Dat was mijn reactie ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat soort onhaalbare adviezen, leuk, maar dan leef je niet, dan overleef je. Ik weet ook echt wel dat ik sommige dingen zou moeten laten, maar je moet toch ook gewoon wat leuks hebben in je leven?.
Wederom, zelfde hier. Afgelopen maandag gewoen biefstuk van het bot met gegratineerde aardappel vol room etc gegeten in de pub, paar speciaalbiertjes erbij. tikt weer aardig aan, maar kan prima als je de rest van de week normaal doet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf 1x per week gewoon 'grof' eten. Het moet wel leuk blijven. De ene keer is dat een McDonalds maal. De andere keer doe ik een keer 2 tostis in plaats van de droge boterhammen bij de lunch
Tussen Drogo en Daenerys. Fanfictie blijf ik met een meterslange stok vandaanquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Knut het volgende:
[..]
Tussen Drogo en Hodor ? Ik denk dat je jezelf in fanfiction bent verloren
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook. Ik ga mijzelf niet ongelukkig maken door elke dag hetzelfde ranzige spul (maar wel heel gezond) te eten, om een half jaar extra leven mogelijk te maken
.
* Anthraxx mompelt iets over iemand die cosplayed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Waarom gaat het opeens over een soap-opera?
De bolle kop kwijt willen en het buikje herken ik ook heel erg. Toen ik eenmaal besloten had af te gaan vallen waren dat mijn grootste motivators. Nu is het een wens om een spierontwikkeling te genereren. Het kost best wat wilskracht om om 5:50 voor ik ga ontbijten eerst nog een set Bicep curls te doen. Maar ik hou het al de hele week volquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt dat nog beter, zeker als je spieren wil kweken, maar ik wou nu echt voornamelijk gewoon van die pens en die bolle kop af. Ik vind mezelf bijv op mijn borstbeen gewoon mager, terwijl ik nog wel een buikje heb.
Eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tussen Drogo en Daenerys. Fanfictie blijf ik met een meterslange stok vandaan.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.
Pffft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
* Anthraxx mompelt iets over iemand die cosplayed.
niets mis mee als het je hobby is, maar je gaat toch ook niet als iemand uit The Bold and the Beautiful?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
* Anthraxx mompelt iets over iemand die cosplayed.
Anna leest ze zo nu en dan. En het is eigenlijk te slecht voor woorden. En de hoeveelheid X rated fanfictie die je kan vinden over zo ongeveer elk onderwerp, maakt het nog triester.quote:
Gewoon lekker de biefstuk en patat nemen. Toetje wel overslaan danquote:
Ik slaap lekker door tot 7:30quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef Knut het volgende:
[..]
De bolle kop kwijt willen en het buikje herken ik ook heel erg. Toen ik eenmaal besloten had af te gaan vallen waren dat mijn grootste motivators. Nu is het een wens om een spierontwikkeling te genereren. Het kost best wat wilskracht om om 5:50 voor ik ga ontbijten eerst nog een set Bicep curls te doen. Maar ik hou het al de hele week vol
Ik denk dat ik best een Ridge kan doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis mee als het je hobby is, maar je gaat toch ook niet als iemand uit The Bold and the Beautiful?
Het lijkt mij vooral erg koud in april.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis mee als het je hobby is, maar je gaat toch ook niet als iemand uit The Bold and the Beautiful?
Ik geloof je, ik weet niet wie dat isquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best een Ridge kan doen
Lijkt me best leuk, zeker als je gewoon bij een groep gelijkgestemden bent. Maar ik heb gewoon echt steeds meer een GoT aversie, dat gedweep overal met die kutsoapquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral erg koud in april.
Maar nee, niets mis mee.
Ik zie om imgur wel eens dingen langskomen met screenshots van tumblr. Waaruit ik opmaak dat er dus mensen zijn die fanfiction schrijven over Sherlock en Watson. Met benidict komkommer enzo... *ril*quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna leest ze zo nu en dan. En het is eigenlijk te slecht voor woorden. En de hoeveelheid X rated fanfictie die je kan vinden over zo ongeveer elk onderwerp, maakt het nog triester.
Nee, ik wil niet weten hoe Bowser Peach uitwoont elke keer als ze ontvoerd wordt.
Kiprestaurantquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Gewoon lekker de biefstuk en patat nemen. Toetje wel overslaan danOf voor het kaasplankje met zijn 'tweeën" opteren. En dan de adere 75% laten eten
Ach, het is een goede serie (vind ik). De boeken vind ik beterquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, zeker als je gewoon bij een groep gelijkgestemden bent. Maar ik heb gewoon echt steeds meer een GoT aversie, dat gedweep overal met die kutsoap.
Vet spannend hoe die ogen werden uitgedruktquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, zeker als je gewoon bij een groep gelijkgestemden bent. Maar ik heb gewoon echt steeds meer een GoT aversie, dat gedweep overal met die kutsoap.
Het is een leuke traditie. We gaan met vrienden (en kinderen) rondlopen daar. Verkleden, maar vooral de weekenden voor het maken van kostuums die we inplannen zijn leuk. vooral omdat we dan de kinderen uit logeren sturen, er bier is en we eigen verdomt weinig aan de kostuums werken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niets (goh, echt?)quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, het is een goede serie (vind ik). De boeken vind ik beter. Maar dat vind ik met alles.
Dus eigenlijk net als carnaval voor veel mensen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is een leuke traditie. We gaan met vrienden (en kinderen) rondlopen daar. Verkleden, maar vooral de weekenden voor het maken van kostuums die we inplannen zijn leuk. vooral omdat we dan de kinderen uit logeren sturen, er bier is en we eigen verdomt weinig aan de kostuums werken.
Kinderen die vergiftigd worden, ogen die uitgedrukt worden, afgehakte hoofden. Ik vind het best vermakelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niets (goh, echt?). Ik haat "intriges" en romances en zogenaamd ingewikkelde relaties en van wie is het kind etc
.
De hoeveelheid actie, fantasy en draken is echt in totaal 1 afl. ofzo.
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, het is een goede serie (vind ik). De boeken vind ik beter. Maar dat vind ik met alles.
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is een leuke traditie. We gaan met vrienden (en kinderen) rondlopen daar. Verkleden, maar vooral de weekenden voor het maken van kostuums die we inplannen zijn leuk. vooral omdat we dan de kinderen uit logeren sturen, er bier is en we eigen verdomt weinig aan de kostuums werken.
Ja, maar dan minder tokkie!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk net als carnaval voor veel mensen?
Dat laatste seizoen was echt fucking slecht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu met het laatste seizoen van True Blood bezig maar het kan me niet echt boeien
Als je echt verveeld moet je die chicklit boeken eens lezen. 20x beter dan het slappe aftreksel van de serie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu met het laatste seizoen van True Blood bezig maar het kan me niet echt boeien
Ik kijk alleen nog maar voor Ericquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat laatste seizoen was echt fucking slecht.
Ja, tuurlijk, maar hoevaak gebeurt er nou echt iets? Ik ben tot halverwege seizoen 2 gekomen geloof ik tot ik me realiseerde dat ik weer naar een jankend wijf met issues aan het kijken was ipv draken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen die vergiftigd worden, ogen die uitgedrukt worden, afgehakte hoofden. Ik vind het best vermakelijk.
Ik heb ze allemaal gelezenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:02 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je echt verveeld moet je die chicklit boeken eens lezen. 20x beter dan het slappe aftreksel van de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |