Ja ik krijg ook echt geen zak gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:06 schreef Knut het volgende:
Goed ik moet niet in de SC val trappen. Ik ga even wat werk doen!
Ik heb laatst de eerste vijf seizoenen via Marktplaats gekochtquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eensch.
Maar het blijft een fucking soap. Erger dan GoT. Eigenlijk keek ik alleen mee voor de seks scenes en de mooie vrouwen. Het verhaal was al seizoenen compleet ruk.
Guilty pleasuresquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst de eerste vijf seizoenen via Marktplaats gekocht
Zal wel weer beledigend geweest zijn naar niet-elvenquote:
Orcs moeten niet zeikenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel weer beledigend geweest zijn naar niet-elven.
Doe dat dan ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Gewoon door blijven gaan.
Mensen die dat anno 2015 nog gebruiken, echt ik zou bijna een fatwa uitroepen over dat soort mongolenquote:- Ze hieven een glas
- deden een plas
- en alles bleef zoals het was
Waar de hel komt dat nou weer vandaan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die dat anno 2015 nog gebruiken, echt ik zou bijna een fatwa uitroepen over dat soort mongolen.
Nerds moet je makenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Wat tof. Wel leuk dat je kinderen ook meegaan
.
topicquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar de hel komt dat nou weer vandaan?
Best wel fout en nerdy en belachelijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Knut het volgende:
Even cosplay nerden :
Bowser kostuum in ontwikkeling :
https://scontent-b.xx.fbc(...)52be3f17&oe=556C972C
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)b6e76c7ba40dd29f64ab
Vrouw en kinderen afgelopen fair :
[ afbeelding ]
De "Dat kan ik beter inspiratie" van mijn Drogo: https://scontent-a.xx.fbc(...)ad011bb7&oe=556B9245
De "Ja... maar dan moet ik wel afvallen" realisatie van mezelf op de 2e dag
[ afbeelding ]
De "Jemig, het is wel erg veel buik...." van het jaar daarvoor:
[ afbeelding ]
Verder zal ik jullie er niet meer mee vermoeien
Hehe. Ik ben de schaamte al jaaaaren voorbij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best wel fout en nerdy en belachelijk!
Dus best leuk.
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:42 schreef Knut het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben de schaamte al jaaaaren voorbij.
Het is wel grappig om met deze outfits nog te moeten tanken. Of op het boerendorpje even te moeten pinnenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.
Daar val je op als je er niet verkleed uit zietquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar natuurlijk ook nergens voor nodig. Ik zou niet zo over straat gaan, maar daar zal het me worst zijn.
Volgens mij kun je met datsoort evenementen beter verkleed gaan dan niet, maakt het alleen maar leuker voor jezelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een vriend van me gaat ook altijd met het hele gezin naar zulke dingen, hij helemaal dressed up als bv. Jack Sparrow. Way cute met die kleintjesquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Wat tof. Wel leuk dat je kinderen ook meegaan
.
In de omgeving zijn ze het vast gewendquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:45 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is wel grappig om met deze outfits nog te moeten tanken. Of op het boerendorpje even te moeten pinnen
Tofquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Knut het volgende:
Even cosplay nerden :
Bowser kostuum in ontwikkeling :
https://scontent-b.xx.fbc(...)52be3f17&oe=556C972C
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)b6e76c7ba40dd29f64ab
Vrouw en kinderen afgelopen fair :
[ afbeelding ]
De "Dat kan ik beter inspiratie" van mijn Drogo: https://scontent-a.xx.fbc(...)ad011bb7&oe=556B9245
De "Ja... maar dan moet ik wel afvallen" realisatie van mezelf op de 2e dag
[ afbeelding ]
De "Jemig, het is wel erg veel buik...." van het jaar daarvoor:
[ afbeelding ]
Verder zal ik jullie er niet meer mee vermoeien
Gewoon gaan in April HW. Het lijkt me wel wat voor jou eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de omgeving zijn ze het vast gewend. Maar idd, als je er eenmaal even "doorheen" bent zal het je worst zijn lijkt me ook.
Ik zeg geen nee voorlopigquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Gewoon gaan in April HW. Het lijkt me wel wat voor jou eigenlijk
Den Haag, tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
Locatie van de volgende R&P meet is dus al bekend.
Ga je toch ook?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
Zo'n mega mooie gotische jurk aan. Wow.
Vriendin van mij afgelopen editie:quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
Zo'n mega mooie gotische jurk aan. Wow.
Die had het idd echt enorm naar dr zinquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Vriendin van mij afgelopen editie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had het idd echt enorm naar dr zin.
In characterquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die had het idd echt enorm naar dr zin.
Tof, maar er zijn veeeuuuul mooiere jurkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Vriendin van mij afgelopen editie:
[ afbeelding ]
Ik hoor net dat er in April iets isquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof, maar er zijn veeeuuuul mooiere jurken.
Er is ook genoeg bier daar, dus al onze wensen zijn vervuld.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er in April iets is.
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kanquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is ook genoeg bier daar, dus al onze wensen zijn vervuld.
Er loopt genoeg vrouwelijk schoon rondquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kan.
Ja, ik las het.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er in April iets is.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou en Knut, ik wil ook nog wel wat te neuken daar als het ff kan.
Ik zie een match!quote:
Niet dat je dat kan zien natuurlijk, met die outfitsquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er loopt genoeg vrouwelijk schoon rond.
Ik ga toch niet naar zo'n event om te neuken, daar ben ik echt te kuis voorquote:
Woon je in belgië ofzo...quote:
Nou ja, het neuken hoeft niet per se daar plaats te vinden natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar zo'n event om te neuken, daar ben ik echt te kuis voor.
Goed punt. In dat geval zie ik potentie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het neuken hoeft niet per se daar plaats te vinden natuurlijk.
Het was gewoon een verkapt: jij en knut zijn met jullie mokkels, dus ik ga er niet alleen heenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. In dat geval zie ik potentie.
Ohquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was gewoon een verkapt: jij en knut zijn met jullie mokkels, dus ik ga er niet alleen heen.
Jij als Annie he, niet jijquote:
Vooral de plamuur op t gezichtje denk ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dat je dat kan zien natuurlijk, met die outfits.
Antraxx en Knut. Niet Sam en Knutquote:
Dakkaniet!quote:
Zo Sam?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was gewoon een verkapt: Annie en knut zijn met hun mokkels, dus ik ga er niet alleen heen.
Mooi, zijn we daar ook weer uitquote:
Ja, maar ik wil ook meequote:Op donderdag 15 januari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, zijn we daar ook weer uit.
Ja, dat kon toch ook gewoon, dat was er los vanquote:
Dat wil hij juist graag, omdat hij niet alleen wil.quote:
Als het neuken maar beter gaatquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat wil hij juist graag, omdat hij niet alleen wil.
Gaat goed die communicatie tussen jullie
Als ie dat dan gewoon zegt ipv Annie erbij te halenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat wil hij juist graag, omdat hij niet alleen wil.
Gaat goed die communicatie tussen jullie
Ik ben zijn wingman.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie dat dan gewoon zegt ipv Annie erbij te halen.
Dat is hoop ik een paard.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik Xairell eens aan de kop trekken.
Hij is verlegen denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie dat dan gewoon zegt ipv Annie erbij te halen.
Ja, wat zou het anders zijn?quote:
Milka, Verkade, Cote d'Or, Tony?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Al zijn de namen die ik aan m'n vee heb gegeven ook niet denderend misschien
Nee, al heb ik er wel aan gedacht om m'n hamster Snickers te noemenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Milka, Verkade, Cote d'Or, Tony?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, al heb ik er wel aan gedacht om m'n hamster Snickers te noemenMisschien de volgende.
Hij staat aanquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Kasabian - Stevie. mijn huidige favoriet.
Het is een Portugese man, dus jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog een ehm bijzondere naam. Ik zou m'n paard gewoon Teun hebben genoemd.
anTeunioquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een Portugese man, dus ja.
Snap ik wel, ik ben een grote enge vrouw.quote:
NTFS filesystem fuckup?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Mooi toch, zo'n extern bureau dat even heeft besloten dat "die" HD's defect zijn, toch weer even 2 3TB disks voor in mijn Mac Pro
NTFS, op OS X?quote:
Volgens mij ontlopen NTFS en HPS+ elkaar niet zoveel hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee, OS X gebruikt nog een redelijk fatsoenlijk filesystem. Maar waar ze uitkomen...
Ow zo, my bad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee, OS X gebruikt nog een redelijk fatsoenlijk filesystem. Maar waar ze uitkomen...
Niet helemaal waar:quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
HFS+. HPS+ klinkt als een SOA.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij ontlopen NTFS en HPS+ elkaar niet zoveel hoor.![]()
[/nerd]
Hebben we alle chicks al weggejaagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |