Sorry, ik ben dit weekend bezet:quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef drakin het volgende:
Voor Amsterdammers met tijd teveel as zaterdag gratis tulpen:
http://www.mooiwatbloemendoen.nl/nationale-tulpendag
gewoon klein beetje water in de vaasquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Daarnaast zijn tulpen alleen lekker voor in de soep in barre tijden, in de vaas groeien ze er binnen 2 dagen uit...
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon klein beetje whisky in de vaas
quote:
maar niet van die dure hoorquote:
MM zal vast wel ergens een krijgertje hebben die niet zijn smaak isquote:
Denk niet dat ie daarvoor tulpen in huis haalt om van zn whisky af te komenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:37 schreef just me het volgende:
[..]
MM zal vast wel ergens een krijgertje hebben die niet zijn smaak is
Zeker, ik gebruik de goedkoopste whisky voor bijv. whiskysaus.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:37 schreef just me het volgende:
[..]
MM zal vast wel ergens een krijgertje hebben die niet zijn smaak is
Mij ook niet en ik heb ook wel wat anders te doen zaterdag dan naar Amsterdam af te reizen voor gratis tulpen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, ik gebruik de goedkoopste whisky voor bijv. whiskysaus.
Maar bloemen heb ik er nog nooit ingezet...
Mw. MM doe je sowieso geen plezier met tulpen...
Je steun tegen de Amsterdamse maffia die hier rondhangt wordt zeer op prijs gesteld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:49 schreef cafca het volgende:
Mij doe je sowieso geen plezier met Amsterdam. (Sorry, Mokummers)
doe een fatwaquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:40 schreef Kingstown het volgende:
3 tags in KLB en 0 voor 40+.
We worden gediscrimineerd.
Amsterdam Hooligans!quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je steun tegen de Amsterdamse maffia die hier rondhangt wordt zeer op prijs gesteld.
Dat is wel een goed idee. Tegen wie of wat precies?quote:
Wel een mooi gezicht zo die hele dam vol tulpenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef drakin het volgende:
Voor Amsterdammers met tijd teveel as zaterdag gratis tulpen:
http://www.mooiwatbloemendoen.nl/nationale-tulpendag
moefti Karimaquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Tegen wie of wat precies?
Zat al te denken aan een KLB-topic, maar vrees dat ik dan niet meer levend terugkeer in 40+.
Misschien wil de Griek wel een wandelingetje voor je maken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel een mooi gezicht zo die hele dam vol tulpenmaar om daar speciaal voor naar de
stad te gaan, ook al is het maar een kwartiertje lopen, neeals ik tulpen zou willen hebben
dan koop ik ze wel, maar ik koop nooit bloemen al dat gedoe met in een vaas zetten enzo
heb ik altijd lastig gevonden, ik koop ze wel voor andere, toevallig heb ik vorige week op
de bloemenmarkt zo'n pakket bloembollen gekocht met Tulpen, Narcissen en de hele
zooi voor als mijn zus weer eens op de koffie komt, die ene dan, want die heeft een tuin
en tuiniert graag, die andere niet, die duikt liever de kroeg in
pffffffffffffffff nou dat denk ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien wil de Griek wel een wandelingetje voor je maken?
De moraal van dit verhaal:quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel een mooi gezicht zo die hele dam vol tulpenmaar om daar speciaal voor naar de
stad te gaan, ook al is het maar een kwartiertje lopen, neeals ik tulpen zou willen hebben
dan koop ik ze wel, maar ik koop nooit bloemen al dat gedoe met in een vaas zetten enzo
heb ik altijd lastig gevonden, ik koop ze wel voor andere, toevallig heb ik vorige week op
de bloemenmarkt zo'n pakket bloembollen gekocht met Tulpen, Narcissen en de hele
zooi voor als mijn zus weer eens op de koffie komt, die ene dan, want die heeft een tuin
en tuiniert graag, die andere niet, die duikt liever de kroeg in
Maar das niet vegetarisch dus, al die kleine tere zieltjes zo in de vermaler.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:34 schreef FANN het volgende:
Ik was dus net bij de Jumbo en ik kocht champignon burgers, zegt die kassa mevrouw
ah... ik dacht dat het buffalo burger's waren die zijn ook lekker, dus ik zo van o jah? is
dat ook vegetarisch enzo... bla die bla ... nee dat waren die burgers van insecten![]()
Ze zei dat ze lekker waren en een beetje nootachtig smaken, misschien toch een keer proberen![]()
ik heb effe gegoogeld welke insecten![]()
http://www.welingelichtek(...)n-buffalowormen.html
misschien ga ik wel even kiekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De moraal van dit verhaal:
Fann is gewoon lui...
Insecten mag wel van de vega imam?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:34 schreef FANN het volgende:
Ik was dus net bij de Jumbo en ik kocht champignon burgers, zegt die kassa mevrouw
ah... ik dacht dat het buffalo burger's waren die zijn ook lekker, dus ik zo van o jah? is
dat ook vegetarisch enzo... bla die bla ... nee dat waren die burgers van insecten![]()
Ze zei dat ze lekker waren en een beetje nootachtig smaken, misschien toch een keer proberen![]()
ik heb effe gegoogeld welke insecten![]()
http://www.welingelichtek(...)n-buffalowormen.html
Gewoon naar de grond kijken, ze hangen niet aan het monument...quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ga ik wel even kieken![]()
maar het zal wel weer poepdruk zijn en dan zie je weer niks ...
nou nou ik vind het wl leuk om te weten hoor, want dat soort dingen gaat gewoon aan mij voorbijquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:36 schreef drakin het volgende:
Maar goed, ik zet wel niet meer iets neer voor luie Amsterdammers
Van mij welquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Insecten mag wel van de vega imam?
Leuk als je toch gaat, probeer dan wel zo vroeg mogelijk anders lopen al die toeristen daar over je heen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nou ik vind het wl leuk om te weten hoor, want dat soort dingen gaat gewoon aan mij voorbij
en als ik ga kijken dan neem ik mijn nieuwe cameraatje mee
daar heb je het al ... tegen de tijd dat ik kom aankakken is alles kaalgepluktquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk als je toch gaat, probeer dan wel zo vroeg mogelijk anders lopen al die toeristen daar over je heen.
Reden waarom ik er niet graag kom.
Schrijf gewoon op dat het 11 uur begint en dan kom je 2 uur te laatquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
daar heb je het al ... tegen de tijd dat ik kom aankakken is alles kaalgeplukt![]()
geeft misschien ook wel leuke foto's
En ze heeft een zus die tuiniert, en een gezellige zusquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De moraal van dit verhaal:
Fann is gewoon lui...
ah ja ik zie het nu pas staan 13.00 uur: pluktuin open dat valt nog mee...quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Schrijf gewoon op dat het 11 uur begint en dan kom je 2 uur te laat
en dan heb ik er nog driequote:Op woensdag 14 januari 2015 17:44 schreef cafca het volgende:
[..]
En ze heeft een zus die tuiniert, en een gezellige zus
Je moet er nu wel heen en ons een fotoverslag laten zien natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja ik zie het nu pas staan 13.00 uur: pluktuin open dat valt nog mee...
ik ga het proberenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet er nu wel heen en ons een fotoverslag laten zien natuurlijk
Precies de 2 uur die je nodig hebt om er te komen dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja ik zie het nu pas staan 13.00 uur: pluktuin open dat valt nog mee...
We sliepen vroeger me zijn zessen in één kamer , 2 stapelbedden van 3 op elkaar,quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Pffff....moet er niet aan denken. Ik heb twee altijd ruim voldoende gevonden
lekker danquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
We sliepen vroeger me zijn zessen in één kamer , 2 stapelbedden van 3 op elkaar,
de oudste lagen boven met hun neus bijna tegen het plafond![]()
ik ben de jongste dus ik lag beneden, was alleen lullig als er iemand griep had en per ongeluk naar
beneden kotste
Ja kon gebeurenquote:
Zolang je maar niet net iets buiten boord steekt dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
We sliepen vroeger me zijn zessen in één kamer , 2 stapelbedden van 3 op elkaar,
de oudste lagen boven met hun neus bijna tegen het plafond![]()
ik ben de jongste dus ik lag beneden, was alleen lullig als er iemand griep had en per ongeluk naar
beneden kotste
Nah, als je helemaal beneden ligt vang je wel een paar spetters op hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang je maar niet net iets buiten boord steekt dan.
Als de bovenste griep heeft helemaal, maar gebeurde dat vaak dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, als je helemaal beneden ligt vang je wel een paar spetters op hoor
iewquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, als je helemaal beneden ligt vang je wel een paar spetters op hoor
oh vaak wat is vaak dat weet ik niet meer hoor, maar ik heb wel eens boven gelegen omdatquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Als de bovenste griep heeft helemaal, maar gebeurde dat vaak dan?
daarom was die regel ingesteld, zieken beneden....quote:
Helemaal boven met je neus tegen het plafond?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oh vaak wat is vaak dat weet ik niet meer hoor, maar ik heb wel eens boven gelegen omdat
zus ziek was, hoe vaak weet ik écht niet, ik weet alleen nog dat ik dat best spannend vond
Ja. nou ja niet écht met je neus tegen het plafond natuurlijk, maar er was wel weinig ruimte daarboven, je kon niet rechtop zitten bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal boven met je neus tegen het plafond?
En als zus je aangestoken had deed je het dus gewoon terug.
Maar genoeg over mijn zussen, heb jij ook zussen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal boven met je neus tegen het plafond?
En als zus je aangestoken had deed je het dus gewoon terug.
Ja hoor, zie dr nooit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja 1 is beter dan géén ...
kan je goed met haar overweg?
ok doen wequote:
En toen werd je vegetariër, ik begrijp het volkomen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
beneden kotste
ieuw,,,quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toen werd je vegetariër, ik begrijp het volkomen...
Ik geloof dat ik 1 zus heb...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar genoeg over mijn zussen, heb jij ook zussen?
nee, geen broers.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
en broers? hebben jullie wel broers dan? ik drie
2 broers, waarvan ik 1 ook nooit zie en de ander maar af en toe omdat die in Duitsland woont.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die heb ik zeker niet...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Na mij zijn mijn ouders gestopt met jongetjes te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
En voor jou?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na mij zijn mijn ouders gestopt met jongetjes te maken.
Moeders lustte er kennelijk wel pap van en pa verstrekte het graag...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap nu wel dat er flink gestapeld moest worden FANN, dat zijn er best veel
Moeder was erg gelovig en gebruikte geen voorbehoedsmiddelen dat was zondig volgensquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeders lustte er kennelijk wel pap van en pa verstrekte het graag...
Ik ga het noteren en uit mijn hoofd lerenquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:20 schreef Kingstown het volgende:
Gaat FANN dit nu allemaal in een excell-sheet bijhouden of krijgen we volgende maand weer dezelfde vraag?
Tsja, dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeder was erg gelovig en gebruikte geen voorbehoedsmiddelen dat was zondig volgens
de kerk
Nou soms zit er een paar jaar tussen, dat is dan wel knap gezien de omstandigheden,quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat waren nog eens tijden.
Elk jaar minimaal één keer per jaar de vroedvrouw op bezoek.
Bijna eigen personeel...
Dat soort getallen ken ik van mijn opa's en oma's, maar bij de generatie erna daalde het extreem hard.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, dat waren nog eens tijden.
Elk jaar minimaal één keer per jaar de vroedvrouw op bezoek.
Bijna eigen personeel...
Mijn oudste zwager zegt altijd, bij jullie was het net het leger, zoveel regels en iedereen hieldquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn oppasgezin had 7 kinderen ( die niet opgevoed werden), dat was chaos.
ik kan me voorstellen dat het anders niet te doen was voor met name je moederquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn oudste zwager zegt altijd, bij jullie was het net het leger, zoveel regels en iedereen hield
zich daar ook aan.
thuiskomen van school, schoenen uit en op de mat, jas aan de kapstok, schooltas in de gangkast, broodtrommeltje afwassen etc. etc. etc....
Daar was ie stomverbaasd over
dat kan ik mij ook heel goed voorstellenquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat het anders niet te doen was voor met name je moeder
En hoeveel kinderen hebben je zussen en broers op de wereld gezet? Is er ook een zus of broer bij die nog steeds net als jij op 0 zit?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan ik mij ook heel goed voorstellen![]()
zelf zou ik compleet gestoord worden van negen kinderen, vandaar misschien dat ik zelf zelfs niet ééntje heb
Stel je voor dat je ouders geen kinderen hadden gehad, dan had je nu mss wel zelf 9 kinderen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
zelf zou ik compleet gestoord worden van negen kinderen, vandaar misschien dat ik zelf zelfs niet ééntje heb
Bij geen kinderen was Fann er ook niet he?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ouders geen kinderen hadden gehad, dan had je nu mss wel zelf 9 kinderen gehad!
johquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij geen kinderen was Fann er ook niet he?
BNW is een deur verderop he!quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef drakin het volgende:
Bij geen kinderen was Fann er ook niet he?
Ja lieverdquote:
Toen kwamen na de ongelukjes de kapotjes...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort getallen ken ik van mijn opa's en oma's, maar bij de generatie erna daalde het extreem hard.
ja één zus, mijn ''medische zus'' die ene die van tuinieren houdt en mijn jongste broertje diequote:Op woensdag 14 januari 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoeveel kinderen hebben je zussen en broers op de wereld gezet? Is er ook een zus of broer bij die nog steeds net als jij op 0 zit?
Ik snap het Fann...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja één zus, mijn ''medische zus'' die ene die van tuinieren houdt en mijn jongste broertje die
hebben allebei geen kinderen. de rest allemaal twee, bhalve eentje die heeft er één en eentje
heeft er vier
1 zus en mijn jongste broertje hebben géén kinderen.quote:
Met zoveel neefjes en nichtjes is het ook genoeg drukte zo dacht ik.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
EN jij bent ook zonder dus eigenlijk 3 die geen kinderen hebben ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |