Ja, dan is het jammer dat ik op 5 minuten fietsen bij mijn werk vandaan woon.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb pas berekend dat ik met lopen van naar huis/werk en dan op het werk etc aan zo'n 35 min lichaamsbeweging per dag kom.
Meer dan zat.
FYLquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dan is het jammer dat ik op 5 minuten fietsen bij mijn werk vandaan woon.
Ik heb de discipline nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FYL.
Ach, minder eten, vooral 's avonds, werkt bij mij prima, ik ontbijt licht, lunch normaal en een 's avonds weinig. 3 kledingmaten eraf is wel bewijs dat het werkt.
Minder bier? Wat bij mij overigens enorm hielp was geen frisdrank meer drinken. Dat scheelt je gewoon kg's.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FYL.
Ach, minder eten, vooral 's avonds, werkt bij mij prima, ik ontbijt licht, lunch normaal en een 's avonds weinig. 3 kledingmaten eraf is wel bewijs dat het werkt.
Dat is dan ook meestal vloeibare suiker.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Minder bier? Wat bij mij overigens enorm hielp was geen frisdrank meer drinken. Dat scheelt je gewoon kg's.
Ik eet al niet heel veel, dat scheelt. Snacken doe ik ook niet. Bij mij is het echt een bierbuik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FYL.
Maar veel mensen die op dieet zijn drinken het wel vrolijk doorquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan ook meestal vloeibare suiker.
Minder alles natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Minder bier? Wat bij mij overigens enorm hielp was geen frisdrank meer drinken. Dat scheelt je gewoon kg's.
Ik drink voornamelijk koffie, thee en light zooi. Eerder dood ga ik toch wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder alles natuurlijk. Ik drink idd niet veel frisdrank, en als ik het drink is het light. (jaja, zal je vast dood aan gaan, boeiend).
Hier op het werk alleen koffie en melk bij het eten, thuis voornamelijk water.
Ja, daarom. Het zal allemaal wel, dat het OOK slecht is, maar liever 5 jaar eerder dood en niet 120 kg wegenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik drink voornamelijk koffie, thee en light zooi. Eerder dood ga ik toch wel.
Scheelt weer een XXL kistquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Het zal allemaal wel, dat het OOK slecht is, maar liever 5 jaar eerder dood en niet 120 kg wegen.
Zoals een zoetje in je koffie/thee naast je punt appelgebak met slagroom.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar veel mensen die op dieet zijn drinken het wel vrolijk door. Dan kun je op blaadjes sla gaan leven, maar het helpt allemaal niet.
Kist? Juten zak, fik erin, klaarquote:
Dat idee jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals een zoetje in je koffie/thee naast je punt appelgebak met slagroom.
Melk bij het etenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder alles natuurlijk. Ik drink idd niet veel frisdrank, en als ik het drink is het light. (jaja, zal je vast dood aan gaan, boeiend).
Hier op het werk alleen koffie en melk bij het eten, thuis voornamelijk water.
Dat kan je dan net zo goed ook latenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Sja, en toch ga ik heel soms naar de Mc Donalds, als ik ff snel iets moet eten en er is niets anders in de buurt oid, maar dan neem ik idd wel light cola erbij.
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Sja, en toch ga ik heel soms naar de Mc Donalds, als ik ff snel iets moet eten en er is niets anders in de buurt oid, maar dan neem ik idd wel light cola erbij.
Gewoon structureel gezond eten en drinken en soms uit de band springen dan is er voor de meeste mensen weinig aan de hand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat idee ja. Of een cola light bij je Big Mac XXL Menu.
Kan, maar ik vind normale frisdrank veels te zoet smaken tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je dan net zo goed ook laten
Meer bewegen, minder eten. Het is zo makkelijk. Maar de discipline krijgen is echt verrot lastigquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon structureel gezond eten en drinken en soms uit de band springen dan is er voor de meeste mensen weinig aan de hand.
En als je echt overgewicht hebt om weer op maat te komen koolhydraten en suikers in elk geval laten staan.
Ja, dat heb ik nooit zo gehad. Ik eet liever lekker en dat vind ik makkelijke dingen zoals macdonalds/ shoarma etc niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer bewegen, minder eten. Het is zo makkelijk. Maar de discipline krijgen is echt verrot lastig. Het gemak om snel wat eten naar binnen te werken is groot en verleidelijk.
Ja, het is ook echt een kwestie van jezelf "straffen" bijnaquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer bewegen, minder eten. Het is zo makkelijk. Maar de discipline krijgen is echt verrot lastig. Het gemak om snel wat eten naar binnen te werken is groot en verleidelijk.
Doe mij een tripple-size McMegaMenu met een grote Cola Light. Ik ben immers aan de lijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar veel mensen die op dieet zijn drinken het wel vrolijk door. Dan kun je op blaadjes sla gaan leven, maar het helpt allemaal niet.
Nou ja, zelfde als ik dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef Knut het volgende:
Het grootste deel van mij afval verhaal (15 kilo en ook een paar maten) heb ik behaald door niet te eten tot ik niet meer kan. Maar te stoppen met eten op het moment dat ik zie dat ik genoeg heb gegeten.
Dus niet 3 keer opscheppen. Maar 1 keer en misschien een klein beetje extra
Ik heb het wel aangepast, maar niet heel erg schokkend, nadat ik wist dat ik diabetes heb. Ik eet wel meer groente en dergelijke, maar ik maakte altijd alles al zelf (geen pakjes, veel te zout) en at al behoorlijk wat salades. Met zo nu en dan wat snackbar eten of een pizza tussendoor. Daar heb ik weinig aan aangepast en nu ben ik ongeveer 35 kg kwijt. Dat kwam vooral door bewegen en goede medicijnen. Met als gevolg dat ik nu medicijnen mag afbouwen (en volgende maand weer een stuk verder afbouwen).quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt een kwestie van jezelf "straffen" bijna.
Ik at voorheen altijd makkelijk 3 boterhammen roomboter+kaas 's ochtends, nu 2 met 1 plak kaas. Lunch is 1 "eenheid" (broodje, kroket, tosti etc) en dan een bak sla.
's Avonds eet ik weinig, behalve als ik iets ga doen, zoals pubquiz, dan eet ik normaal, anders dus echt een kipfilet in een wrap ofzo.
3 keer opscheppen doe ik echt nooit. Maar zoals afgelopen zaterdag, die hamburger met friet en beetje sla, en ik heb dat volgens mij als enige allemaal op zitten eten en als ik niet ophield had ik ook de patat van anderen op zitten etenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef Knut het volgende:
Het grootste deel van mij afval verhaal (15 kilo en ook een paar maten) heb ik behaald door niet te eten tot ik niet meer kan. Maar te stoppen met eten op het moment dat ik zie dat ik genoeg heb gegeten.
Dus niet 3 keer opscheppen. Maar 1 keer en misschien een klein beetje extra
If it works, it worksquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het wel aangepast, maar niet heel erg schokkend, nadat ik wist dat ik diabetes heb. Ik eet wel meer groente en dergelijke, maar ik maakte altijd alles al zelf (geen pakjes, veel te zout) en at al behoorlijk wat salades. Met zo nu en dan wat snackbar eten of een pizza tussendoor. Daar heb ik weinig aan aangepast en nu ben ik ongeveer 35 kg kwijt. Dat kwam vooral door bewegen en goede medicijnen. Met als gevolg dat ik nu medicijnen mag afbouwen (en volgende maand weer een stuk verder afbouwen).
Maar het makkelijk eten is wel verleidelijk. Lastig om daar over heen te stappen. En zo nu en dan heb ik ook echt sugar cravings, dan zondig ik een avond (en ben kotsmisselijk daarna met een voldaan gevoel
). Dus mijn lichaam straft mij vanzelf
.
Nou ik sport er ook bij hoor. Beweging is ook erg belangrijk. Ik wil in april als Kahl Drogo cosplayen. En mijn lichaam werd eerder Hodorquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zelfde als ik dus. Gewoon minder eten en ook wel een beetje opletten wat.
Maar het was ook echt geen leidensweg verder, ik at wel, en soms lekker en slecht, maar over het algemeen gewoon minder en minder slecht.
Ja, dat soort onhaalbare adviezen, leuk, maar dan leef je niet, dan overleef je. Ik weet ook echt wel dat ik sommige dingen zou moeten laten, maar je moet toch ook gewoon wat leuks hebben in je leven?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik op het advies van de dokter moet gaan leven dan eet ik alleen maar sla of bonen.
Inclusief de ruige sex scenes?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Nou ik sport er ook bij hoor. Beweging is ook erg belangrijk. Ik wil in april als Kahl Drogo cosplayen. En mijn lichaam werd eerder Hodor.
Ik mag van mezelf 1x per week gewoon 'grof' eten. Het moet wel leuk blijven. De ene keer is dat een McDonalds maal. De andere keer doe ik een keer 2 tostis in plaats van de droge boterhammen bij de lunchquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 keer opscheppen doe ik echt nooit. Maar zoals afgelopen zaterdag, die hamburger met friet en beetje sla, en ik heb dat volgens mij als enige allemaal op zitten eten en als ik niet ophield had ik ook de patat van anderen op zitten eten
Tuurlijk werkt dat nog beter, zeker als je spieren wil kweken, maar ik wou nu echt voornamelijk gewoon van die pens en die bolle kop af. Ik vind mezelf bijv op mijn borstbeen gewoon mager, terwijl ik nog wel een buikje heb.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Nou ik sport er ook bij hoor. Beweging is ook erg belangrijk. Ik wil in april als Kahl Drogo cosplayen. En mijn lichaam werd eerder Hodor.
Tussen Drogo en Hodor ? Ik denk dat je jezelf in fanfiction bent verlorenquote:
Dat was mijn reactie ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat soort onhaalbare adviezen, leuk, maar dan leef je niet, dan overleef je. Ik weet ook echt wel dat ik sommige dingen zou moeten laten, maar je moet toch ook gewoon wat leuks hebben in je leven?.
Wederom, zelfde hier. Afgelopen maandag gewoen biefstuk van het bot met gegratineerde aardappel vol room etc gegeten in de pub, paar speciaalbiertjes erbij. tikt weer aardig aan, maar kan prima als je de rest van de week normaal doet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf 1x per week gewoon 'grof' eten. Het moet wel leuk blijven. De ene keer is dat een McDonalds maal. De andere keer doe ik een keer 2 tostis in plaats van de droge boterhammen bij de lunch
Tussen Drogo en Daenerys. Fanfictie blijf ik met een meterslange stok vandaanquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Knut het volgende:
[..]
Tussen Drogo en Hodor ? Ik denk dat je jezelf in fanfiction bent verloren
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook. Ik ga mijzelf niet ongelukkig maken door elke dag hetzelfde ranzige spul (maar wel heel gezond) te eten, om een half jaar extra leven mogelijk te maken
.
* Anthraxx mompelt iets over iemand die cosplayed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Waarom gaat het opeens over een soap-opera?
De bolle kop kwijt willen en het buikje herken ik ook heel erg. Toen ik eenmaal besloten had af te gaan vallen waren dat mijn grootste motivators. Nu is het een wens om een spierontwikkeling te genereren. Het kost best wat wilskracht om om 5:50 voor ik ga ontbijten eerst nog een set Bicep curls te doen. Maar ik hou het al de hele week volquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt dat nog beter, zeker als je spieren wil kweken, maar ik wou nu echt voornamelijk gewoon van die pens en die bolle kop af. Ik vind mezelf bijv op mijn borstbeen gewoon mager, terwijl ik nog wel een buikje heb.
Eens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tussen Drogo en Daenerys. Fanfictie blijf ik met een meterslange stok vandaan.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het 5 jaar zijn, bier en goed eten is gewoon te lekker om te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |