Volgens mij kun je met datsoort evenementen beter verkleed gaan dan niet, maakt het alleen maar leuker voor jezelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.
Een vriend van me gaat ook altijd met het hele gezin naar zulke dingen, hij helemaal dressed up als bv. Jack Sparrow. Way cute met die kleintjesquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Wat tof. Wel leuk dat je kinderen ook meegaan
.
In de omgeving zijn ze het vast gewendquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:45 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is wel grappig om met deze outfits nog te moeten tanken. Of op het boerendorpje even te moeten pinnen
Tofquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Knut het volgende:
Even cosplay nerden :
Bowser kostuum in ontwikkeling :
https://scontent-b.xx.fbc(...)52be3f17&oe=556C972C
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)b6e76c7ba40dd29f64ab
Vrouw en kinderen afgelopen fair :
[ afbeelding ]
De "Dat kan ik beter inspiratie" van mijn Drogo: https://scontent-a.xx.fbc(...)ad011bb7&oe=556B9245
De "Ja... maar dan moet ik wel afvallen" realisatie van mezelf op de 2e dag
[ afbeelding ]
De "Jemig, het is wel erg veel buik...." van het jaar daarvoor:
[ afbeelding ]
Verder zal ik jullie er niet meer mee vermoeien
Gewoon gaan in April HW. Het lijkt me wel wat voor jou eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de omgeving zijn ze het vast gewend. Maar idd, als je er eenmaal even "doorheen" bent zal het je worst zijn lijkt me ook.
Ik zeg geen nee voorlopigquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Gewoon gaan in April HW. Het lijkt me wel wat voor jou eigenlijk
Den Haag, tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
Locatie van de volgende R&P meet is dus al bekend.
Ga je toch ook?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
Zo'n mega mooie gotische jurk aan. Wow.
Vriendin van mij afgelopen editie:quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
Zo'n mega mooie gotische jurk aan. Wow.
Die had het idd echt enorm naar dr zinquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Vriendin van mij afgelopen editie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had het idd echt enorm naar dr zin.
In characterquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had het idd echt enorm naar dr zin.
Tof, maar er zijn veeeuuuul mooiere jurkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Vriendin van mij afgelopen editie:
[ afbeelding ]
Ik hoor net dat er in April iets isquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof, maar er zijn veeeuuuul mooiere jurken.
Er is ook genoeg bier daar, dus al onze wensen zijn vervuld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er in April iets is.
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kanquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is ook genoeg bier daar, dus al onze wensen zijn vervuld.
Er loopt genoeg vrouwelijk schoon rondquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kan.
Ja, ik las het.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er in April iets is.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kan.
Ik zie een match!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |