Het kan ook velociraptor worden, maar wel verwachten een kind.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn zwanger kan dan ook gewoon niet. Je kan wel samen een kind verwachten. Een vaatwasser is over het algemeen voor gedeeld gebruik. Ook als je kinderen hebt of in een woongemeenschap woont kan het jullie vaatwasser zijn. Ieder zijn eigen is dan eerder raar.
Maar goed. Misschien was er iets vervelend gebeurd in de relatie sfeer. Just asking.
Dat kan zeker ja. Je kan ook een mongool krijgenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het kan ook velociraptor worden, maar wel verwachten een kind.
Beginjaarsbonus?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag
Eindejaarsbonus is overgemaakt
Vrijdag
Het kan erger.
Berekend over vorig jaar, betaald dit jaarquote:
Dat komt er ook weer aan volgende weekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Mijn eerste loon is binnen, wat een mooi bedrag
450 euro?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Bij mij ook. Op de 15de. Lekker vroeg. Niet dat het na de eerste keer nog wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Haha ik ben t gewend op de 15e dus wel prettig dat dat gewoon doorgaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij ook. Op de 15de. Lekker vroeg. Niet dat het na de eerste keer nog wat uitmaakt.
quote:
Wat vroegquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ik ben t gewend op de 15e dus wel prettig dat dat gewoon doorgaat
Vind t wel fijn. De eerste twee weken leef ik dan relatief zuinig want daarna gaat huur en van Allen eraf en daarna leef ik gewoon.quote:
Daar heb ik geen zwangere vrouw voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:40 schreef Knut het volgende:
Van die mannen die om 2:00 s'nachts in de benzinepomp staan om chocolade en slagroom te halen. .
Ik maak elke maand geld naar mezelf over vanaf de zakelijke rekening, één dag voor de hypotheek en de zorgpremie eraf gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind t wel fijn. De eerste twee weken leef ik dan relatief zuinig want daarna gaat huur en van Allen eraf en daarna leef ik gewoon.
Niet eens bewust ofzo
Ik weet nog wel watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Zit ik toch weer te "shoppen" op t.net natuurlijk, echt helemaal niets meer nodig.
Doe JE DAT handmatig? Ik vergeet t altijd. Moet t of gelijk doen als ik eraan denk of automatische incasso of auto overboeking. Anders gaat t misquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak elke maand geld naar mezelf over vanaf de zakelijke rekening, één dag voor de hypotheek en de zorgpremie eraf gaatHeb ik dat in ieder geval gehad.
Periodieke overboeking. Net als echt loonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe JE DAT handmatig? Ik vergeet t altijd. Moet t of gelijk doen als ik eraan denk of automatische incasso of auto overboeking. Anders gaat t mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |