daarom was die regel ingesteld, zieken beneden....quote:
Helemaal boven met je neus tegen het plafond?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oh vaak wat is vaak dat weet ik niet meer hoor, maar ik heb wel eens boven gelegen omdat
zus ziek was, hoe vaak weet ik écht niet, ik weet alleen nog dat ik dat best spannend vond
Ja. nou ja niet écht met je neus tegen het plafond natuurlijk, maar er was wel weinig ruimte daarboven, je kon niet rechtop zitten bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal boven met je neus tegen het plafond?
En als zus je aangestoken had deed je het dus gewoon terug.
Maar genoeg over mijn zussen, heb jij ook zussen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal boven met je neus tegen het plafond?
En als zus je aangestoken had deed je het dus gewoon terug.
Ja hoor, zie dr nooit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja 1 is beter dan géén ...
kan je goed met haar overweg?
ok doen wequote:
En toen werd je vegetariër, ik begrijp het volkomen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
ik ben de jongste dus ik lag beneden, was alleen lullig als er iemand griep had en per ongeluk naar
beneden kotste
ieuw,,,quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toen werd je vegetariër, ik begrijp het volkomen...
Ik geloof dat ik 1 zus heb...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar genoeg over mijn zussen, heb jij ook zussen?
nee, geen broers.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
en broers? hebben jullie wel broers dan? ik drie
2 broers, waarvan ik 1 ook nooit zie en de ander maar af en toe omdat die in Duitsland woont.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die heb ik zeker niet...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Na mij zijn mijn ouders gestopt met jongetjes te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:15 schreef FANN het volgende:
En voor jou?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na mij zijn mijn ouders gestopt met jongetjes te maken.
Moeders lustte er kennelijk wel pap van en pa verstrekte het graag...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap nu wel dat er flink gestapeld moest worden FANN, dat zijn er best veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |