Zo, dat is vlot gegaan, succes gewenst!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:15 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben de aannemer zojuist over de vloer gehad en hebben definitief getekend voor de klus! We hebben een adresje gekregen van hun sanitairleverancier en tegels zijn over het algemeen op voorraad. Dat is dus mooi. We hebben besproken dat we sommige beslissingen (bijv. over de plek van de gootsteen) nemen als de dakkapel er eenmaal is. We hebben ook nog even goed uitgelegd gekregen waarom zij liever niet met prefab werken. Zij vinden de kans op lekkages door een aansluiting die net niet helemaal goed is te groot.
Afijn, over een week gaan ze beginnen!
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:15 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben de aannemer zojuist over de vloer gehad en hebben definitief getekend voor de klus! We hebben een adresje gekregen van hun sanitairleverancier en tegels zijn over het algemeen op voorraad. Dat is dus mooi. We hebben besproken dat we sommige beslissingen (bijv. over de plek van de gootsteen) nemen als de dakkapel er eenmaal is. We hebben ook nog even goed uitgelegd gekregen waarom zij liever niet met prefab werken. Zij vinden de kans op lekkages door een aansluiting die net niet helemaal goed is te groot.
Afijn, over een week gaan ze beginnen!
Ze heeft toch wel een staal van die kleur beoordeeld hè, niet het plaatje en dan in de veronderstelling een Eames schommelstoel te krijgen geroepen dat ze het mooi vond?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog geen staal van de onderste gehaald. De bovenste vond ze mooi! Ik heb er ook niet echt een andere keuze gegeven.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een staal van die kleur beoordeeld hè, niet het plaatje en dan in de veronderstelling een Eames schommelstoel te krijgen geroepen dat ze het mooi vond?
vraag me af waar je dat bureau kan kopen. I like.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, plan tot nog toe.
Werkkamer:
[ afbeelding ]
Nog niet geweest. We hopen er maar op dat het assortiment er oké is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:44 schreef mignonne het volgende:
Ben je inmiddels uit de tegeltjes enzo? of was je nog niet geweest?
Ja, dat doe ik ook. En dan hang ik de staaltjes op en ga ik er een tijdje over twijfelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:42 schreef innepin het volgende:
Ik vind het werkelijk prachtig hoe jij over kleuren kan nadenken. Ik ben meestal van het 'loop naar de gamma, doemijdiemaar'-type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |