik wil niet weten hoe Bowser Peach uitwoont elke keer als ze ontvoerd wordt.
Kiprestaurantquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Gewoon lekker de biefstuk en patat nemen. Toetje wel overslaan danOf voor het kaasplankje met zijn 'tweeën" opteren. En dan de adere 75% laten eten
Ach, het is een goede serie (vind ik). De boeken vind ik beterquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, zeker als je gewoon bij een groep gelijkgestemden bent. Maar ik heb gewoon echt steeds meer een GoT aversie, dat gedweep overal met die kutsoap.
Vet spannend hoe die ogen werden uitgedruktquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, zeker als je gewoon bij een groep gelijkgestemden bent. Maar ik heb gewoon echt steeds meer een GoT aversie, dat gedweep overal met die kutsoap.
Het is een leuke traditie. We gaan met vrienden (en kinderen) rondlopen daar. Verkleden, maar vooral de weekenden voor het maken van kostuums die we inplannen zijn leuk. vooral omdat we dan de kinderen uit logeren sturen, er bier is en we eigen verdomt weinig aan de kostuums werken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niets (goh, echt?)quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, het is een goede serie (vind ik). De boeken vind ik beter. Maar dat vind ik met alles.
Dus eigenlijk net als carnaval voor veel mensen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is een leuke traditie. We gaan met vrienden (en kinderen) rondlopen daar. Verkleden, maar vooral de weekenden voor het maken van kostuums die we inplannen zijn leuk. vooral omdat we dan de kinderen uit logeren sturen, er bier is en we eigen verdomt weinig aan de kostuums werken.
Kinderen die vergiftigd worden, ogen die uitgedrukt worden, afgehakte hoofden. Ik vind het best vermakelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niets (goh, echt?). Ik haat "intriges" en romances en zogenaamd ingewikkelde relaties en van wie is het kind etc
.
De hoeveelheid actie, fantasy en draken is echt in totaal 1 afl. ofzo.
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, het is een goede serie (vind ik). De boeken vind ik beter. Maar dat vind ik met alles.
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is een leuke traditie. We gaan met vrienden (en kinderen) rondlopen daar. Verkleden, maar vooral de weekenden voor het maken van kostuums die we inplannen zijn leuk. vooral omdat we dan de kinderen uit logeren sturen, er bier is en we eigen verdomt weinig aan de kostuums werken.
Ja, maar dan minder tokkie!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk net als carnaval voor veel mensen?
Dat laatste seizoen was echt fucking slecht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu met het laatste seizoen van True Blood bezig maar het kan me niet echt boeien
Als je echt verveeld moet je die chicklit boeken eens lezen. 20x beter dan het slappe aftreksel van de serie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu met het laatste seizoen van True Blood bezig maar het kan me niet echt boeien
Ik kijk alleen nog maar voor Ericquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat laatste seizoen was echt fucking slecht.
Ja, tuurlijk, maar hoevaak gebeurt er nou echt iets? Ik ben tot halverwege seizoen 2 gekomen geloof ik tot ik me realiseerde dat ik weer naar een jankend wijf met issues aan het kijken was ipv draken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen die vergiftigd worden, ogen die uitgedrukt worden, afgehakte hoofden. Ik vind het best vermakelijk.
Ik heb ze allemaal gelezenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je echt verveeld moet je die chicklit boeken eens lezen. 20x beter dan het slappe aftreksel van de serie.
Ga eerst eens kijken op zon dag. Gewoon gekleed ofzo. Of een hele simpele. Gewoon normale kleren aan met een superman logo shirtquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het hoor.
Ik zou het misschien zelf nog kunnen doen,maar dan wel iets dat me wel aanspreekt.
Wie weet, zondag is meestal niet mijn actiefste dagquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga eerst eens kijken op zon dag. Gewoon gekleed ofzo. Of een hele simpele. Gewoon normale kleren aan met een superman logo shirt
De homo erotische scenes met Eric zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar voor Eric
Ik alleen de laatste twee nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gelezenZe had bij het zevende boek moeten stoppen
Excuus. "zo'n dag"quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet, zondag is meestal niet mijn actiefste dag.
ja, die ken ik wel van de FP-rapportagesquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Excuus. "zo'n dag"
http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2015-en-gb/
Dat is degene die wij elk jaar aandoen. Sunchaser loopt er ook altijd rond.
Elfia loop ik af en toe rond. Maar meer voor de sfeer. Qua standjes e.d. vind ik het allang niet boeiend meer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Excuus. "zo'n dag"
Eric en Pamquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De homo erotische scenes met Eric zeker?
In de serie gebeurd wel veel minder speciaals dan in de boeken trouwens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar hoevaak gebeurt er nou echt iets? Ik ben tot halverwege seizoen 2 gekomen geloof ik tot ik me realiseerde dat ik weer naar een jankend wijf met issues aan het kijken was ipv draken.
En ja, dat ligt gewoon aan mijn verwachtingspatroon, I know, maar ik werd er echt kriegelig van.
Standjes?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elfia loop ik af en toe rond. Maar meer voor de sfeer. Qua standjes e.d. vind ik het allang niet boeiend meer.
En dan drie bladzijdes met een recept van een of andere stoofschotel die typisch Louisiana is ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:03 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik alleen de laatste twee niet. Verhaal intriges van de boeken is iig beter
Same. Commerciele troep. Het gaat vooral om het kijken en de vele mensen die er werk van maken ezo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elfia loop ik af en toe rond. Maar meer voor de sfeer. Qua standjes e.d. vind ik het allang niet boeiend meer.
Heette dat vroeger niet anders?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Excuus. "zo'n dag"
Dat geloof ik dan wel weer, maar het gedweep is met de seriequote:Op donderdag 15 januari 2015 11:05 schreef Knut het volgende:
[..]
In de serie gebeurd wel veel minder speciaals dan in de boeken trouwens.
Elf Fantasy Fair.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heette dat vroeger niet anders?
Ja, dat was hem. Daar ben ik ook nog een paar keer geweest. Maar meer voor de schrijvers en acteurs die er kwamen.quote:
Eenschquote:
Ja ik krijg ook echt geen zak gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:06 schreef Knut het volgende:
Goed ik moet niet in de SC val trappen. Ik ga even wat werk doen!
Ik heb laatst de eerste vijf seizoenen via Marktplaats gekochtquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eensch.
Maar het blijft een fucking soap. Erger dan GoT. Eigenlijk keek ik alleen mee voor de seks scenes en de mooie vrouwen. Het verhaal was al seizoenen compleet ruk.
Guilty pleasuresquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst de eerste vijf seizoenen via Marktplaats gekocht
Zal wel weer beledigend geweest zijn naar niet-elvenquote:
Orcs moeten niet zeikenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel weer beledigend geweest zijn naar niet-elven.
Doe dat dan ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Gewoon door blijven gaan.
Mensen die dat anno 2015 nog gebruiken, echt ik zou bijna een fatwa uitroepen over dat soort mongolenquote:- Ze hieven een glas
- deden een plas
- en alles bleef zoals het was
Waar de hel komt dat nou weer vandaan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die dat anno 2015 nog gebruiken, echt ik zou bijna een fatwa uitroepen over dat soort mongolen.
Nerds moet je makenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Wat tof. Wel leuk dat je kinderen ook meegaan
.
topicquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar de hel komt dat nou weer vandaan?
Best wel fout en nerdy en belachelijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Knut het volgende:
Even cosplay nerden :
Bowser kostuum in ontwikkeling :
https://scontent-b.xx.fbc(...)52be3f17&oe=556C972C
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)b6e76c7ba40dd29f64ab
Vrouw en kinderen afgelopen fair :
[ afbeelding ]
De "Dat kan ik beter inspiratie" van mijn Drogo: https://scontent-a.xx.fbc(...)ad011bb7&oe=556B9245
De "Ja... maar dan moet ik wel afvallen" realisatie van mezelf op de 2e dag
[ afbeelding ]
De "Jemig, het is wel erg veel buik...." van het jaar daarvoor:
[ afbeelding ]
Verder zal ik jullie er niet meer mee vermoeien
Hehe. Ik ben de schaamte al jaaaaren voorbij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best wel fout en nerdy en belachelijk!
Dus best leuk.
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben de schaamte al jaaaaren voorbij.
Het is wel grappig om met deze outfits nog te moeten tanken. Of op het boerendorpje even te moeten pinnenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.
Daar val je op als je er niet verkleed uit zietquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.
Volgens mij kun je met datsoort evenementen beter verkleed gaan dan niet, maakt het alleen maar leuker voor jezelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een vriend van me gaat ook altijd met het hele gezin naar zulke dingen, hij helemaal dressed up als bv. Jack Sparrow. Way cute met die kleintjesquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Wat tof. Wel leuk dat je kinderen ook meegaan
.
In de omgeving zijn ze het vast gewendquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:45 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is wel grappig om met deze outfits nog te moeten tanken. Of op het boerendorpje even te moeten pinnen
Tofquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Knut het volgende:
Even cosplay nerden :
Bowser kostuum in ontwikkeling :
https://scontent-b.xx.fbc(...)52be3f17&oe=556C972C
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)b6e76c7ba40dd29f64ab
Vrouw en kinderen afgelopen fair :
[ afbeelding ]
De "Dat kan ik beter inspiratie" van mijn Drogo: https://scontent-a.xx.fbc(...)ad011bb7&oe=556B9245
De "Ja... maar dan moet ik wel afvallen" realisatie van mezelf op de 2e dag
[ afbeelding ]
De "Jemig, het is wel erg veel buik...." van het jaar daarvoor:
[ afbeelding ]
Verder zal ik jullie er niet meer mee vermoeien
Gewoon gaan in April HW. Het lijkt me wel wat voor jou eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de omgeving zijn ze het vast gewend. Maar idd, als je er eenmaal even "doorheen" bent zal het je worst zijn lijkt me ook.
Ik zeg geen nee voorlopigquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Gewoon gaan in April HW. Het lijkt me wel wat voor jou eigenlijk
Den Haag, tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
Locatie van de volgende R&P meet is dus al bekend.
Ga je toch ook?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
Zo'n mega mooie gotische jurk aan. Wow.
Vriendin van mij afgelopen editie:quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
Zo'n mega mooie gotische jurk aan. Wow.
Die had het idd echt enorm naar dr zinquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Vriendin van mij afgelopen editie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had het idd echt enorm naar dr zin.
In characterquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had het idd echt enorm naar dr zin.
Tof, maar er zijn veeeuuuul mooiere jurkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Vriendin van mij afgelopen editie:
[ afbeelding ]
Ik hoor net dat er in April iets isquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof, maar er zijn veeeuuuul mooiere jurken.
Er is ook genoeg bier daar, dus al onze wensen zijn vervuld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er in April iets is.
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kanquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is ook genoeg bier daar, dus al onze wensen zijn vervuld.
Er loopt genoeg vrouwelijk schoon rondquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kan.
Ja, ik las het.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er in April iets is.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kan.
Ik zie een match!quote:
Niet dat je dat kan zien natuurlijk, met die outfitsquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er loopt genoeg vrouwelijk schoon rond.
Ik ga toch niet naar zo'n event om te neuken, daar ben ik echt te kuis voorquote:
Woon je in belgië ofzo...quote:
Nou ja, het neuken hoeft niet per se daar plaats te vinden natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar zo'n event om te neuken, daar ben ik echt te kuis voor.
Goed punt. In dat geval zie ik potentie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het neuken hoeft niet per se daar plaats te vinden natuurlijk.
Het was gewoon een verkapt: jij en knut zijn met jullie mokkels, dus ik ga er niet alleen heenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. In dat geval zie ik potentie.
Ohquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was gewoon een verkapt: jij en knut zijn met jullie mokkels, dus ik ga er niet alleen heen.
Jij als Annie he, niet jijquote:
Vooral de plamuur op t gezichtje denk ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dat je dat kan zien natuurlijk, met die outfits.
Antraxx en Knut. Niet Sam en Knutquote:
Dakkaniet!quote:
Zo Sam?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was gewoon een verkapt: Annie en knut zijn met hun mokkels, dus ik ga er niet alleen heen.
Mooi, zijn we daar ook weer uitquote:
Ja, maar ik wil ook meequote:Op donderdag 15 januari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, zijn we daar ook weer uit.
Ja, dat kon toch ook gewoon, dat was er los vanquote:
Dat wil hij juist graag, omdat hij niet alleen wil.quote:
Als het neuken maar beter gaatquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat wil hij juist graag, omdat hij niet alleen wil.
Gaat goed die communicatie tussen jullie
Als ie dat dan gewoon zegt ipv Annie erbij te halenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat wil hij juist graag, omdat hij niet alleen wil.
Gaat goed die communicatie tussen jullie
Ik ben zijn wingman.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie dat dan gewoon zegt ipv Annie erbij te halen.
Dat is hoop ik een paard.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik Xairell eens aan de kop trekken.
Hij is verlegen denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie dat dan gewoon zegt ipv Annie erbij te halen.
Ja, wat zou het anders zijn?quote:
Milka, Verkade, Cote d'Or, Tony?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Al zijn de namen die ik aan m'n vee heb gegeven ook niet denderend misschien
Nee, al heb ik er wel aan gedacht om m'n hamster Snickers te noemenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Milka, Verkade, Cote d'Or, Tony?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, al heb ik er wel aan gedacht om m'n hamster Snickers te noemenMisschien de volgende.
Hij staat aanquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Kasabian - Stevie. mijn huidige favoriet.
Het is een Portugese man, dus jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog een ehm bijzondere naam. Ik zou m'n paard gewoon Teun hebben genoemd.
anTeunioquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een Portugese man, dus ja.
Snap ik wel, ik ben een grote enge vrouw.quote:
NTFS filesystem fuckup?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Mooi toch, zo'n extern bureau dat even heeft besloten dat "die" HD's defect zijn, toch weer even 2 3TB disks voor in mijn Mac Pro
NTFS, op OS X?quote:
Volgens mij ontlopen NTFS en HPS+ elkaar niet zoveel hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee, OS X gebruikt nog een redelijk fatsoenlijk filesystem. Maar waar ze uitkomen...
Ow zo, my bad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee, OS X gebruikt nog een redelijk fatsoenlijk filesystem. Maar waar ze uitkomen...
Niet helemaal waar:quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
HFS+. HPS+ klinkt als een SOA.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij ontlopen NTFS en HPS+ elkaar niet zoveel hoor.![]()
[/nerd]
Hebben we alle chicks al weggejaagd?
Ik wel, maar dan fysiek met de diskquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb sowieso nooit echt meer last van diskproblemen, zowel op Windows als OS X niet.
Ja, ok. Ze gaan nog wel eens stuk, maar tegenwoordig ook niet echt meer voor ik het hele systeem vervangquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan fysiek met de disk. Niet het met filesystem.
Afkloppen. Maar die dingen zijn wel wat betrouwbaarder dan vroeger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb sowieso nooit echt meer last van diskproblemen, zowel op Windows als OS X niet.
Ik heb net even een fatsoenlijke muis gehaald voor mn iMac: Logitech. Die Magic Mouse is echt ellendig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Nou alleen mijn PCI-E kabeltjes en de GTX 770 nog binnenkrijgen en de Mac is wel redelijk op zijn max.
En wat ik zei, goedkoper, ik maak me er niet meer zo druk om ook, belangrijke dingen staan in mijn 20GB iCloud (foto's documenten) en de rest is eigenlijk overbodig, tijdelijke opslag dat opzich best verloren mag gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Afkloppen. Maar die dingen zijn wel wat betrouwbaarder dan vroeger.
Kwestie van wennen, ik heb hem er nog wel aanhangen, maar ook een Trackpad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net even een fatsoenlijke muis gehaald voor mn iMac: Logitech. Die Magic Mouse is echt ellendig.
pfft, en ik maar denken dat veel slechter dan NTFS niet meer bestondquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet helemaal waar:
http://www.reddit.com/r/l(...)nus_torvalds_on_hfs/
Mooi dat het allemaal ZOOOO kut is en toch ondertussen de hele wereld er probleemloos op draait.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
pfft, en ik maar denken dat veel slechter dan NTFS niet meer bestond
Godver, ik heb een Trust muis op mijn werk. Normaal nooit problemen mee maar gisteren en vandaag heb ik wat met visio zitten rommelen. De tering wat een frustrerend onnauwkeurig ding is het dan ineensquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net even een fatsoenlijke muis gehaald voor mn iMac: Logitech. Die Magic Mouse is echt ellendig.
Logisch hoor, de rest heeft ook gewoon de standaard Dell dingen, maar ik bestel meukquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja wij onderhouden heel wat workstations in technische ruimtes, en die dingen sneuvelen bij bosjes dus daarvoor hebben we de goedkoopst mogelijke trust-muizen op voorraad. Dus sinds mijn logitech muis stuk ging zit ik ook met zo'n ding.
Maar goed, normaal gebruik ik 'm alleen om venstertjes of tabbladen open- en dicht te klikken, en dat gaat prima.
Waaronder honderden miljoenen iOS devices.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi dat het allemaal ZOOOO kut is en toch ondertussen de hele wereld er probleemloos op draait.
Nerd-wasser! Hou je meer tijd over voor FOK!quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
*nerdtalk*
M'n vaatwassertje geinstalleerd
*/nerdtalk*
Woehoequote:Op donderdag 15 januari 2015 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nerd-wasser! Hou je meer tijd over voor FOK!
w00tquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
*nerdtalk*
*/nerdtalk*
Waar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
166,48 euro, voor een nieuwe laptop, gratis verzenden. Het is dat ik niets nodig heb, maar zo goedkoop heb ik het nog nooit gezien.
http://www.dell.com/nl/p/(...)l=nl&s=dhs&cs=nldhs1quote:
Finallyquote:
Die van mij heeft ook nog geen naam. Moet dat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Finally
Ik heb alleen nog geen naam voor'em
Doorgestuurdquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.dell.com/nl/p/(...)l=nl&s=dhs&cs=nldhs1
Kortingscode staat op de hoofdpagina bovenin.
Het is ook echt heel erg weinig geld voor een nieuwe 15 inch laptop natuurlijk.quote:
Daarom. Goedkoper wordt het niet. Zelfs tweedehands vragen veel mensen er meer voor. Alleen de processor is volgens mij niet top, maar voor dat geld welquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook echt heel erg weinig geld voor een nieuwe 15 inch laptop natuurlijk.
Nee, het is geen beest, maar voor de normale dingen, Word, Youtube, Facebook etc is het echt meer dan genoeg power.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom. Goedkoper wordt het niet. Zelfs tweedehands vragen veel mensen er meer voor. Alleen de processor is volgens mij niet top, maar voor dat geld wel
En er zit geen brander in, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is geen beest, maar voor de normale dingen, Word, Youtube, Facebook etc is het echt meer dan genoeg power.
Je moet er gewoon niet op gaan gamen, maar dat lijkt me logisch op een machine die de helft kost van mijn laatste grafische kaart.
Het is 2015, ik heb zo'n ding al zeker 3 jaar niet meer in mijn PC, niet 1 keer gemist nogquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En er zit geen brander in, dat is wel jammer.
Voor m'n vader is het wel handigquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is 2015, ik heb zo'n ding al zeker 3 jaar niet meer in mijn PC, niet 1 keer gemist nog
Maar jij hebt allemaal fancy koppelingen lopenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is 2015, ik heb zo'n ding al zeker 3 jaar niet meer in mijn PC, niet 1 keer gemist nog
Waarom? Ik heb foto's en belangrijke dingen in de cloud staan. DVD's gaan toch stuk na een paar jaar, wat je er ook mee doet....quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor m'n vader is het wel handigDie brandt alles nog op dvd's en dat doe ik trouwens ook met foto's.
Een netwerk heet zoietsquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt allemaal fancy koppelingen lopen
Hallo, mijn familie en clouds enzoquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb foto's en belangrijke dingen in de cloud staan. DVD's gaan toch stuk na een paar jaar, wat je er ook mee doet....
Dan doe je het lekker niet zelf, ik vind het wel handig, ik kan overal ter wereld overal bij, binnenkort kan ik zelfs overal met internet met mijn PS4 gamenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt niet leuk / te werk gerelateerd
Automatische backup, heb ook nog een TimeCapsule staan in het netwerk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo, mijn familie en clouds enzoM'n vader kan nog niet eens foto's slepen.
Huisgenoot van me heeft er onlangs 5 gekocht, 4 voor zijn vereniging en 1 erbij voor zichzelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind dat ik geld krijg van Dell, er zijn er nu al 3 verkocht door mij.
Ja, als je toevallig net opzoek bent naar iets eenvoudigs ga je het denk ik niet goedkoper vinden, nieuw dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huisgenoot van me heeft er onlangs 5 gekocht, 4 voor zijn vereniging en 1 erbij voor zichzelf.
Dat bedoel ik, daar snapte de gemiddelde 50-plusser echt geen zak van hoor. Ik durf me er nog misschien in te verdiepen maar dat gaat vast niet in één keer goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Automatische backup, heb ook nog een TimeCapsule staan in het netwerk.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar snapte de gemiddelde 50-plusser echt geen zak van hoor. Ik durf me er nog misschien in te verdiepen maar dat gaat vast niet in één keer goed.
50-plussers moeten gewoon iemand dat éénmalig goed in laten stellen, hebben ze er verder geen omkijken naar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar snapte de gemiddelde 50-plusser echt geen zak van hoor. Ik durf me er nog misschien in te verdiepen maar dat gaat vast niet in één keer goed.
Er zijn wel van die automatische backup oplossingen van WD bijv, die maken een automatische backup op HD en als optie ook naar een cloud iets.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben ze een keer laten doen, er ligt een harde schijf in de meterkast die als het goed is automatisch back-ups maakt. Maar we weten niet of dat nog werkt na al dat gekloot met die laptop. M'n zwager heeft dat ding er drie jaar geleden neergezet en aangesloten en sindsdien nooit meer naar gekeken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
50-plussers moeten gewoon iemand dat éénmalig goed in laten stellen, hebben ze er verder geen omkijken naar.
Daarom juist cloudquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben ze een keer laten doen, er ligt een harde schijf in de meterkast die als het goed is automatisch back-ups maakt. Maar we weten niet of dat nog werkt na al dat gekloot met die laptop. M'n zwager heeft dat ding er drie jaar geleden neergezet en aangesloten en sindsdien nooit meer naar gekeken.
Ja, aanbieding. Zoals ik al zei, verwacht geen megabeest, maar voor 166 euro heb je een prima "facebook/youtube/word" machine.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:13 schreef Samzz het volgende:
Die Dell laptop klinkt wel goed. Tijdelijke aanbieding of zo?
Ik weet nog wel genoeg van computers dat je voor 166 euro geen absolute top kunt verwachten, hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, aanbieding. Zoals ik al zei, verwacht geen megabeest, maar voor 166 euro heb je een prima "facebook/youtube/word" machine.
Nee, snap ik, maar het is dus best te doen voor de normale dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel genoeg van computers dat je voor 166 euro geen absolute top kunt verwachten, hoor.
Jouw of jullie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
*nerdtalk*
*/nerdtalk*
Ons ja. Maar ik haat stelletjes die in meervoud praten: Wij zijn zwanger!quote:
Is het niet een beetje voorbarig om je parasiet nu al je "vaatwassertje" te noemen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ons ja. Maar ik haat stelletjes die in meervoud praten: Wij zijn zwanger!
Wij zijn zwanger kan dan ook gewoon niet. Je kan wel samen een kind verwachten. Een vaatwasser is over het algemeen voor gedeeld gebruik. Ook als je kinderen hebt of in een woongemeenschap woont kan het jullie vaatwasser zijn. Ieder zijn eigen is dan eerder raar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ons ja. Maar ik haat stelletjes die in meervoud praten: Wij zijn zwanger!
Nee hoor. Beginnen met het einde voor ogen he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het niet een beetje voorbarig om je parasiet nu al je "vaatwassertje" te noemen?
True. Maar nee, niets aan 't handje. Ons vaatwassertjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn zwanger kan dan ook gewoon niet. Je kan wel samen een kind verwachten. Een vaatwasser is over het algemeen voor gedeeld gebruik. Ook als je kinderen hebt of in een woongemeenschap woont kan het jullie vaatwasser zijn. Ieder zijn eigen is dan eerder raar.
Maar goed. Misschien was er iets vervelend gebeurd in de relatie sfeer. Just asking.
Ze moest al al het werk doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:40 schreef Knut het volgende:
Er zijn meer dan genoeg mannen die ook zwanger zijn. Weliswaar niet van de feutus zelf, maar alle mannelijkheid is dan wel compleet uit ze geslagen/gezogen.
Van die mannen die om 2:00 s'nachts in de benzinepomp staan om chocolade en slagroom te halen. Want ze is zielig heeft een 'craving' en wil zelf niet de deur uit.
Ik heb bij de twee werpbeurten van mijn vrouw altijd gezegd : "Als jij zo gek bent dat je om 2:00 iets raars wil eten weet je waar de autosleutels liggen. Ik blijf lekker slapen".
Ik sta nooit om 02.00 op een benzinestation dus ik ken die types niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:40 schreef Knut het volgende:
Van die mannen die om 2:00 s'nachts in de benzinepomp staan om chocolade en slagroom te halen. Want ze is zielig heeft een 'craving' en wil zelf niet de deur uit.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True. Maar nee, niets aan 't handje. Ons vaatwassertje![]()
Yeps. En ik wilde op normale tijden ook gewoon dingen halen. Maar niet midden in de nachtquote:
Heb je een man wel eens horen zeggen "wij zijn zwanger"?. Hetzelfde type op een ander tijdstip.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik sta nooit om 02.00 op een benzinestation dus ik ken die types niet.
Nee, eigenlijk niet. Mijn vrienden weten vrij goed dat ze niet zwanger zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Heb je een man wel eens horen zeggen "wij zijn zwanger"?. Hetzelfde type op een ander tijdstip.
Ok, daar kan ik inkomenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Yeps. En ik wilde op normale tijden ook gewoon dingen halen. Maar niet midden in de nacht
Het kan ook velociraptor worden, maar wel verwachten een kind.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn zwanger kan dan ook gewoon niet. Je kan wel samen een kind verwachten. Een vaatwasser is over het algemeen voor gedeeld gebruik. Ook als je kinderen hebt of in een woongemeenschap woont kan het jullie vaatwasser zijn. Ieder zijn eigen is dan eerder raar.
Maar goed. Misschien was er iets vervelend gebeurd in de relatie sfeer. Just asking.
Dat kan zeker ja. Je kan ook een mongool krijgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het kan ook velociraptor worden, maar wel verwachten een kind.
Beginjaarsbonus?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag
Eindejaarsbonus is overgemaakt
Vrijdag
Het kan erger.
Berekend over vorig jaar, betaald dit jaarquote:
Dat komt er ook weer aan volgende weekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Mijn eerste loon is binnen, wat een mooi bedrag
450 euro?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij ook. Op de 15de. Lekker vroeg. Niet dat het na de eerste keer nog wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Haha ik ben t gewend op de 15e dus wel prettig dat dat gewoon doorgaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij ook. Op de 15de. Lekker vroeg. Niet dat het na de eerste keer nog wat uitmaakt.
quote:
Wat vroegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ik ben t gewend op de 15e dus wel prettig dat dat gewoon doorgaat
Vind t wel fijn. De eerste twee weken leef ik dan relatief zuinig want daarna gaat huur en van Allen eraf en daarna leef ik gewoon.quote:
Daar heb ik geen zwangere vrouw voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:40 schreef Knut het volgende:
Van die mannen die om 2:00 s'nachts in de benzinepomp staan om chocolade en slagroom te halen. .
Ik maak elke maand geld naar mezelf over vanaf de zakelijke rekening, één dag voor de hypotheek en de zorgpremie eraf gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind t wel fijn. De eerste twee weken leef ik dan relatief zuinig want daarna gaat huur en van Allen eraf en daarna leef ik gewoon.
Niet eens bewust ofzo
Ik weet nog wel watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Zit ik toch weer te "shoppen" op t.net natuurlijk, echt helemaal niets meer nodig.
Doe JE DAT handmatig? Ik vergeet t altijd. Moet t of gelijk doen als ik eraan denk of automatische incasso of auto overboeking. Anders gaat t misquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak elke maand geld naar mezelf over vanaf de zakelijke rekening, één dag voor de hypotheek en de zorgpremie eraf gaatHeb ik dat in ieder geval gehad.
Periodieke overboeking. Net als echt loonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe JE DAT handmatig? Ik vergeet t altijd. Moet t of gelijk doen als ik eraan denk of automatische incasso of auto overboeking. Anders gaat t mis
Ja, ik ook altijd wel, dat is het debielequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |