misschien ga ik wel even kiekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De moraal van dit verhaal:
Fann is gewoon lui...
Insecten mag wel van de vega imam?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:34 schreef FANN het volgende:
Ik was dus net bij de Jumbo en ik kocht champignon burgers, zegt die kassa mevrouw
ah... ik dacht dat het buffalo burger's waren die zijn ook lekker, dus ik zo van o jah? is
dat ook vegetarisch enzo... bla die bla ... nee dat waren die burgers van insecten![]()
Ze zei dat ze lekker waren en een beetje nootachtig smaken, misschien toch een keer proberen![]()
ik heb effe gegoogeld welke insecten![]()
http://www.welingelichtek(...)n-buffalowormen.html
Gewoon naar de grond kijken, ze hangen niet aan het monument...quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ga ik wel even kieken![]()
maar het zal wel weer poepdruk zijn en dan zie je weer niks ...
nou nou ik vind het wl leuk om te weten hoor, want dat soort dingen gaat gewoon aan mij voorbijquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:36 schreef drakin het volgende:
Maar goed, ik zet wel niet meer iets neer voor luie Amsterdammers
Van mij welquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Insecten mag wel van de vega imam?
Leuk als je toch gaat, probeer dan wel zo vroeg mogelijk anders lopen al die toeristen daar over je heen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nou ik vind het wl leuk om te weten hoor, want dat soort dingen gaat gewoon aan mij voorbij
en als ik ga kijken dan neem ik mijn nieuwe cameraatje mee
daar heb je het al ... tegen de tijd dat ik kom aankakken is alles kaalgepluktquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk als je toch gaat, probeer dan wel zo vroeg mogelijk anders lopen al die toeristen daar over je heen.
Reden waarom ik er niet graag kom.
Schrijf gewoon op dat het 11 uur begint en dan kom je 2 uur te laatquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
daar heb je het al ... tegen de tijd dat ik kom aankakken is alles kaalgeplukt![]()
geeft misschien ook wel leuke foto's
En ze heeft een zus die tuiniert, en een gezellige zusquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De moraal van dit verhaal:
Fann is gewoon lui...
ah ja ik zie het nu pas staan 13.00 uur: pluktuin open dat valt nog mee...quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Schrijf gewoon op dat het 11 uur begint en dan kom je 2 uur te laat
en dan heb ik er nog driequote:Op woensdag 14 januari 2015 17:44 schreef cafca het volgende:
[..]
En ze heeft een zus die tuiniert, en een gezellige zus
Je moet er nu wel heen en ons een fotoverslag laten zien natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja ik zie het nu pas staan 13.00 uur: pluktuin open dat valt nog mee...
ik ga het proberenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet er nu wel heen en ons een fotoverslag laten zien natuurlijk
Precies de 2 uur die je nodig hebt om er te komen dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja ik zie het nu pas staan 13.00 uur: pluktuin open dat valt nog mee...
We sliepen vroeger me zijn zessen in één kamer , 2 stapelbedden van 3 op elkaar,quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Pffff....moet er niet aan denken. Ik heb twee altijd ruim voldoende gevonden
lekker danquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
We sliepen vroeger me zijn zessen in één kamer , 2 stapelbedden van 3 op elkaar,
de oudste lagen boven met hun neus bijna tegen het plafond![]()
ik ben de jongste dus ik lag beneden, was alleen lullig als er iemand griep had en per ongeluk naar
beneden kotste
Ja kon gebeurenquote:
Zolang je maar niet net iets buiten boord steekt dan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
We sliepen vroeger me zijn zessen in één kamer , 2 stapelbedden van 3 op elkaar,
de oudste lagen boven met hun neus bijna tegen het plafond![]()
ik ben de jongste dus ik lag beneden, was alleen lullig als er iemand griep had en per ongeluk naar
beneden kotste
Nah, als je helemaal beneden ligt vang je wel een paar spetters op hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang je maar niet net iets buiten boord steekt dan.
Als de bovenste griep heeft helemaal, maar gebeurde dat vaak dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, als je helemaal beneden ligt vang je wel een paar spetters op hoor
iewquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, als je helemaal beneden ligt vang je wel een paar spetters op hoor
oh vaak wat is vaak dat weet ik niet meer hoor, maar ik heb wel eens boven gelegen omdatquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Als de bovenste griep heeft helemaal, maar gebeurde dat vaak dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |