Eenschquote:
Ja ik krijg ook echt geen zak gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:06 schreef Knut het volgende:
Goed ik moet niet in de SC val trappen. Ik ga even wat werk doen!
Ik heb laatst de eerste vijf seizoenen via Marktplaats gekochtquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eensch.
Maar het blijft een fucking soap. Erger dan GoT. Eigenlijk keek ik alleen mee voor de seks scenes en de mooie vrouwen. Het verhaal was al seizoenen compleet ruk.
Guilty pleasuresquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst de eerste vijf seizoenen via Marktplaats gekocht
Zal wel weer beledigend geweest zijn naar niet-elvenquote:
Orcs moeten niet zeikenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel weer beledigend geweest zijn naar niet-elven.
Doe dat dan ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Gewoon door blijven gaan.
Mensen die dat anno 2015 nog gebruiken, echt ik zou bijna een fatwa uitroepen over dat soort mongolenquote:- Ze hieven een glas
- deden een plas
- en alles bleef zoals het was
Waar de hel komt dat nou weer vandaan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die dat anno 2015 nog gebruiken, echt ik zou bijna een fatwa uitroepen over dat soort mongolen.
Nerds moet je makenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Wat tof. Wel leuk dat je kinderen ook meegaan
.
topicquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar de hel komt dat nou weer vandaan?
Best wel fout en nerdy en belachelijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Knut het volgende:
Even cosplay nerden :
Bowser kostuum in ontwikkeling :
https://scontent-b.xx.fbc(...)52be3f17&oe=556C972C
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)b6e76c7ba40dd29f64ab
Vrouw en kinderen afgelopen fair :
[ afbeelding ]
De "Dat kan ik beter inspiratie" van mijn Drogo: https://scontent-a.xx.fbc(...)ad011bb7&oe=556B9245
De "Ja... maar dan moet ik wel afvallen" realisatie van mezelf op de 2e dag
[ afbeelding ]
De "Jemig, het is wel erg veel buik...." van het jaar daarvoor:
[ afbeelding ]
Verder zal ik jullie er niet meer mee vermoeien
Hehe. Ik ben de schaamte al jaaaaren voorbij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best wel fout en nerdy en belachelijk!
Dus best leuk.
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben de schaamte al jaaaaren voorbij.
Het is wel grappig om met deze outfits nog te moeten tanken. Of op het boerendorpje even te moeten pinnenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.
Daar val je op als je er niet verkleed uit zietquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |